Ja! Mikor ezek a gépeket gyártották, még a félszintetikus, és szintetikus olajakat nem igen csináltak, és ezek a motorok nem ismerik, így ezekbe a régi vasakba semmi mást nem ajánlanak.
Bár ahogy hallottam, az új Gsxr-ekben is ismét az ásványi olajakat ajánlja a gyár, és ezekre is fejlesztik ezeket a motorokat.
Rá van írva az olajbeöntő kupak környékén a blokkra.
Nekem az 1000 -re 2700 cm3 van írva, de én a 3 litert bele szoktam önteni. Neked a 400 ba biztos elég a 2,5 liter, vagy még lehet hogy ennyi sem kell. Tátraiéknál vegyél bele Elf 20W-50-es ásványi olajat. Azt hiszem 1710 Ft, vagy valami hasonló!
Üdv.
nem szabadna 10l-t ennie. Tényleg nézd meg a légszűrőt, mert az sokat számít...esetleg lehet hogy nagyobb fúvókák vannak benne. Az meg hogy a Yamahák sokat zabálnak nem igaz. Sok Yamahám volt az FZR előtt is és egyik sem vett kiemelkedően sokat. Volt GPZ1000RX-em is, na az városban bekapta a 11 litert is ha húzta az ember...
Az nagyon jó!A hegyen nekem simán megeszi a 10l-t. Nem tudom mi lehet a gond, pedig be lett allitva a karbi, szelephézag, új gyertyák stb. Nekem azt mondták, hogy ez a fogyasztás normális a ,mert a YAMAHÁK sokat zabálnak. Ezek szerint mégse!?
az nagyon sok...nekem elment 6-7 liter között normál használattal. Hoszabb áttétellel (1 fog különbség elöl) és óvatos gázkezeléssel pedig kb 5 litert kért, viszont így nem lehetett vele szerpentinezni, mert a kettes már sok volt a visszafordítóknál, 1-ből meg túl nagyot rántott...7 liternél többet két személlyel szerpentinen veretve sem evett többet
Kössz a segítséget! Meg fogom próbálni a sűrűbb olajat. Amúgy is most vettem ki a teló.
Még az érdekelne ,hogy milyen fogyasztást szoktatok mérni, mert én meg nem tudtam 7l alá vinni, és akkor nagyon szolidan mentem (90-110-es túratempó).
Bontóba biztosan kapsz, vagy legyártatod. Ha Genesised van akkor annak nem tartályos a hátsó telója, tehát valami más hátsó telót raktak bele...talán segít ha sűrűbb olajat teszel bele, de nem tudom miylen motorról berhelték át rá.
Kössz az infót!
Ilyen betétet valyon hol kapok? Bontó?
A hatsó futóművel meg az a bajom, hogy nagyon lágy , főlleg két személyel. Van a hátsó telóhoz kötve egy gáztartály , abba mit kell nyomatni?
Milyen infot akarsz a futóműről? Hátul csak a nagy csavarral lehet állítgatni, de sok értelme nincs mert csak a keménységet tudod állítani. Elöl csak nyomófokozatot tudsz állítani a Genesisen. Igazából az ilyen régi gépeken sok értelme nincs az állítgatásnak, a gyári beállítás a legjobb, ha meg túl puha akkor tegyél bele sűrűbb olajat az segített nekem..
Nekem is van egy FZR 1000 GENESIS-em. Én nem tudok rá panaszkodni, abszolút jól működik. Nem eszi az olajat, nem dobálja a 2-t stb. Igaz sokat még nem mentem vele de már 80000 km van benne és nincs vele bajom.
Engem viszont az érdekelne, hogy a ti képeiteket nézve látom,hogy az első lámpa körűl középen is körbe veszi a fejidom. Az enyémen középen a két lámpa közt nincs semmi. Valaki tudja, hogy ez mért van????
hellóóó nekem volt egy 89-es FZR 500-asom, sok okosságot nem tudok róla írni de amíg nálam volt szerencsére semmi baja sem volt pedig volt benne 70 ezer km.
én kellemeset csalódtam benne, hallván a sok FZR betegségről...
Havernak van egy 88-as 1000 Genesis-e, na abban minden hiba megtalálható.......váltó, olajevés, és az a bizonyos középső több soros meghajtólánc is zakatol benne rendesen....
Helló mindenk! Akinek olt már dolga FZR-el az írjon már ide pár okosságot sőtt mindent amit tud ezekről a masinákról! Előre is kössz minden hozzászólást!
Bár ahogy hallottam, az új Gsxr-ekben is ismét az ásványi olajakat ajánlja a gyár, és ezekre is fejlesztik ezeket a motorokat.