Hali!
Az egyik folytás a kipufban egy elszűkülő cső, ami gátolja a kipufgáz áramlását(lengéseit), az ott leledzik ahol a kipuf könyökrész és a másik fele össze van csavarozva 3 db imbusz csavarral. Azt kivágjág onnan és ennyi.
A másik a karbiban a főfúvóka, amivel szembetalálkozol ha leszedet a karbi úszóházát, kb középen helyezkedik el és a furata fölött bele van ütve egy szám, na az a furatának a mérete. Ezt kell nagyobbra cserélni.
Harmadszorra, én úgy tudom hogy az elektronika szabályoz le a 2006 utániaknál, na azt csak cserélni tudod és nem két forint. Egyesek azt mondják hogy ezt meg lehet oldani egy vezeték elcsípésével, de én ebben kételkedem. De valaki itt erről biztos tud többet is mondani...
Sok sikert!
ömm ugy saccoltuk mert a fékpad szerint 10.1265...... valami ijet mért és ebböl vettük le hogyha a folytás nem lenne benne akkor 12 lenne 8000 -nél
Úgy megy hogy 1-es be kipörög 12500 ig
2-esbe 12500-ig
3-ba is 12500-ig és 4. be csak már 10500ig 5 . be csak 8500ig 6. ba meg 7500 ig
enyém fékpad alapján :D 12 le :D mongyuk ujra lett furva és vna benne most 3000km mikor fékpadon volt meg volt benne 2200 kb kb . :D szal hogyha lenne tuningolva lenne 15 max de ez a 12 is elég csak az a K....a folytás ne lenne benne gyorsul mint a franc és meg áll 65 km/h nál :S meg azt furcsáltma hogy 60 ig van írva az órája :D
mert én szerintme biztos hogy ugyan az a hatása csak hogy gondoltam ak majd nagyobb karbira meg sport légszűrőre meg volt egy olyan elképzelésem hogy veszek hozzá egy hebo perfomance kipufogót de azt csak új tzr-en láttam szal nem tom hogy az enyémhez jó e
mert én szerintme biztos hogy ugyan az a hatása csak hogy gondoltam ak majd nagyobb karbira meg sport légszűrőre meg volt egy olyan elképzelésem hogy veszek hozzá egy hebo perfomance kipufogót de azt csak új tzr-en láttam szal nem tom hogy az enyémhez jó e
Maradjunk a 95-nél. Két lehetőség van. Veszel egy "tuning" elektronikát, ami végülis csak a előgyújtás túlzott vissza szabályzását szünteti meg ( így folytották meg a gyárban a motort), vagy csináltatsz egy kutyaközönséges tirisztoros elektronikát hozzá, ami nem szabályoz semerre. A második megoldás az olcsóbb.
CSáztok nekem is tzr-em van csak egy 1994-es (elvileg de szentem 99 es de mind 1 ugyan az az összes motorja ) hogy nekem benne van az elektronikus folytás hogy hogyan lehetne kiszedni azt mert 65 nél behal kész ennyi megáll pedig menne még mint a mérgezett egér legalább 100-110 ig az tuti csak a folytás miat nem tud hogy azt hogy lehet eltávolítani belőle
Az egyik folytás a kipufban egy elszűkülő cső, ami gátolja a kipufgáz áramlását(lengéseit), az ott leledzik ahol a kipuf könyökrész és a másik fele össze van csavarozva 3 db imbusz csavarral. Azt kivágjág onnan és ennyi.
A másik a karbiban a főfúvóka, amivel szembetalálkozol ha leszedet a karbi úszóházát, kb középen helyezkedik el és a furata fölött bele van ütve egy szám, na az a furatának a mérete. Ezt kell nagyobbra cserélni.
Harmadszorra, én úgy tudom hogy az elektronika szabályoz le a 2006 utániaknál, na azt csak cserélni tudod és nem két forint. Egyesek azt mondják hogy ezt meg lehet oldani egy vezeték elcsípésével, de én ebben kételkedem. De valaki itt erről biztos tud többet is mondani...
Sok sikert!
Tuji
Ki tud nagyobbat mondani?
Úgy megy hogy 1-es be kipörög 12500 ig
2-esbe 12500-ig
3-ba is 12500-ig és 4. be csak már 10500ig 5 . be csak 8500ig 6. ba meg 7500 ig
Tuji
Tuji
mert én szerintme biztos hogy ugyan az a hatása csak hogy gondoltam ak majd nagyobb karbira meg sport légszűrőre meg volt egy olyan elképzelésem hogy veszek hozzá egy hebo perfomance kipufogót de azt csak új tzr-en láttam szal nem tom hogy az enyémhez jó e
Tuji
Tuji