Nem kell de jó ha van. szépen is fel lehet rakni. Miért gyári olajnyomásmérő miért nincs? Pedig az fontos infó. Ha a gyárba nem raktak fel akkor nem kell,mert ha működik akkor nincs gond? De ha elmegy menet közbe 1 túrán akkor szipi szopi és én hülye miért nem raktam fel mielőtt megszorul a blokk. Én felrakom és nem lesz szopás ha melegedne és elszaródik a gomba,vagy elmegy az olajnyomás. És ha csúnya kit érdekel az én motorom nem másnak csinálom meg.
Szerintem se kell kapcsoló ha minden működik!Ennyi erővel minden kocsira is kéne!Ha nem kapcsol be az szopi,de ezért szerintem kár rágányolni egy kapcsolót!
Fú olyat mentem most mint atom kimentem a ringhez a kis mol kútig lecseréltem a téli levegőt nyárira elöl 2.1 hátul 2.4,
bemelegedett a kis vas és úgy veszi a gázt hogy az csúdi. 2 alapról gondolkodás nélkül meglódul a szörnyeteg és csak az emberi fosás vetett véget a szörnyeteg tombolásának, meg a főnököm aki a 400-as burgonyával nem bír lépést tartani.
Augusztus-32'C-Budapest-Hungária körút. A Róbert-Károly körútig beállva az egész. A fekete motorosruha alól kezdek lassan teljesen elpárologni. Vízhőfok mutatója fent a piros közepén és forr a víz. A venti épp most valamiért nem szeret bekapcsolni pedig működni szokott,de most nem,az istennek sem pedig most nagyon kéne!
A sor araszol,elférni sehol sem lehet. A mutató már túl jár a piroson is,tolja ki a vizet a tágulási tartályból folyamatosan.
Két ima után a sor megindul és haladunk valamennyit.amint a hűtőn átáramlik egy kis menetszél,visszajön a mutató a piros mező aljáig.
Megint megálltunk. A mutató megint a piros tetején. Hallani és érezni hogy forr mint az állat. Kivergődök az út szélére,gombáról a két saru le és összetűzöm. Venti forog,víz lehűl,de centizhetünk tovább.
Kell az a kapcsoló.
Érdekes! Az enyémet leszerelték. Azt mondta az Attila, (szerelő) hogy nincs rá szükség,hűtőrendszer kipuccantva,termosztát zsír! Elvileg nem mehet fel még városban araszolás közben sem. Az én mocim hűtője tele volt ganéval,kívül belül! Mentem vele hegyen,városban, lassan,és felénél kicsit feljebb megy a műszer és bekapcsol a venti pillanatok alatt visszahűl. Ezért nem tiszta hogy miért is kell a kapcsoló? Ha minden gömbölyű,nincs rá szükség nem?
bemelegedett a kis vas és úgy veszi a gázt hogy az csúdi. 2 alapról gondolkodás nélkül meglódul a szörnyeteg és csak az emberi fosás vetett véget a szörnyeteg tombolásának, meg a főnököm aki a 400-as burgonyával nem bír lépést tartani.
Nekem is van direkt kapcsoló az FZ750-en.
A sor araszol,elférni sehol sem lehet. A mutató már túl jár a piroson is,tolja ki a vizet a tágulási tartályból folyamatosan.
Két ima után a sor megindul és haladunk valamennyit.amint a hűtőn átáramlik egy kis menetszél,visszajön a mutató a piros mező aljáig.
Megint megálltunk. A mutató megint a piros tetején. Hallani és érezni hogy forr mint az állat. Kivergődök az út szélére,gombáról a két saru le és összetűzöm. Venti forog,víz lehűl,de centizhetünk tovább.
Kell az a kapcsoló.
Akkor pedíg fel forr a hütöben a folyadék,vagy a víz.