Nőci volt Ő is,sajnos volt egy daganat a fülében és nem lehetett rajta segíteni. Egyszer csak nem jött haza többet.
Egyébként kitették és úgy fogadtuk be.(mint az összes többit)
ezeket most csináltam 10 perce
nem akar pózoln ilyen kedve van és kész
amúgy is hölgy és tavasz van
szerelmes csak még soha nem járt az udvaron
igy esélye sincs 1 kis" pettingre"
hatekonyabb leszerelni,bedugozni az egyik veget,beleonteni vmi trutyit,aminek most nem jut eszembe a neve,es allnihagyni par orat.majd eztan jol kiobliteni,es kesz.asszem triso,v saletromsav,v vmi S betus.tenyleg nem jut eszembe
lehet,h az osszeszerelesnel kerult olaj a vizbe.nem kell a legrosszabbra gondolni.szedd ki a termosztatot.forralj vizet a tuzhelyen,es rakd bele.ha kinyit akkora termo jo.ha nem nyit,akkro az a bajod.
+ ereszd le a vizet.bontsd le a vizpumpa fedojet.ha megporgeted a motort,es forog a venti,akkor elvileg az is jo.ha nem sokaig jaratod igy,akkor nem lesz gond.celszerubb levenni a gyertyapipat is,h csak az onindito dolgozzon.igy nem teszel kart a motorban.
ezekkel ki tudod szurni a vizpumpat es a termot. lehet erdemes a radiatort kitakaritani.lehet le van rakodva sok cucc benne,es nincs atfolyasa. ha ezekkel kesz vagy,visszarakod a vizet,alaposan legtelenitesz,es meg mindig gond van,akkor lehet gyanakodni hengerfejre.en anno a 250-essel ezt vegigcsinaltam.nekem akkor nem volt szerencsem,de neked meg lehet!
rovidtavu:habosodik az olaj,forralja a vizet,zavaros,olajfoltos a viz
hosszutavu:csokken a vizszint/no az olajszint, v forditva.csokken az olajszint,noa vizszint.
elviekben csak akkor van keringetes,ha a termosztatod kinyit a ho hatasara.gyakran kimulnak.onnan tudod megallapitani,h a termosztatba bemeno cso forro,a kimeno,meg hideg,v csak eppen meleg.
Egyébként kitették és úgy fogadtuk be.(mint az összes többit)
hasonlítunk 1 másra!hi
Sajnos már nem él.
(akkor már érted hogy miért?)
nem akar pózoln ilyen kedve van és kész
amúgy is hölgy és tavasz van
szerelmes csak még soha nem járt az udvaron
igy esélye sincs 1 kis" pettingre"
Van még rajta pár apróság aztán viheti a gazdája.
az még valahogy úgy...
de hogy te meg most a macskámra pályázol
+ ereszd le a vizet.bontsd le a vizpumpa fedojet.ha megporgeted a motort,es forog a venti,akkor elvileg az is jo.ha nem sokaig jaratod igy,akkor nem lesz gond.celszerubb levenni a gyertyapipat is,h csak az onindito dolgozzon.igy nem teszel kart a motorban.
ezekkel ki tudod szurni a vizpumpat es a termot. lehet erdemes a radiatort kitakaritani.lehet le van rakodva sok cucc benne,es nincs atfolyasa. ha ezekkel kesz vagy,visszarakod a vizet,alaposan legtelenitesz,es meg mindig gond van,akkor lehet gyanakodni hengerfejre.en anno a 250-essel ezt vegigcsinaltam.nekem akkor nem volt szerencsem,de neked meg lehet!
hosszutavu:csokken a vizszint/no az olajszint, v forditva.csokken az olajszint,noa vizszint.