Tök jó, hogy írok és az autómatikus oldalfrissítés miatt törlődik a szöveg!
Mégpedig gondolom azért van az oldalfrissítés mert időkorlát van a belépés utáni bentartozkodásra az oldalon, és ezt így oldják meg hogy visszaléptessen.
Mégsem olvastad el rendesen:
összetétele a termék képénél van leírva. Az összehasonlító kép felett (3 kis kép a termékekről) a képre kell kattintani.
Erre a termékre magas biztisítás van ami túl megy egyes luxus autók újként eladott áraiknál, ezért biztonsággal berakható.
Amennyiben a termék mégis gondot okozna, (amit erősen kétlek,) akkor a céggel azt rendezni fogom.
De úgy látom te csak ide kötekedni jöttél fel, nincs azzal semmi baj, hát vannak ilyenek is, csak sok értelme nincs vitatkozni. Neked inkább az fáj, hogy a te motorod olyan gyengén megy, hogy már szégyen az is amikor ennek a cucnak a használata nélkül hagynak ott ilyen motorokkal. Ezért kitalálsz mindenféle fals okokat, kipróbálás nélkül, és próbálsz okoskodni.
Másrészt ha nem is lett volna az oldalon az összetétel leírva, minden kölföldi oldalon is ha megnézed szerepel a termék ismertetésénél. Különben meg ezt nem lehet összehasonlítani más termékekkel mivel azok tartalmaznak ahogy mondod adalékokat, amik, ha nagyon apróak is, idővel okozhatnak problémát. De ez a térmék mentes minden szilárd anyagtól. A videókat is nézd meg (Roil Gold test 1,2,3), ott is találsz leírást a 2. video részben. "Roil Gold teszt 2". Kiterjedten a felelőség biztosításra is.
És amennyiben, bekövetkezne amitől te tartasz, akkor a biztosítás ami a termékre érvényes fedezi majd a károkat, ha bekövetkezne bármi...
De nem fog, pontsan azért mert nincs "kockázata" ha használod, amennyiben úgy használod ahogyan azt kell. A 3. tesztrészben van egy kitérő azzal kapcsolatban amit te fitogtatsz. Okozhat problémát ha nem körültekintően allkalmazod. De ez ott is van a videon, és nem ennek a cucnak a hibája hanem annak ami azelőtt volt használva mielőtt ezt is beöntötték. Ugyanis mikor elkezd dolgozni az anag első dolga, hogy a kosztól magszabadítsa az alkatrészeket, és az igy letisztított szutykok a rendszerben elakadást okozhatnak. Szakértői magyarázat 3. tesztben.
Én nem akarlak meggyőzni semmiről, részlekbe menően nézz körül tájékozodj. Ha használod majd akkor szivesen látlak el majd kiszolgálással, ha pedig nem akkor nem használod. És fizethetsz a hamarabb kopott alkatrészeidért mielőtt védelmet használtál volna, meg azért ami idő közben többlet költséged jelentkezik, ha nem használod, mert nem csak az üzemanyag felhasználása csökken (még nincs egy erre vonatkoztatot leírás az oldalon - ki fogom majd rakni - de kiszámolható, hogy 15-20 000 km megtétele közben 6 literes átlagfogyasztás esetén 30-40 ezerforintot lehet csupán az üzemanyag felhasználással megtakarítani olajcserénkén. De csökken az olajfogyasztás is, és meghosszabítja az olajcsere intervallumot is.
Tegnap a Yamahánál voltam bent elég sok időt eltöltöttem, hogy pár kérdést tisztázzak, mert itt a fórumon nagyon sokan sokmindent tudnak, mert úgy születtek, hogy már tudják azt amiről beszéltek, és nincs szükségük hogy utánajárjanak igazak e amit tudnak, tapasztalatuk is hatalmas ebban a témában amiről éppen beszélnek.
folyt köv. következő hozzászolásomban.
Elolvastam a linkelt honlapot.
Pont ezért írtam. Szerepel ott csodaszép diagramm, csak épp az nem, hogy miről készült, hja, és nem SI mértékegységekben...
