ja alkatreszem meg nincs.ezen meg nem sokat kellett cserelni.par ezret futott hasznalt gyertyaim vannak,egy fel kormanyvegsulyom,meg par liter olaj.ennyi:)
a 250-es elkelt, egy forumtars vette meg .mar scak egy hengerfejcsere hianyzott a vizforralas miatt.sajnos egy hozza nem erto szerelo vette kezelesbe, akiben mind en ,mind az uj tulaj megbizott (leven yamaha szervizben dolgozik), es a vezerles 2 foggal el lett rakva.minden kezdodik elorol...
Szeva szeva!
Örülök h bevált a gép!
Nekem már azóta két FZR 250-en van, meg egy rakás alkatrészem hozzájuk :D
Profi FZR 250 szerelő vált belőlem... A környékről mindenki hozzám hordja :D Nem tudsz hengerfejet? lehet hiányos is.. Na meg főtengelyt...
És mi van a tieddel?
Csak kpm nél köcsögölnek én majdnem a rendszámtábla világításon hasaltam
am tavaj mikor voltam csak körbejárták a féket próbálták/ csak azt is úgy h fog vagy nem/ az meg hogy hogyan indítod be a kutyát sem érdekli
no,meyek furdes,aztan leiszom magam.ma egy ilyen nap van.pentek este meg megyek gyorsulasira:) nem gyorsulok,megigertem az aszonynak.ill azt igertem meg,h a sajat motorommal nem gyorsulok .valaki kolcsonad egy motort hetvegere?kap egy 600-ast cserbe
A motorba most lett kicserélve olaj +szűrő ezzel el is tűntek csörgő hangok 1 kis szelep hang van. féket most légtelenítettem az új betétek hétvégén jönnek. lámpák visszajelzők okésak csak a cső miatt aggódok.
be se kell inditanod. nezik az elso futomuvet,hatsot,fekeket,aztan elektromossagot.elsolampa,hatso lampa,indexek,fenyszoro.ennyi. ja meg mindenben E betu legyen. en egy rossz akksival attoltam anno a frecciam.annyi ero volt benne,h kiprobaljon mindent.a 250-es szo nelkul atment,csak a hatso lampaba kotottek bele. ez meg most megy szu k1 honap mulva:)
Engem zavar, hogy nem tudom a Sááárga kihez tartozik. Megtennék(nétek),hogy megcsinál(od) játok az adatlapot rendesen? Vagy legalább jelezzétek ki ír !
A fék is legyen faszányos.
De szerintem csináltass egy előműszakit. Ha jól rémlik nem kerül többe a dolog, és megmondják mit kell még piszkálgatni a vason. Aztán lesz kb 20 napod az igaziig. A kocsimon ált. így szoktam, motorral még nem voltam.
Ma raktam össze csak a fejidom csúszik az gödön van valami műanyagosnál megkérem bagoly urat ugorjon át 1 vascsővel és sürgesse meg . Nem lóg semmi nem kotyog pöcre indul hidegen is.
Skacok mivel a büdös életbe nem műszakiztattam semmit valaki felvilágosítana hogy minek kell lenni és működni a vason. A lámpa index duda féklámpa gumi az ok tükör fék fénykürt ok. macskaszem kell hátra? sárvédő lapát? és a sportdob miatt nem varázsolnak vissza a hátsó sorba?
Végiggondoltam ismét a folyamatot. Addig töltöttem míg el nem kezdett kifolyni akkor leállítottam és a tágulásit feltöltöttem a felső szintig és kupakok vissza és megint járattam 1 kicsit.
Örülök h bevált a gép!
Nekem már azóta két FZR 250-en van, meg egy rakás alkatrészem hozzájuk :D
Profi FZR 250 szerelő vált belőlem... A környékről mindenki hozzám hordja :D Nem tudsz hengerfejet? lehet hiányos is.. Na meg főtengelyt...
És mi van a tieddel?
am tavaj mikor voltam csak körbejárták a féket próbálták/ csak azt is úgy h fog vagy nem/ az meg hogy hogyan indítod be a kutyát sem érdekli
kepzeld meg mukodik a 600-as,amit egyutt vettunk
De szerintem csináltass egy előműszakit. Ha jól rémlik nem kerül többe a dolog, és megmondják mit kell még piszkálgatni a vason. Aztán lesz kb 20 napod az igaziig. A kocsimon ált. így szoktam, motorral még nem voltam.
Hűűű de rág jártam itt :D
Mizu veletek?
Nincs valakinél véletlenül egy FZR 400 as főtengely amiről méretet tudna nekem venni?
Ne lógjon semmi
pedig nem felső kategóriás sport