szia!
az enyém lassan eladó lesz, ha gondolod nézz rá az adatlapomon a képekre.
Amit fontos tudni hogy japán blokk, nem olasz . Kb 1 hete cseréltem benne dugót, blokk egyégként nem csörög, hajtókar sem mozog a főtengelyen. Előző dugóval amikor jó volt a kompresszió 100 körül ment. Járatós, 5 km-t mentem vele.
Esztétikai hibák vannak rajta.
Húh, hát én is toltam haza TüZéRkémet...sőt egyszer volt h 30kmre a háztól állt meg....
de sztem te előszöris nézd meg a gyertyát, tisztítsd meg, nézd meg nem köpte-e be, vagy kap-e szikrát, próbáld gyertya nélkül indítózni, úgy kiköpködi a felesleget-nekem is volt ilyen!
Ja lehet, hogy beköpte a gyertyát..
Elég sokat állt a hidegben és nem járattam eleget szerintem.. Aztán mikor a haveromhoz értem alapjáraton fulladozni kezdett aztán leállt. Zsivatóval inditottam újra aztán úgy is lefulladt egy idő után.. Aztán már be sem indult...
Többet kellett volna járatnom, nagyon hideg volt a motorja.. Kár volt sietni..
CSövi!
Valahogy próbáld életre kellteni ( akár tologasd fél napot) és ha nehezen elkezd nyögdécselni akkor járasd "órákig" akár 10-15 percet és először sokáig szivatóval utána fokozatosan vedd le! Nekem nagyon hideg időben mindig bejött! Nem okoskodni akarok csak segíteni akarok hátha bejön! Nekem is Rossi replicám van .
Elindultam ma, járattam meg minden.. Aztán elindultam haveromhoz pár utcával arrébb ott megálta és lefulladt alapjáraton..
Elindítottam max szivatón aztán úgy is lefulladt.. Szórakoztam vele így egy darabig aztán már be sen indult sehogyse..
tolta hazáig..
ennyit a megbízhatóságróól....
Csak sportkiput szeretnék rá.. Elsősorban számomra a megbízhatósága a legfontosabb, ezért hagyon a gyári hengert.
Úgy is várok vele még egy kicsit, lesz időm átgondolni.. Most nullán állok anyagilag, de nem bántam meg a vételt.. Szerintem nagyon jól jártam 350-re lealkudtam, 2006 évj. Rossi Replica, 4000km.
Nagyon megvagyok vele elégedve!
Csak ne lenne ilyen rohadt hideg..
Yamaha tzr 50hez keresek farokidomot, a motor 1993-as. Ha valaki tudna segíteni akkor írjon.