És ezek a csodaadalékok, amik mindenbe jók, jellemzően semmibe. Prolong, Metabond, és társaik. Hja, de egy nagy előnyük van, a forgalmazó jól él belőle! És szerencsés esetben kárt nem okoz a motorban.
Egyébként Te is jobban tennéd, ha legalább a különolajozáshoz nem pancsolnád. A váltónak tökmindegy, max leégeted a kuplungod, a lánc se egy egetverő cucc, oda bármilyen trugyi jó ideig óráig, de a külöolajhoz... Na ott tud cifra dolgokat művelni...
Egyáltalán nem értem, hogy melyik írásomhoz írtad meg véleményedet, de a lényeg, hogy ha a Roil termékcsaládot nem probáltad ki, addig nem mond, hogy "parasztvakítás" amennyiben erre vonatkozik az írásod. ha próbáltad és károd keletkezet azt a gyártóval lehet rendezni. Ha már esetleg írsz is akkor részleteiben is mélyülj el az adott témában, ne csak egy részére ugorj, mert nem fogod érteni mi miért van, és mitől működik úgy. És mielőtt írsz széles körben tájékozodj hozzáértőktől akiknek van szintén személyes tapasztalatuk az atott termékekkel kapcsolatban.
Én tapasztalataimat (amihez neked kétséged nem férhet), a következőkben szakember által készített és védett írásaival vitatkozol nevezetesen Barna Gyula okleveles járműtribológust kérdőjelezed meg. (nem biztos, hogy szerencsés az esetedben a részedről). És egy gyártó által hivatalosan támadható kijelentést tettem közzé. Mire a gyártó felelőséget válal a szakvélemény alapján., de jó, hogy annyi kontár van a világban így van mindig a szerelőknek megélhetésük... és sok pénzük a kontároknak kifizetni az ügyvédi költségeket...
Személyes érzelmi válaszom a hozzászólásodra: inkább "no comment".
Jó kis parasztvakítás
milyen jó lenne, ha a kedves tulajok csak azt tartanák be a jármúveiken, amit a gyártó előírt. Se kevesebbet, se többet. Nem kerülne annyiba, és hosszú igeig remekül működne :D
Oksa, köszi a felvilágosítást, nincs benne power szelep
Most szedtem le TüZéRemről a kasznit, letisztogattam, hamarosan megy a festőhöz Viszont néztem, hogy a matricáknak (még nem szedtem le, csak tipp ) a háttere szürke, viszont nekem ilyen UV narancssárga + fekete lesz a dolog...kérdésem hogy lehet-e átlátszó hátterű TZR matricákat kapni?
Mivel csak a kupak van szétesve belül, és kivőlről pedig semmi nyoma sérülésnek, és az elektronika, tekercselés látszólag csértetlen, egyedül a kupaknak a mágnese van szétrörve. Így nincs szükség a teljes cserére - ha található hozá megfelelő -, de majd megnézem, hogy sérültek-e egyéb részek is ott a tekercseknél.
Egyébként te merre felé vagy?
Adhatnál elérhetőségeket. Hátha másokat is érdekelnek alkatrészek bontottan, ha nem YAMAHA árakban gondolkozol.
Oké!Valóban én másra gondoltam!Vagyis neked az inditómótor álló része kellene!Van hozzá bontott inditómotorom aminek az elektromos része jó!De kellene a pontos márkája mert van belöle legalább öt féle vagyis nem kompatibilis!Én azt tudom ajánlani hogy kompletten cserélni kell!Van új inditómotorom 18000ft vagy ha a sajátodhoz ragaszkodsz kellene a tipusa ducati energia vagy mitsuba stb. elnevezések vannak csak igy tudok segiteni ha betudjuk azonositani 8000ft-ért tudok adni hozzá Állórészt
Milyen motorhiba miatt estél ki? Az olaj a magas hő miatt szétesett, és ezért nem volt kenés, és beragadt a dugattyú? (ha igen, hát az elég gáz..)
