Viccnek durva lenne. (amúgy meg vannak számozva a kábelek, a bal szélső az egyes henger)
Azt értem alatta hogy pöccre indul és szépen jár, üresben veszi is a fordulatot rendesen de menet közben 3e-ig szépen húz, aztán hörögve erőlködik tovább felfelé.
Meglátásom szerint a karburátorok teljesítményrendszere nem dolgozik (azaz 3e felett már a súbertű mellett elmenő benzin mondja meg hogy mi történjen az égéstérben) és belepillantva az egyik súberfedél alá azt láttam hogy a tűk le vannak engedve teljesen, azaz a lehető legtöbb üzemanyag van elvéve tőle. (alulról a második beszúrásban kéne lennie gyárilag a biztosító lemeznek, itt meg legfelül van)
A súbertű(k) is feléig el vannak már kopva ott ahol átmennek a súberházon. (de ez persze "normális" mert majdnem mindegyik ilyen)
Levettem a karbisort, holnap szétkapom bent és elmosom, aztán körülnézek a belsejében.
A motor többi részén is láttam ezt-azt ami sérti a műszaki érzékemet de az nem ehhez a részhez tartozik, meg azokról inkább majd személyesen.
Most jöttem meg Szerbiából. Van ott egy magyar borász, aki régi eljárással gyárt bort, 120 éves tőkékről, igazi kuriózum, ott voltunk. Tegnap este ettünk, ittunk, jól berúgtunk, ma meg benéztünk Szabadkára.
Ásotthalomnál láttuk a migráns bulit elég durva... fürtökben lógnak az út mellett, minden nagyobb csoport mellett rendőr autó, folyamatosan gyűjtik be őket, de ennek ellenére mindenfelé vannak
A helyzet sokkal rosszabb, mint ami a TV-ből átjön... komoly gond lesz ez nem sok idő múlva
József, xar gépre nem lehet Linuxot se telepíteni
Nem az a lényeg, hogy erős legyen, meg új, hanem hogy JÓ Neked valamelyik hw elem xar, és az xopat. Keresd meg, melyik, vagy milyen gép ez? megéri vesződni vele? pár tízesért kapsz már egy DELL-t, az örök élet (Linux-al )
"A Google szolgáltatásai szervercsoportokon futnak, melyek a Linux egyszerű verzióit alkalmazó olcsó gépek ezreiből állnak. 2006-os becslés szerint világszerte mintegy 450 000 darabról van szó." (Wiki)
Szia.
A nemindulás kb. 2 perc alatt megoldódott, pöccre indul és üresben veszi is a lapot ahogy kell. (valaki az éjjel felcserélte az 1.-2. gyertyakábelt) Jelenleg azon dolgozom hogy miért megy ilyen sz&rul. (de úgy látom hogy látom hogy miért)
Szerintem 10-től jó.
Holnap ugyan kerti sütés lesz (ha nem esik) de ez nem befolyásolja a dolgokat. (ha előbb szólsz akkor ma a linuxos b&szakodás helyett.......)
Oldalidom, tankborítás nem kell rá, azokat ne is tedd fel. (ha fent vannak akkor vedd le mert csak útban lennének)
Azt értem alatta hogy pöccre indul és szépen jár, üresben veszi is a fordulatot rendesen de menet közben 3e-ig szépen húz, aztán hörögve erőlködik tovább felfelé.
Meglátásom szerint a karburátorok teljesítményrendszere nem dolgozik (azaz 3e felett már a súbertű mellett elmenő benzin mondja meg hogy mi történjen az égéstérben) és belepillantva az egyik súberfedél alá azt láttam hogy a tűk le vannak engedve teljesen, azaz a lehető legtöbb üzemanyag van elvéve tőle. (alulról a második beszúrásban kéne lennie gyárilag a biztosító lemeznek, itt meg legfelül van)
A súbertű(k) is feléig el vannak már kopva ott ahol átmennek a súberházon. (de ez persze "normális" mert majdnem mindegyik ilyen)
Levettem a karbisort, holnap szétkapom bent és elmosom, aztán körülnézek a belsejében.
A motor többi részén is láttam ezt-azt ami sérti a műszaki érzékemet de az nem ehhez a részhez tartozik, meg azokról inkább majd személyesen.