Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van.
még 15 kör...
Kellemes Húsvétot Mindenkinek. Hú de finom volt ez a reggeli.
Persze.Tavalyelőtt még néztem,tavaly már nem nagyon,idén meg nem.
Elegem lett a sok idióta szabályváltoztatásból évente.
Azelőtt kb:25 évig folyamatosan érdekelt.
Egy rakás szar (a konstrukció). Párszor vezettem is,szeretem is a régebbi gépeket,Pl:Skoda-Lada-60as-70es évek nyugati verdái de ettől konkrétan rosszul voltam.
Rövid,kicsi,borzalmas érzés volt vezetni.(ha SOS kellett javítani akkor nekem szóltak,egyébként valami szerelőhöz hordták)
Miért nem veszel valami normális autót 2-3százért? (király állapotú R-19-esek hegyekben állnak 150-300e között,sajna a miénk is ennyiért mehetne,pedig hibátlan állapotú gondtalan jármű)
Azért ezek a Forma 1-es autók se mennek szarul. Nézem ahogy köröznek és azért szépen gyorsulgatnak, van bennük erő...

Van itt Forma 1 -et néző emberke Rajtam kívül?
Mert a fekete spré kéznél volt,a sárgátfestő haverra meg várni kéne,aztán meg motorozni is kéne(kettesben)
A sárvédő meg itt lett felejtve nálam amikor az idomokat elvitte festeni.
Ennek a nyúlnak kinagyítva brutális orra van!
JA!(hülye tapló vagyok) Kellemes húsvétot mindenkinek!
A markoló miatt irigyellek!
Én is szép ünnepet kívánok mindenkinek!
Én is boldog nyulat kívánok ezekkel a tavalyi saját készítésű képekkel. (az én tapló kezem van a képen)
Reggelt! Mindenkinek Boldog Nyuszit
Sok bóódog húsvétot du. Lakitelek vagy barackos vagy család?
Jó reggelt mindenkinek! Na megyek hörbölök kis kv-t
Nem tűnik rossznak. hmmmm. Kipuhatolhatnád mi pénzért adnák oda...
Csak jót olvastam róla. (szinte) Gyenge, kicsit, de elvben megbízható és gurul.
régi fzr alkatrésznek eladó 5 éve nem ment mert a gazdája elhunyt
Gratula. Szép lett a vas (első sárvédő méééé nem sááárga?)
képet? Minek? Majd megnézed élőben.
jah, még annyi, h a tank kb 15 literes... talán 16. féltankkal indultam el, és mentem ma legalább 110 km-t.. hanem 120-at.

Tehát volt benne kb 8 liter benya, és ennyi után még mindig van benne kb egy liter. Nem fogyaszt rosszul.
Figyi, lévén, hogy havonta lesz ilyen, így a kövin remélhetőleg kész lesz a frézim és tuti találkozunk. Kérünk feltenni képeket a moccról
bocs skacok, h nem mentem.

Reggel 8kor, bukó fel, térvédő, dzseki, kesztyű, és irány Vecsés. a reggeli szombati anticsúcsban kiértem nem egész fél óra alatt úgy, h kerültem az örs felé barátom barátnőjének a barátnője miatt. Rájöttem, a futómű 2 személlyel nem a pesti utakra orientálódtt.

Na felvonulás, ahol felültem haverom mögé, mert az FZR-nek nem való a poroszkálás... de hát ezek elmebetegek... másfél órás gyökkettőzés. Hát mondom, ezért vesznek motort?

Szomorú eset: láttam egy NSR 250-es. Ugyebár köztudott, legendás motor. Hát le volt kaparva a 2-s szám, tehát 50esként ment, rendszám nélkül. Srácnak mondtam, h jó motorja van, jó olajat tegyen bele, vigyázzon rá, és kérdeztem hogy megy.
Na a srác válasza: ELMÉLETILEG 250es, V2-es kétütemű blokk van benne, ASSZONDJÁK gyárilag 55 Le, de szerinte 60 körül van. És hogy a legjobb kenést a LÁNCFŰRÉSZ olaj adja, ezért ő olyat tesz bele. Fogtam a fejem, dehát mit mondjak? Igaz, h forognak a láncfűrészek is 18-19 ezreket... de könyörgöm...

no mindegy. végre vége a felvonulásnak, indítjuk be a motorokat, h végre MOTOROZZUNK is, és menjünk monorra az új gumiaimért.

Ha nem tojok a gatyámba, és jó kövéret húzok, gázra emeli az elejét kettesben. Hatosban is simán lehet előzgetni, 3000-től van a használható tartományban. 200-áz körül is szépen megy még, nem ráz, nem húz... jó munkát végzett az összerakásnál Bambi. A fékek mesések... köszönet bagolynak, meg a 300-as tárcsának. Csak a gumikkal volt egy kis baj... kisit fényesebb úton, a hátsó nagyon nem maradt a helyén kigyorsításnál.. az elsőben meg alapból nem bízok, úgyhogy nem csúsztattam meg.

az új gumik : Az első 2010-es, a hátsó 2009-es racetech, olyan puha, h odaragadtam a gumihoz, mikor vittem motoron. Középen szinte érintetlen a minta. remélem rámegy a hátsó a motorra, és el is fér rajta.

na szóval egész nap motorozás, huzatás, jól vizsgázott a motor is, a fékek is, és az alapjárat is az idei első keményebb motorozós nap alkalmával.

Nesze nektek élménybeszámoló!

Már csak az új gumikra leszek kiváncsi. Nem ismer valaki gumist, aki holnap is dolgozik?

fél 8ra értem haza, apám szülinapját tartottuk ma, így is késtem kicsit.

A BMW-ét én is megnéztem volna élőben, meg vékonnyal is találkoztam volna újra (bár nem hiszem, h emlékszik rám). Nameg veletek is, dehát ugyebár jobb dolgom volt.

Majd legközelebb, remélem azért összehpzzuk.
A második képen a jobb felső sarokban az a sárga a mi házunk.
Ebből is látszik hogy igazat beszélek.
Megtaláltam HÁ-HÁ
http://www.hasznaltauto.hu/auto/maruti/800/maruti_800_dx-37367
69
A motorjában a tavaly előtti felújítás óta lehet vagy 1500km.
Lehet. Holnap megnézem.
Megjavult? (meg látom szétvágtad a plexit is,ami egyébként kívül volt)