Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de szerintem jó hogy van rajtuk de ha jól tudom a 400 asokon nincs
Igen ismerős a gpz750-nél is ez volt a havernak.
Ja, meg olyankor bevillan, ha lent van a támasz, és megpróbálod sebességbe rakni. Akkor le is áll. Ez engem az első utamon hogy megszivatott..
Tönkrement a lábtámasz kapcsolója.
Az már csak holnap derítem ki mert leraktam alukálni a drágám.
vagy ha gyujtást adsz és az engine stop piros gombod off on van és te ráinditasz akkor villágit még nálam biztosan
aha akkor megnyugodtam, lehet benne valami csak most tünt fel nekem olajcsere elött világított beindításig utánna mikor lecseréltem az olajat akkor már nem.
tényleg érdekes de adamé nem 1000 res egyik másik meg a tied nem olajnyomást mutatt hanem szint jelző és akkor villágit járomotornál lejebb megy a szint a megengedetnél
Lehet nem minden FZR-nél de az elvben olajszint lámpa, nem pedig olajnyomás...
Itt van adamfzr barátunk 1ik videója utólagos engedelmével például bemutatnám.
http://sportmotor.hu/motoros_v...
Csak mert ha a logikát követjük ugyi gyújtásnál nincs olajnyomás mert a szivattyú addig nem megy, csak a beindítás után. Az érzékelő nem jelez nyomást így világítani kéne.
A mogyoródon nem ismerek Sanyit.
Viccet félrerakva nem itt a stúdiót ismerem csak azok gyáliak POLICE-KOP-osok. Mogyoródon szinte csak a coop-közértet ismerem csak addig megyek de most a motorral körbejárom ha már itt lakok majdnem 2 éve.
hát elvileg ha csak gyujtást adsz akkor nem villágithat vagy a genesis más lenne de nem hiszem ábrust kérdezd meg mert az olyan mint a tied teljesen de 95% hogy nem villágithat ha csak gyujtást adsz
akkarom kérdeni hogy nem e ismersz egy sanyi nevü biztonsági őrt mogyorodon mert egy ismerösöm de aztán le eset hogy csak ott dolgozol
Biztos mert eddig ráadtam és világított és mikor beindítottam akkor elaludt. adamfzr videóján vettem észre nála is mielött beindítja felvillan a lámpa beindul és elaszik.
Így van ! Mikor egyszer egyszer megkarcoltam a 200-at, sasoltam mint őrült, hogy mi merről jön, és akkor akármikor jöhet egy vérnyúl, oszt ha 2 kilónál, eltöri a lábtartóm, az viszi a lábam is, én meg hűűűű... Tavasz van, alacsonyan szálnak V alakban a lábatlan motorosok...
mi utcai betéttel megyünk, most van először "verseny" betét az új gépben, mert ezzel vettem. A BT003 jó lesz :-)
ha ráadod akkor nem is fog ugy a jó
lehet aztán pár év és belölem is elfogy a száguldás de nem is a száguldás hanem a gyorsulás az ami nagyon élvezetes
Skacok most néztem ha ráadom a gyújtást akkor az olajnyomásjelző lámpám nem világít. Hibalehetőségek kiégett az izzó vagy kontakt hiba csatlakozó szétcsúszott,de ha nem akkor mi baj lehet még?
hát igen ez igy igaz nem jönn senki a másik sávban biztonságosabb is mint a közut
meg ugye nem utcai fékbetét meg sport gumi meg sok sok minden van egy BT003 asom 180 asban meg egy elöre egy pilot power ( nem 2CT) elöre de még sajnálom felteni mert hátha pályára érek oda meg az jó nem ?
én is így vagyok, de a pályán nem a száguldás az élmény, hanem a féktáv, kanyar, kigyorsítás. Aztán ez ismétlődik a célegyenest kivéve, ott meg az,. ha be tudok fordulni rendesen a végén
Ezzel én is így vagyok. Egyszer muszály. El akarom mondani magamról, hogy köröztem a h.ringen, ki akarom próbálni nagy sebességel, le akarom dönteni a motort, anélkül, hogy gondolkodnom kellene, hogy vajon ha átcsúszok jönnek-e a másik sávban, vagy nincs-e egy kátyú amin eldobom a vasat.
Meg az hogy több büntetést fizessek mint amennyibe a motor került, kicsit húzós volna eladni a vasat hogy állambácsinak odaadjam. De még bennem van hogy összerakom rendesen és ráfizetéssel elcserélem valami nyugisabb vasra.
összinte leszek veled szoktam én ugy menni a kanyarokban hogy 2 kerékel csúszik döntéskor de az utcai aszfalt elöször szarik az ember de hozzá lehet szokni és akkor már jobban is tudja uralni utána ha érzed a határokat én igy érzem ezért lennék rá kiváncsi csak ez ugy lenne jó ha egy egész nap ingyen mert a beállitás sem mindegy én igy is lödözöm állandoan pedig csak az utcán megyek szóval sok sok pénz kéne