hát emberek tegnap ismét lerobbant a motor.
2 lehetőség van vagy túl sok olajat kap amit nem tok hol kell állítani valszeg a karbinál nem? vagy a hengerem ment szét :S:S
Hali!
A gyergytya hézag: 0,6-0,7 mm.
Én nem állítottam rajta mikor vettem bele, beletettem egyből ment a gép jól.
A könyv azt írja be kell állítani a hézagot ha nem jó.
most próbáltam vna felrakni a képeket mert csak most tudtam de nem engedi elküldeni, mindig megszakítja, úgyhogy vegyél fel msnre és majd ott megbeszéljük és képeket is küldök majd!
hello. thx igen ilyen van benen sőt az enyémbe most zajszőrövel elátott van ,de ezis meghalt :S az előző cska sima zajszűrő nélküli volt, azis szétment .. majd emglátom mit csinálok vele. de thx
A plexi ami fekete az egy szar fekete festék szprével lettfújva, van egy rész ahol látszik hogy megfojt persze ezekből a nézetekből nem látszik ami kint van a profilnál.
A burkolat meg marticázva van.
Lehet kapni a TZR50-er kék, fust és piros, átlátszó plexiket, az egyedüli kegészítő amit erre a motorra lehet kapni....nem értem a YAMAHÁT...lehetne még mást is de úgy gondolták ez is elég tuning a TZR50-nek
A YAMAHA CITY-től ne kérdezetek inkább semmit mert nem értenek a motorokhoz.
bebizonyosodott, ha kárt okoznak azt nagyon lassan hozzák helyre vagy ráfogják hogy a te hibád miatt lett olyan a géped, és egy fals dumával alátámasztják, te meg elhiszed, mert nem vagy szereől dehát éppen ez az ők sem. Szőke Zoltántől az élen.oateték szerelőnek és most az irodában papírmunkázik. vajon miért?
én pl azonnal kirugtam volna...amikot művelnek...
Hi! Igen, van kompressziómérőnk, megmértem a kompressziót a motorban és kevésnek tűnik, ezért kérdeztem h mennyinek kéne lennie. 4,5 am benne a kompresszó. Megkérdezem a yamaha citytől h mennyinek kéne lennie.
A "9" azt jelenti, hogy magasabb hőértékű vagyis hidegben is könnyen indulhat. De ez a tökéletes bele.
Csak ezt kéne bele tenned, és a kezelési könyvében is le van írva, A hézag is, hogy mire kell be állítani, ha nem akkora.
Nem jó ha túlhúzod a gyertyát...(kézzel betekerve tökig majd egy negyed fordulatot még kulcsal meghúzva.
Lehet az is, hogy túl sok olajat kap vagy sok benzint.
Ha nem boldogulsz végkép, akkor egy hozzáértő szerelőt keress fel.
Szivesen megnézem a mocid mi lehet vele.
bihi@citromail.hu
2 lehetőség van vagy túl sok olajat kap amit nem tok hol kell állítani valszeg a karbinál nem? vagy a hengerem ment szét :S:S
A gyergytya hézag: 0,6-0,7 mm.
Én nem állítottam rajta mikor vettem bele, beletettem egyből ment a gép jól.
A könyv azt írja be kell állítani a hézagot ha nem jó.
Akkor küldenél egy képet a kipuffodról?
Ha lehet csatolj hozzá egy árat is lécci!
köszi
Várom a képeket a kipuffokról amit beszéltünk...
A burkolat meg marticázva van.
Lehet kapni a TZR50-er kék, fust és piros, átlátszó plexiket, az egyedüli kegészítő amit erre a motorra lehet kapni....nem értem a YAMAHÁT...lehetne még mást is de úgy gondolták ez is elég tuning a TZR50-nek
A YAMAHA CITY-től ne kérdezetek inkább semmit mert nem értenek a motorokhoz.
bebizonyosodott, ha kárt okoznak azt nagyon lassan hozzák helyre vagy ráfogják hogy a te hibád miatt lett olyan a géped, és egy fals dumával alátámasztják, te meg elhiszed, mert nem vagy szereől dehát éppen ez az ők sem. Szőke Zoltántől az élen.oateték szerelőnek és most az irodában papírmunkázik. vajon miért?
én pl azonnal kirugtam volna...amikot művelnek...
"NGK BR9ES" ?
A "9" azt jelenti, hogy magasabb hőértékű vagyis hidegben is könnyen indulhat. De ez a tökéletes bele.
Csak ezt kéne bele tenned, és a kezelési könyvében is le van írva, A hézag is, hogy mire kell be állítani, ha nem akkora.
Nem jó ha túlhúzod a gyertyát...(kézzel betekerve tökig majd egy negyed fordulatot még kulcsal meghúzva.
Lehet az is, hogy túl sok olajat kap vagy sok benzint.
Ha nem boldogulsz végkép, akkor egy hozzáértő szerelőt keress fel.