Persze.Tavalyelőtt még néztem,tavaly már nem nagyon,idén meg nem.
Elegem lett a sok idióta szabályváltoztatásból évente.
Azelőtt kb:25 évig folyamatosan érdekelt.
Egy rakás szar (a konstrukció). Párszor vezettem is,szeretem is a régebbi gépeket,Pl:Skoda-Lada-60as-70es évek nyugati verdái de ettől konkrétan rosszul voltam.
Rövid,kicsi,borzalmas érzés volt vezetni.(ha SOS kellett javítani akkor nekem szóltak,egyébként valami szerelőhöz hordták)
Miért nem veszel valami normális autót 2-3százért? (király állapotú R-19-esek hegyekben állnak 150-300e között,sajna a miénk is ennyiért mehetne,pedig hibátlan állapotú gondtalan jármű)
Mert a fekete spré kéznél volt,a sárgátfestő haverra meg várni kéne,aztán meg motorozni is kéne(kettesben)
A sárvédő meg itt lett felejtve nálam amikor az idomokat elvitte festeni.
Reggel 8kor, bukó fel, térvédő, dzseki, kesztyű, és irány Vecsés. a reggeli szombati anticsúcsban kiértem nem egész fél óra alatt úgy, h kerültem az örs felé barátom barátnőjének a barátnője miatt. Rájöttem, a futómű 2 személlyel nem a pesti utakra orientálódtt.
Na felvonulás, ahol felültem haverom mögé, mert az FZR-nek nem való a poroszkálás... de hát ezek elmebetegek... másfél órás gyökkettőzés. Hát mondom, ezért vesznek motort?
Szomorú eset: láttam egy NSR 250-es. Ugyebár köztudott, legendás motor. Hát le volt kaparva a 2-s szám, tehát 50esként ment, rendszám nélkül. Srácnak mondtam, h jó motorja van, jó olajat tegyen bele, vigyázzon rá, és kérdeztem hogy megy.
Na a srác válasza: ELMÉLETILEG 250es, V2-es kétütemű blokk van benne, ASSZONDJÁK gyárilag 55 Le, de szerinte 60 körül van. És hogy a legjobb kenést a LÁNCFŰRÉSZ olaj adja, ezért ő olyat tesz bele. Fogtam a fejem, dehát mit mondjak? Igaz, h forognak a láncfűrészek is 18-19 ezreket... de könyörgöm...
no mindegy. végre vége a felvonulásnak, indítjuk be a motorokat, h végre MOTOROZZUNK is, és menjünk monorra az új gumiaimért.
Ha nem tojok a gatyámba, és jó kövéret húzok, gázra emeli az elejét kettesben. Hatosban is simán lehet előzgetni, 3000-től van a használható tartományban. 200-áz körül is szépen megy még, nem ráz, nem húz... jó munkát végzett az összerakásnál Bambi. A fékek mesések... köszönet bagolynak, meg a 300-as tárcsának. Csak a gumikkal volt egy kis baj... kisit fényesebb úton, a hátsó nagyon nem maradt a helyén kigyorsításnál.. az elsőben meg alapból nem bízok, úgyhogy nem csúsztattam meg.
az új gumik : Az első 2010-es, a hátsó 2009-es racetech, olyan puha, h odaragadtam a gumihoz, mikor vittem motoron. Középen szinte érintetlen a minta. remélem rámegy a hátsó a motorra, és el is fér rajta.
na szóval egész nap motorozás, huzatás, jól vizsgázott a motor is, a fékek is, és az alapjárat is az idei első keményebb motorozós nap alkalmával.
Nesze nektek élménybeszámoló!
Már csak az új gumikra leszek kiváncsi. Nem ismer valaki gumist, aki holnap is dolgozik?
fél 8ra értem haza, apám szülinapját tartottuk ma, így is késtem kicsit.
A BMW-ét én is megnéztem volna élőben, meg vékonnyal is találkoztam volna újra (bár nem hiszem, h emlékszik rám). Nameg veletek is, dehát ugyebár jobb dolgom volt.
még 15 kör...