Egyébként én nem értem az embereket. Hogy mernek ennyire elhanyagolni egy-egy motort. Én félek lecserélni egy láncszettet, mert ha elcseszem meghalhatok, és ugyanez vonatkozik gumikra, fékekre. Mind-mind a biztonságról szól. Pl. Kövesdi Tomi motorja (PO71) Nem bántani akarom, de ahogy az a gumi kinéz/kinézett... Hühh. (Bocsi Tomi!)
Nekem a kocsin repedezett picit, amivel még 110-nél nem mentem gyorsabban (ja, nem is tud gyorsabban menni ), de az is nagyon zavar, és már nem indulnék vele hosszú útra. Még itt a városban muszályból mászkálok vele.
Ádám! Ezek a motorok átszámítva 350-380 e Ft-ba kerülnek. + gondolom szállítás, mert ha eurós az ára, v.színű nem itt van. + regisztrációs díj, forgalombahelyezés + attól még átkell nézni, és olajat cserélni stb. Semmivel nem jön ki olcsóbban mint egy Magyar forgalmival rendelkező vas, ráadásul a pl. olaszban szolgált gépek futásteljesítménye az itteniekétől jóval magasabb. Ott mindig szezon van.
Ettől függetlenül szép gépek, de nem éri meg.
Hol a szörnyeteg, a nyúlon túl?
Nem, a nyúl az !
Nekem a kocsin repedezett picit, amivel még 110-nél nem mentem gyorsabban (ja, nem is tud gyorsabban menni ), de az is nagyon zavar, és már nem indulnék vele hosszú útra. Még itt a városban muszályból mászkálok vele.
tegnap este sikerült szétfeszegetni a 400as telójait, mennyi olaj kell bele? mert olvastam itt már 100félét
thx!
Ettől függetlenül szép gépek, de nem éri meg.