Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondhatnák benzinkutat is, az is majdnem ott van.😸
Látom, a cukrászdánál sikerült megállni... 😃
Oreiro és Fanta nélkülözhetetlen! 😂
A ruha és sisakvásárlás elnapolva, mert zárva vannak-lesznek hétfőig. (elmentek túrázni)😾
(a bevásárláshoz a még tavalyi Román túrán beszerzett Pennys reklámszatyrot használtam)
Szimuláció:
-túra közbeni megállás, szerelvény igazítás
-hozzávalók bevásárlása egy útba eső boltban a szálláson való főzéshez (+orero és fanta)
-megérkezéskor leparkolás a szálláson
Minden simán ment. (b&sszameg a tankolásról nem csináltam képet, de az is rendben volt) 😸
Az az MSR brand eleg ingovanyos.
Nem ismerem sok termekuket, de kettorol konkretan tudom, hogy ki/mi az eredetije es hogy hangos, mint a dog, nem is homolog a termek. Na, azt latjak ok el egy-egy popszegecselt tablaval es adjak tovabb sajat brand alatt.
A reggeli eső után kisütött a nap, szóval ebből ebéd után akár még némi motorozás is lehet. (olyan szépen jár, mint egy turbina)
Valószínűleg holnap megyek ruhát, meg sisakot venni.😼 (bár erősen drágállom)
A Buelles jól megszívta a kamu E jeles dobbal, de természetesen nem tudott róla.
Már annak aki legalább nagyjából tud angolul.😸 A fehér 1,2-es tangával még mákja is volt a csávónak, mert 5 decibelt "elnéznek" a 93-as határértéken felül, így csak csekket kapott és továbbmehetett.
A haveromnak kellett egy gyors telefon az apjának haza, hogy dobja be a gyári dobot a kocsiba és hozza ki (Bécs közelében voltak még, és Győrben lakik) aztán azt az első szálláson átszerelve mehettek tovább. (120euró volt a bünti, és egy dobozossal vitték a szállásig, mert nem mehetett tovább......bár mivel mentem már vele, az tényleg eléggé sportdob volt)
Ott a hülye szabály is ugyanúgy betartatik mint a hasznos, mert az van a nagykönyvben. (nézték a gumikat, felhívták az egyik túratárs figyelmét hogy baromira a határon van a minta a hátsó gumin, szóval hazafelé már nem hinnék hogy megfelelne egy ellenőrzésen, meg a nem gyári fékkar volt nemteccés tárgya, de aztán azzal nem foglalkoztak)
Az is megkapta a csomagjat a sikonyalo sasos kipufogoert. Meg a Buelles mukso is.
Angolra váltva még érthetetlenebb... pl. 3 dB-el hangosabb dob... röhelyes... az akkora hangnyomás változás, amit a legtöbb ember füllel nem vesz észre. Azt sosem értettem, milyen fordulaton mérnek (és miért pont azon), mert az akár 20 dB különbséget is tud jelenteni, és tudtommal ez sehova nincs leírva. A hangnyomás a távolság duplázásával is 3 dB-enként csökken, szóval ha nem 1 méterről méri (ki hallgat elhaladó motor kipufogót 1 méterről?) hanem 2 méterről, akkor a mért 98 helyett máris 95 dB lesz.
Persze a hülye hónalj szárítósokat a nyitott csövükkel én is baxtatnám... 😄
Magyar felirattal eléggé érthetetlen de a angolra váltva már érthető.
És a német még megértőbb is kicsit, mint az Osztrák. (a haverom is megszívta a VFR-rel pár éve, hangosabb volt mint a limit és nem volt a dobhoz engedély)
http://youtu.be/rwaO2La_J44
Még nem, de nem is tervezek. 4000-ig nem igazán hangos, felette meg nem is nagyon fogunk menni. Viszont alatta sokkal nyomatékosabb, mint a "gyárival"
En igen, ketszer is, egyszer meg is lopott, de az lehet, hogy hataror volt.
Aztán Osztrák rendőrrel vitatkoztál-e már?😼
Egyébként emlékszem rá, hogy 2015 március 17-én foglalkoztál a fékolaj cseréjével, mert volt némi küzdelem a visszacsapó szelepes légtelenítő csavarral. (szóval ne mondd hogy téged nem érdekel)😸
Ha nem annyira számít, akkor tudok adni némi csökkentett forráspontú fékolajat, az is jobb mint ami most van benne.😸
Ezt a két dobozt kb. két éve bontottam fel, ebből töltöttem a motorokba. (a pözsóét szervizben cserélték, szóval még az sem lehet hogy egyoldalú a vizsgálat) Végig rajtuk volt a kupak, a szekrényben voltak eddig. ("egy zárt renccer hogy vesz fel vizet?")
A kéket most bontottam fel, azt használtam most.
Na majd ha ott leszek, megmérjük az enyémet is... bár lecserélve akkor már úgyse lesz 😁 de jó ez így 😁
Ez az a rész, amihez nem tervezek nyúlni. És a 2000m miatt, nem is a fingi-lingi hangú dobot rakom fel. 😎
Az a menesztő gumi nem volt drága. Nekem előre hátra fékbetét plusz olajszűrő és egy sisak hálo volt 40 ezer kicsit sok.
Még bedobom az új fékbetétet hátra, lecserélem ott is a fékolajat (az is az első pirosban van és sárgás színű a gyárilag átlátszó fékolaj) megnézem a szöghajtásban az olajszintet (bár tavaly cseréltem) a kettes karbin visszatekerem a keverékcsavart 1,5-re (Szentesen tavaly a garázsban ahhoz nem fértem hozzá) és menetkész a technika.
Ki gondolná, hogy a csomagban a 2008-as GTR1400 menesztőgumija van és ugyanolyan, mint a 86-ban piacra dobott GTR1000-é.
Ráadásul három évvel ezelőttig lehetett rendelni az 1000-hez, valami 35e Ft körül, ma meg már nem is elérhető. Viszont szemre feltűnt a hasonlóság az 1400-essel, így 'több is ment már le a Dunán' alapon rendeltem egyet. (más cikkszámon van mint az 1000-é, de jó bele)
https://oem-parts.hu/hu/parts/...
https://oem-parts.hu/hu/parts/...
Homiváltós NC750-nel mentem már, motoron az automata nekem nem jön be. A CFR meg nekem is nagy lenne (néztem) ráadásul nem is tetszik.