Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyanis ha túl gyorsan adok neki gázt ledadog...
Mert túl nagy van benne (kb. 110)
jólenne be el de mi az istennek bele gyári hengerhez+kipuhoz?
85-ös főfúvókát szeretnék rakni a TZR-embe 50-es hengerhez.
Szerintetek jó lesz a méret?
Egy kis reklám.
jah hát 70-es picit jobban megy mint 50-es.
Mire jó a 6 fokozat ha nem erre. Amúgy nekem 70cm3-es henger volt a Yamahámon.50cm3 nem tudom hogy elbírja-e.
aha az egész jó. hegyre is szépen felmegy?
nekem 13/47 áttétnél 7000rpm nél 70 km/h val ment
8000rpm 80 km/h

(az óra szerint)
Hello!

Végáttételre van valakinek tippje? Kb 70 Km-es utazó kéne de azért hegyen is menjen föl. Én kb 11/47 esre gondoltam. :)
Hello
Yamaha TZR gyári alkatrészek eladóak
Gyári henger 4450km-el,dugóval mindenestül 15.000FT
Gyári kipufogó 4450km-t ment 15.000FT
Gyári membrán:3000Ft
Gyári karbi 16" dellorto:8000Ft
Hebo henger+hengerfej,Dugó nélkül 10.000Ft
mindegyik alkatrész tuning miatt lett kicserélve a motorból,hibátlan állapotúak.képeket tudok küldeni
fórumon szóljatok ha valamelyik érdekel
Az áron meg tudunk egyezni
Telefonom:30/538-77-24
e-mail: aaron.3000@citromail.hu
oks köszi szépen.
Köszi srácok! az olajszivattyúrol énis halottam, haveromnak is volt vele gondja, de ugy neki naon más nem, ma takaritottuk ki kicsit a fuvokákat mert nehezen indult, és nagyobb forudlatszámon megtorpant, de már jo lesz:)
végre nektek mennyit megy? neki 88as főfuvoka van, arrow kipu, nektek?
jaja a ha sokat ál napon a ford számmérő úgy kitágul hogy könnyen megragad az adott számnál amin tart de amint lehül már jó is. ez sztem tuti szérihiba de nem kirívó hiba...
Hali! Hát ez fura kérdés. Bármi előferdülhet. Jellegzetes hiba,szériahiba nincs tudtommal. Olvastam hogy az olajszivattyú elromlott már 1-2 tüzértulajnak, nekem pl a fordulatszámmérőm szarakszik nagy melegben, de alapból egy jó kis gép, kezdőmotornak a legjobb!
A Rezonátor vagy Rezó kifejezést magára a kipufogóra szokták mondani, mert az valójában az. A kipuffod legvastagabb részében van egy henger alakú, hosszában lukacsos test, na az a katalizátor. Nem csoda hogy furálod, mert általában ezekben a kétüteműekben ilyen nincs. Na ebben van.
sziasztok, azt szertném kérdezni h milyen hibák merültek fel tzr50eknél az ujabb érdekelne:) olyan h láncon állitanikell nemérdekel:D
Katalizátor? Az nem rezonátor? Mert én úgy tudtam h az az. vagy katalizátor van benne?
Ha ez valóban így van, akkor bocs a félreinformálásért, én ezt más olvasmányokból,tanultakból tudom így és gondoltam akkor erre is igaz, de mindenki tévedhet...
Egyébként nem tisztázódott bennem még teljesen ez a katalizátor ügy, de utána olvasok.
Minden jót!
Köszi. Azt a valamit úgyis rajta hagyom. :P :)
Újabb költemény. Az a cső a légszűrőből vezet plussz levegőt a kipuba a katalizátor jobb működéséhez. Különösebben nem befolyásolja a teljesítményt, mondjuk egy igen primitív ronygyba tekert megoldás ahogy össze van bilincselve és ki is szokott fújni.

Tuji
A kipunak sztem nekiálok egyedül v bátyámmal. Az csak nem bonyolult. :P
Köszi szépen. igen ezt az alu. csövet én is észrevettem.
A múltkor a folytások közé elfelejtettem még egyet besorolni. A kipufogó könyökrészbe beletorkollik egy alu cső ami a levegőszűrőház felől jön. Az egy un. szekunder levegő visszavezetés vagy másnéven EGR amit az autóknál is alkalmaznak a károsanyag emisszió csökkentése céljából.( nehogy levadásszanak a greenpeace-esek )
Ez nem kimondottan folytásnak szolgálna, de a célját úgy éri el hogy a kipuf gáz egy részének visszavezetésével, a hengerben az égési csúcsnyomást csökkenti, (ezáltal csökken az NOx kibocsáltás) és emiatt értelemszerűen csökken a teljesítmény is.
Ezt a kivezetést ott a könyöknél le szokták valahogy dugózni, nekem be van heggesztve, nekünk úgysem kell zöldkártya!
Hát azért nem olyan jó, hogyha leszabályoz, majd később rájössz te is! :D
A nagy szakik azt mondják a fúvóka méretezésre, hogy azt ki kell tapasztalni. Beleraksz egy nagyobbat mész vele egy kört, figyeled hogy reagál a gázadásokra, megtorpan-e, nagyon fontos a gyertya állapotát vizsgálni közben, annak a színe elárulja hogy keveset, illetve túl sok nyálat kap a gép, és annak megfelelően cserélik megint, és így tovább.... Az enyémet úgy vettem hogy eleve nagy volt benne, talán túl nagy is (110-es), de semmi panaszom nincs rá, nagyritkán letakarítom a gyertyát. Nem tudom gyárilag mekkora van benne, talán 70-75-ös körül. De gondolom neked majd úgyis szerelő csinálja, te csak azt figyeld ,hogy csere után klappul működjön a gép, ha fuldoklik vagy nem indul, mert tiszta korom a gyertya, vagy bármi rendellenes tünete van, akkor vidd vissza és panaszold el. Fontos a jó üzemanyag ellátás ezeknél a kétüteműeknél a kenés miatt!