hát én szinte mindig sietek edzés ,haverok,boltba és hát azért kimélni szeretném de a barátom kiütötte a folytást ami egy kör alakú lemez rajta egy lyuk amugy kössz a tippet!
És hol néztétek az arrow dobot? amugy szerintettek normális ha valaki egy tzr 12000 vált mert a youtube telle van ilyennekel ti amugy mennyinél szoktátok elváltani és ha sietek 9000-9500....?
szerintem arrow mert az egyik haveromnak aprillia rs 50-je van és hát megvette a gianellit és lefolytotta és még csak a hangja se valami jó ahoz képest mennyibe kerül
A motoromnak most gagyi kipuogoja van szeretnék neki job hangot, ezt a két kipufogot találtam szerintetek meikkel lenne jobb (sportosab) hangja és a motor teljesítménye sem romlana nagy mértékben? Segitsetek már nekem léci!
Őt tudom ajánlani:
Tuji: http://2t-tuning.uw.hu/
Bp. Nagy Lajos kir. útja. Az Őrs vezértől kb. 3 megálló
Ja a motort nem árt ott hagyni, hogy jó cuccot tegyen rá, mer' kell a pontos méretet leszedni és ahhoz igazítani. Meg sw-vel tesztelni...
Nézd meg az oldalt és írj neki. Biztos válaszol neked, és szerintem nem drága amit csinál.
Van némi tapasztalata a TzR 50-el is nekem (2005 októberi a gépem) ő csinálta meg a kupufogómat amit a kedves márkakereskedő: Yamaha City elcseszet és azt mondták 170 000 pénzbe kerül és ez nem garis...(1 hónapos motornál? na ne...)
Persze, ha tudtam volna, hogy a nagykerbe menjek, akkor ők az egész motort kicserélték volna, sajna későn tudtam meg. Ide senki ne menjen vásárolni, de ha nem akartok gondot magatoknak akkor messze elkerülitek, és nem is szervizelitek a Yamaha City-nél...
Nekem fékkar kéne sűrgősen, meg lengés csillapítót aki tud javítani, BP-vagy attól nem messze. olyan aki FRANKÓRA megcsinálni, de sajna nem hagyhatom ott a motort és ha felújítás akkor van némi spec. anyagom amit bele kéne önteni az olaj mellé, ezért ott kell lennem mikor betölti
ha pesti vagy akkor gyere át valamelyik nap, és mutatok neked szétszedhető sportdobot, az alapján meg tudod majd csinálni a tiedre is. addig is meg nézek neked valami rajzot
(persze szükség lesz hegesztőre, flexre...)
Nagyon kössz főnök, mindenképp kiprobálom, ha valami rajzot vagy nem tom egy kicsit pontosabb segitséget is tudsz adni akk e-mail-em:
nzsolesz89@gmail.com Vagy ha gondolod am is beszélhetünk elég (kezdő) vagyok még!
szia, ez a gyári 80-as?
a kipuval kapcsolatban: a dobot kell kibelezni, vagy vágd le és tedd vissza üresen. Na akkor lessz hangja , viszont gyengébb lesz, ezért érdemes bele visszatenni valamennyi folytást. Az a lényege hogy fogsz egy kb 1-1,5 cm átmérőjű csövet, amit sűrűn ki kell furkálni és azt kell a dob közepébe rakni, a fennmaradó részt pedig ki kell tömni gyapottal. A belső cső átmérőjével, a furatok nagyságával és számával illetve a dob hosszával lehet variálni, ha ügyes vagy még erősebb is lesz a motor...
Nekem van 2 TZR-em, az 1ik teljesen versenyváltozat!
Mind2-ről tudok majd képet mutatni, az 1iken nincsennek idomok, a másik a verseny! A verseny motoron 4ezres henger van, igényesen lett bejáratva, az utcai frissen fúrva, új dugóval, 0km-es! A 2együtt 150ezer Ft, az utcai külön idomhiány miatt 60ezer Ft, a verseny 110ezer Ft!
Ha jobban is érdekel a dolog, akkor írj az l.csaba91@freemail.hu -ra!
én is olyan 9500-10000-nél dobon feljebb!
Tuji: http://2t-tuning.uw.hu/
Bp. Nagy Lajos kir. útja. Az Őrs vezértől kb. 3 megálló
Ja a motort nem árt ott hagyni, hogy jó cuccot tegyen rá, mer' kell a pontos méretet leszedni és ahhoz igazítani. Meg sw-vel tesztelni...
Nézd meg az oldalt és írj neki. Biztos válaszol neked, és szerintem nem drága amit csinál.
Van némi tapasztalata a TzR 50-el is nekem (2005 októberi a gépem) ő csinálta meg a kupufogómat amit a kedves márkakereskedő: Yamaha City elcseszet és azt mondták 170 000 pénzbe kerül és ez nem garis...(1 hónapos motornál? na ne...)
Persze, ha tudtam volna, hogy a nagykerbe menjek, akkor ők az egész motort kicserélték volna, sajna későn tudtam meg. Ide senki ne menjen vásárolni, de ha nem akartok gondot magatoknak akkor messze elkerülitek, és nem is szervizelitek a Yamaha City-nél...
Nekem fékkar kéne sűrgősen, meg lengés csillapítót aki tud javítani, BP-vagy attól nem messze. olyan aki FRANKÓRA megcsinálni, de sajna nem hagyhatom ott a motort és ha felújítás akkor van némi spec. anyagom amit bele kéne önteni az olaj mellé, ezért ott kell lennem mikor betölti
(persze szükség lesz hegesztőre, flexre...)
nzsolesz89@gmail.com Vagy ha gondolod am is beszélhetünk elég (kezdő) vagyok még!
a kipuval kapcsolatban: a dobot kell kibelezni, vagy vágd le és tedd vissza üresen. Na akkor lessz hangja , viszont gyengébb lesz, ezért érdemes bele visszatenni valamennyi folytást. Az a lényege hogy fogsz egy kb 1-1,5 cm átmérőjű csövet, amit sűrűn ki kell furkálni és azt kell a dob közepébe rakni, a fennmaradó részt pedig ki kell tömni gyapottal. A belső cső átmérőjével, a furatok nagyságával és számával illetve a dob hosszával lehet variálni, ha ügyes vagy még erősebb is lesz a motor...
Mind2-ről tudok majd képet mutatni, az 1iken nincsennek idomok, a másik a verseny! A verseny motoron 4ezres henger van, igényesen lett bejáratva, az utcai frissen fúrva, új dugóval, 0km-es! A 2együtt 150ezer Ft, az utcai külön idomhiány miatt 60ezer Ft, a verseny 110ezer Ft!
Ha jobban is érdekel a dolog, akkor írj az l.csaba91@freemail.hu -ra!