Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért ez egy kemény eső menet volt mi Snoopy?
Nem emeltek le csak az oldaltámaszt nyitották ki
Mentem dolgozni.
Ez olyan motorra való amiről nem a haverok emelnek le út közben ha le akarok szállni.
mijez a virsli
Cső sanya! Eddig aluttam de 6 után felhívlak majd. Megyek vissza dógozni.

Nem tudom mi van talán a meleg mert most belassult az ac azzasszony elmondása szerint, bár az lehet tévedés.
hello! pupunál most ugyan ez a helyzet van! találkozó most lessz a tiszat tónál! Tisza-tó 08.29-30
Szevasztok srácok!
Tudom hogy nagyon eltűntem meg minden de egy kis segitséget szeretnék kérni tőletek.
Az utolsó motorozásom végén észrevettem hogy indításkor az Ac folyamatosan megy és csak időre áll meg. Ha 4szer kapcsolom rá akkor is csak x másodperc után áll le. Mint ha nem lenne meg a nyomás. De ettől függetlenül azért indul bár nehezebben. Mit tudtok tanácsolni?

A másik kérdésem pedig hogy Feri bácsi említett találkozót nála ezzel mi helyzet?
Szívesen találkoznék veletek.

Előre is köszönöm!
Mivel sürgősen kell,megrendeltem amit belinkeltem.
Remèlem jo lessz.
Én is rágondoltam. De nem fórumtárs
Javítható szinte mindent lehet hozzá kapni. A hengerek is külön állóak, levehetők cserélhetők, dugattyúkat a hajtókarokkal könnyen ki lehet venni.
Ti miket meg nem jegyeztek...
Én már rég kidobtam az agyamból (mivel ott így is kevés dolog fér el )
hello! a tali: Tisza-tó 08.29-30
gab200 fórumtárs.
Ez direkt hajtásos,az ékszíjas jobban bírja,és ha netán szükség lesz rá könnyebb új sűrítőt venni ,és sokkal nagyobb a választék ezen téren mint a direkt hajtásosnál .
Hogy egyszerűbb legyen úgy mondanám hogy, ezt ha elkopik nem javítod, hanem kidobod.
Akkor ez jó amit linkeltem? Kèthengeres ez is.
4 báron már helyeztünk
Ha elég a 4 bár a kompresszor tartályából nem engedünk ki csak 4 bár nyomást a bojlerből ugyanúgy 4 bár jön csk 2x annyi ideig.
Bírja aa aaa
Rossz bojlert nem helyezünk nyomás alá. Főleg nem 6-8 báron.
Hova lesz a tali mikor? Hiába lapozgatok nem látom,vagy csak a betűk zavarnak?
Nem emlékszel rá, igaz?
A 240 l nos az sem mind1 hogy hogyan érti a gyártó.Sok esetben hiányosan van feltüntetve vagy csak saccra aranyközépútként írnak számot. A 240 az lehet értik a szívott levegőre vagy a leadott levegőre.Nem mind1.Problémádat jelenleg szerintem megoldaná a már meglévő kompresszorhoz egy másik 50 literes tartály bekötése(ami lehet akár egy rossz bojler , vagy ifa,volvo,stb tartály)
Hosszútávra mindenképp kéthengeres ékszíjast választanék 100 l es tartállyal lassabb fordulatú áttétellel. Ha gond van az úgyis a sűrítővel lesz , ezekhez könnyebb és gyorsabb másikat venni.
Köszi a válaszokat!
Akkor úgy látom kb ugyan úgy látjuk a szerelés menetét. Én is arra gondoltam, hogy a hengerfejet le kell megint venni, kijavítani a hengefejet, rendbe rakni a karburátort, hézagolni, aztán mehet össze.
Sajnos abontott hengerfej sem tökéletes, annál valószínűleg a vezérlést rakták össze rosszul, met pár szelep picit meg van görbülve. A régi karbiből me ömlik a benzin a csészék tömítése nemzár már rendesen, gondolom összeszikkadt, úgyhogy abból csak a fúvókákat tudom kiműteni.
A síkolás szerintem csak érintés lehetett, mert god nélkül megy a motor, mechanikus zaj, legalább is olyan jellegü nincs hogy össze érnénék a dugóval, szerintem azzal nem leszgond.

Sajnos nagyon bosszantó ez, mert nem vagyok hülye a megjavításához, de a időhiány miatt gondoltam inkább kifizetem a szerelőt. Gigantikus hiba nem ismerős, bejáratott megbízható szerelőhöz vinni a szeretett gépet. Köszi a válaszokat. Ha gondom van megosztom a csapattal!
Üdv!
Tanyo