Folytott géppel rendelkezők ne jelentkezzenek, nincs esélyük. (vagy jelentkezzen, de ne gyorsuljunk csak haladjunk valamerre), bár a gépem nem igen szert menni (6. ban) 5500 f/s (kb 53 km/h)alatt és körül...., az kurva lassú tempó emberek...
De ha gyursulni akarsz azt csak is a saját motorom tipusával megegyezővel, vagyis, évjárat minimum 2003-as gyártás, tzr50 folytások nélkül, és lánckerék 12/47 van fent, tuningok nélkül. Ugyanis még nem csináltam ilyet és érdekel, hogy mennyeivel jobb a motor a korábbi állapothoz képest az anyaggal amit most használok. Azért kell, hogy olyan tulajdonságai legyenek mint az enyimnek allkatrészileg. Az rendben van, hogy emelkedőkön felmegyek vele mint a papír.... (szóval nem az a cél, hogy a hátamat lásd, hanem, hogy milyen különbséget lehet látványosan is érezni....)
Lehet emelkedős teszt is...
Pályát tudsz esetleg ahol lehet ilyeneket ingyé?
Ha nem esik akkor csütörtök neked ok?
Msn-re is felvehetsz, telszám is kint van a profilon.
Mivel a 2ütemű motoroknak alacsony fordulaton szükségük van 1 kis folytásra, hogy nyomatékosak legyenek, ezért tesznek power szelepet a nagyobb 2T motorokba, ami a tévhittel szemben nem a magas fordulaton fejti ki hatását, hanem alacsony fordulaton. Ezért érzed, hogy megindul a tiéd 6500fele, mert ott lesz tökéletes az öblítése a motorodnak, amikor megfelelő a kipufogó nyílás a kiáramlő füstnek, ezért indul meg.
Ujra vagyok:D, én ugy tudom h a 6500 fölötti huzás a kipuffogogázvisszavezetés miatt van.(előfordulhat h tévedek) Egyébként engem érdekelne az a gyorsulás:P Majd beszélünk a részletekről!
márpedig a blokk neve: minarelli am 6. Ezt teszik mostanában az összes 50esbe (igen, ma már a "japán" yamahában is olasz blokk van), pl:
- APRILIA: Classic 50, RS 50, RX 50-MX 50, Tuono 50,
- MALAGUTI: XSM 50, XTM 50,
- YAMAHA: TZR 50, X-Limit 50, X-Power 50,
- RIEJU: Rs2,
úgyhogy nincs értelme szerintem arról beszélni hogy melyik a megbízhatóbb.
nem hiszem h ugyanojan lenne a blokkja mert én akikkel eddig beszéltem v hallottam az rs-ről, ott minden esetben többet visz az rs(a súlyt is figyelembevéve)!
de lehet h igazad van!
de abban meg biztos vagyok h a yamaha gondosabban van összerakva és nem kell annyit szervizelni mint az apriliát.
de ott is vannak kivételek!
jájjj szegény kisfiú láccik h fingod sincs az egészhez...
200-300 km után bejáratódik...
de hát a te géped, ha sikerül majd vele átbasznod vkit akk grat...
Most láttam a vaterán Roil Gold 9374 Ft-ért. rendkívüli lehetőség ezen az áron? Nevetséges. És ez neki is akciós volt mikor vette. Ugyanis az eredeti ára több ennél, de nem sokkal szerinted kitől fogják venni? Nálam meg 7500 Ft, csak én nem teszem ki a vaterára, mert ha jó az anyag márpedig az anyag jó, az nem a vaterán fog fellendülni, hanem tapasztalatok útján. Na ennyit a markettingről.
Ez nem egy tesco ahol egyesek megteszik, hogy megeszi a kosárba összegyűjtenvő cuccokat és közben jóízűen megeszi a polcról leemelt csokit, és ha úgy gondolja megmutatja a pénztárosnak a csomagolást, hogy leszámlázza. (ilyeneket halottom, ez nem a személyes tapasztalat.) Én amit veszek kifizetem.
