Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Enyém is el volt barmácsolva,8.5-et evett százon!Mikor szétszedtem a karbikat,akkor láttam hogy a 600-as súbertűi vannak benne,ráadásul a nútok alatt még félig keresztbe is vannak reszelve!Na ezt vajon miért csinálta valamelyik idiótusz lótusz? Melegen nekem is magasabb az alapjárat,de csak 1400 körül,szerintem így jó.
Egy nagy tóragép (1 henger, vagy BMW boxer) nekem is bejön, ha V2, akkor hosszában (Moto Guzzi)
Ha könnyű az eleje, azt nem érzem biztonságosnak, dehát mindenkinek megvan a maga stílusa (nekem a VSTORM is bidergett 2 személlyel, nem éreztem jól magam rajta)
Ok köszönöm szépen.
És eredetileg hat dudával akartam,csak nem sikerült annyit beszerezni olcsón. Ultras,adatlapomon az Emailcímem,küldd el a pontos neved,címed,holnap csinálok egyet neked.
Ez akkor valami yamaha vírus lehet mert melegen nekem is meg még másoknak is ugrál nekem 3000-3500-ig
Azzal a segédmotorral ? de hogy fair legyen, lehúzok két gyertyapipát
Jaja...
vegyél Gixert, és nincsen gixer, mi?
Fater mondta, de ide igaz:

Amíg jó valami addig nem berheljük, ráérünk akkor is szerelni, ha rossz lesz
Mert kóválygott az alapjárat.
Kukába vele :D
Ahogy Bagolyt ismerem fog rá mondani valamit!
De miért kellett baszirgálni ha jó volt ?
Na így kezdődött akkor is! Egy valaki elkezdte tekergetni a csavarokat és hirtelen mindenki úgy érezte hogy mintha valami nála sem stimmelne és hetekig más sem volt a téma minthogy miért szarabb mint eddig volt.
1et tudok Göd-ön van 1 öreg szaki vagy 40 éve karburátort javít állít be, nem kell a motort vinni csak a karbikat és úgy belövi vakon hogy ketyeg mint az óramű a motor. Van pár haver aki évek óta hozzá viszi télen és tavasszal berakják és fasza, panasz eddig nem volt rá.
Az attól függ hogy milyen karburátor van rajta,melyik országban állították forgalomba és a legfontosabb:eddig hányan értettek hozzá jobban mint a gyárban a mérnökök.
Hát 13-án remélem Bagoly úr mond rá valamit ha meg tudom mutatni neki.
No elhoztam végre a gépet a szakitól, de valami nem százas. Kis jóindulattal rosszabb mint volt. Mondta is a gyerek hogy valamilyen oknál fogva nem tudta rendesen belőni a karburátort. Szóval alacsonyabb fordulaton faszán megy a moci, de 4000-től elkezd ledadogni, és alig akar gyorsulni. A tököm kivan az egésszel.
Azt mondta próbálta nagyobb fúvókákkal, de azzal sem pörgött rendesen. Pedig régebben, ha meghúztam a gázt 5000-nél hátracsúztam az ülésen.
Szerintetek minyavaját piszkálhatott el? Lehet kisebb fúvókákat rakott bele, és nem kap eleget a gép?

Ja van 4db 50-es sportszűrő, zoknival eladó
Gyula! Ez nagyon KEMÉNY!
Nem tudom milyennek kell lennie lévén csütörtökön készült el és nagyobb az első lánckerék,még csak ismerkedek.
Szarjál rá mit írnak! Az a lényeg, hogy Neked Jó!
De biztos hogy ez így jó?(mert jó-jó hogy pöccre indul de egy ezresnek mintha nem ilyennek kellene lennie nem?)
De ha már itt tartunk tartanál 1 gyorstalpalót fúvóka és a subertűk adatáról. Subereknél melyik vonásba kell lenni kb?
De ha legközelebb szétszedem ígérem leírom mit találtam benne. Mert volt olyan főfúvóka amin át sem láttam olyan koszos volt.
Gázra gondolkodik de előtte is csinálta de ezt a fel nem rakott légszűrőnek adtam azóta nemtudom . Nem volt még karbi szinkronon mert nem tudtam elvinni. De az hogy pöc röfre indult mikor összeraktam ez engem a mennyekbe emelt.