Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kell de jó ha van. szépen is fel lehet rakni. Miért gyári olajnyomásmérő miért nincs? Pedig az fontos infó. Ha a gyárba nem raktak fel akkor nem kell,mert ha működik akkor nincs gond? De ha elmegy menet közbe 1 túrán akkor szipi szopi és én hülye miért nem raktam fel mielőtt megszorul a blokk. Én felrakom és nem lesz szopás ha melegedne és elszaródik a gomba,vagy elmegy az olajnyomás. És ha csúnya kit érdekel az én motorom nem másnak csinálom meg.
Egy kicsit mintha még laza lenne az a lánc...
Bár nem tudom hogy Gyulánk erre mit mondana.
Igazad van,ha minden működik akkor nem kell.
Szerintem se kell kapcsoló ha minden működik!Ennyi erővel minden kocsira is kéne!Ha nem kapcsol be az szopi,de ezért szerintem kár rágányolni egy kapcsolót!
Vidéki vagyok nem Pesti. A Pesti morált még tanulnom kéne.
Hungárián simán elférsz, csak egy-két út van ahol necces. ja, várj az öregek nem variálnak. :p
járda?
B+ ha nem lehet elférni közöttük?
Fú olyat mentem most mint atom kimentem a ringhez a kis mol kútig lecseréltem a téli levegőt nyárira elöl 2.1 hátul 2.4,
bemelegedett a kis vas és úgy veszi a gázt hogy az csúdi. 2 alapról gondolkodás nélkül meglódul a szörnyeteg és csak az emberi fosás vetett véget a szörnyeteg tombolásának, meg a főnököm aki a 400-as burgonyával nem bír lépést tartani.
Állsz a kocsik között, araszolsz?
Na mi van? Senki nem jött a mai fzr talira?
Alacsony mint állat . Befért a villa, csak a lábtartókat hézagolni kell.
A haver amúgy tényleg lemondot,mert árulja a KAWA ZX6-R-jét.:-)
Nekem is van direkt kapcsoló az FZ750-en.
Osztom a véleményed.Nekem is kapcsoló van és baromi jól jön.A vizet úgy is folyamatosan figyelem.A gomba szerintem sem 100% megbízható.
Akkor a haverod mondjon le!
Augusztus-32'C-Budapest-Hungária körút. A Róbert-Károly körútig beállva az egész. A fekete motorosruha alól kezdek lassan teljesen elpárologni. Vízhőfok mutatója fent a piros közepén és forr a víz. A venti épp most valamiért nem szeret bekapcsolni pedig működni szokott,de most nem,az istennek sem pedig most nagyon kéne!
A sor araszol,elférni sehol sem lehet. A mutató már túl jár a piroson is,tolja ki a vizet a tágulási tartályból folyamatosan.
Két ima után a sor megindul és haladunk valamennyit.amint a hűtőn átáramlik egy kis menetszél,visszajön a mutató a piros mező aljáig.
Megint megálltunk. A mutató megint a piros tetején. Hallani és érezni hogy forr mint az állat. Kivergődök az út szélére,gombáról a két saru le és összetűzöm. Venti forog,víz lehűl,de centizhetünk tovább.
Kell az a kapcsoló.
Más! A haveromnak zsir új Kawa ZX6-R mocija van,és városban nyáron mindig megy a ventillátor,ha piros lámpát kap.
És ha szerelsz és járatni kell a motort, akkor azért jól jöhet.
Hűtőventi se muszály. Ha elég gyorsan mész, minden ok van.
A kapcsoló azért kell,mert a gomba is tönkre mehet,és akkor nem kapcsol be a ventillátor.
Akkor pedíg fel forr a hütöben a folyadék,vagy a víz.
Érdekes! Az enyémet leszerelték. Azt mondta az Attila, (szerelő) hogy nincs rá szükség,hűtőrendszer kipuccantva,termosztát zsír! Elvileg nem mehet fel még városban araszolás közben sem. Az én mocim hűtője tele volt ganéval,kívül belül! Mentem vele hegyen,városban, lassan,és felénél kicsit feljebb megy a műszer és bekapcsol a venti pillanatok alatt visszahűl. Ezért nem tiszta hogy miért is kell a kapcsoló? Ha minden gömbölyű,nincs rá szükség nem?
Bocsesz, épp szépítkeztem. Asszony hívott, hogy menjek be elé, úgyhogy ma kimarad, de NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM és meglesem amint hazaérek
no pontosan igy csinaltuk mi is:) csak mi a csatlakozobol ideiglenesen,ami aztan vegleges maradt:)
Köszi.