Sajnos bontot és már félig elhasznált csomagot nem lehet eladni, ezért nincs mód arra, hogy vásárlás nélkül, hogy ingyen kipróbáld.
Nézz utána a terméknek. felelőség biztosítás is van rá, ami nem kicsi összegig terjed ki probléma esetén. (Úgy egy legdrágább lexus áránális nagyobb, ha úgy használod ahogy az elő van írva. Használatkor figyenli a megfelelő kezelésre.) A keverési arány mennyiségeket is betartva. Egy biztos 1.5-2 olajcsere (30-40 000 km) idejére elegendő egy flakon személyautóknál, szóval motoroknál még tovább) nem rövidtávú a felhasználása, és pont ez a másik oka is, hogy nincs ilyen fajta vásárlói követelésnek megfeleltetés. Olvasd el a weblapot, tapasztalatokat, nézd meg a video tesztet, és ha ezek alapján, ha nem tetszik, mert ki sem próbálod az a te döntésed, ha meg kipróbálod és tetszik, akkor szivesen állok későbiekben is rendelkezésedre.
Amennyiben nagyobb mennyiség érdekel megbeszélhetünk kedvezményeket is, ha még a termék akciós, a nem akciós termékből nem tudok engedni. Mivel olyan árrés van akkor a terméken amit a gyártó diktál és eladni nehezebb. Ha 19 literes kiszerelés, ha érdekel az külön termék kezelést igyényel. Ha jelentősebb mennyiség kell, akkor a törzsvásárlói vásárlási szint elérésekor, a 19 literes kiszerelésből a 19 lieres alap árából ami eleve kevesebb mint a 480 ml változat hasonló mennyiségben 3/4 árban van, szóval a törzsvásárlói kedvezményel pedig 2/3-áron. A törzsvásárlói kedvezmény mennyiségi vásárlásról email-ben tájékoztatlak. A Roil Gold jelenleg akcióban br. 7500 Ft (közel féláron ahhoz képest míg akció nélkül volt) + szállítási költség. (Ha a termék külfüldi beszerzésű mert a hazai kinálat elfogyott, ekkor a cég egy régi szállítási rendszert vezet be és a rendelés kiszolgálás is megváltozik. Ugyanis, akkor a közvetlen gyártótól kapod meg a csomagot amit a GLS szállít ki. És ez kb 1.5 max. 2 hét akkor. De ha hazai és van raktáron akkor pár napon belül megkapható. Ez függ a fizetési módtól, minnél gyorsabb mód van kiválasztva annál hamarább juthat el a csomag a kívánt címre. A termék kizárólag előre fizetés után kerül a gyártótól megrendelésre, így mikor a gyártó megkapja az utalást és a rendelést, vagy a kézpént a termék kiadásra/összekészítésre kerül, majd kiszálításra.
-----
A motoromat kipróbálhatod mennyire szar alul...
Persze igazad van. Alapesetben alul gyenge a gép.
Mint korábban említettem teszek majd ki az olaj megfelelő kiválasztásához is leírásokat, hogy mik befolyásolják, hogy milyen olajat kell/érdemes használni. Rengeteg az elavult olaj ami kapható, és hasonló áron van mint a használhatóak.
Az olaj megfelelő kiválasztása nagyon fontos a motor élettartalmát és biztonságos üzemeltetést tekintve. "Nem csak annyi, hogy leveszek egy valamilyet a polcról beöntöm azt had menjen".
Sajnos nem férek bele a kritériumodba mert nem 50es már a gép de attól még fos alúl...annyira reklámozod itt a csodalöttyöt ,h már majdnem kedvet kaptam hozzá.....
Vesztek egy adaggal ha előtte kipróbálhatom és tetszik....persze ha jó akkor többet is fogok....van még más motorom és két autóm is ami szomjazná a jó löttyöt....na mehet az elégedettségi teszt?
Mégpedig gondolom azért van az oldalfrissítés mert időkorlát van a belépés utáni bentartozkodásra az oldalon, és ezt így oldják meg hogy visszaléptessen.