Srácok na most lesz 1 fontos kérdésem? Nézegetem a féknyergeket és csak most tűnt fel a légtelenítő csavarok a belső oldalra esnek és a fékcső meg a külső szélén a fékcső a belső felén a féknyereg márkajelzése a külső sima nem lehet ezek a barmok fordítva rakták fel mikor anno összerakták?
persze,h gazos.csak gondolj bele,felulrol nem tudod kiemelni a vaz miatt.alolra kiengedni meg korulmenyes.meg lehet scinalni,de null tudassal piszoknehez lesz.kb oylan,mintha egy laptopot v szgepet akarnal osszerakni alkatreszekbol,csak itt nagyobb az alkatresz:).
nagyjabol a menete: leveszed a ket oldalidomot,tankot.le a legszurohazat,karbisort.le a kipufogot,lanc oldali deknit,lancot. ezutan kikotod az onindito kabeljeit,leengeded a vizet,es leszereled a hutot.lehuzod a gyertyapipakat,kicsavarod a ket blokktartot,ami a hengerfejet fogja,es legvegul alol az atmeno csavart/csavarokat (1, v 2 va nbenne,nem emlexem),ami a blokkot a vazban tartja kozeptajon. egy faronk,v vmi bak legyen a blokk alatt,mert ha nem,kiesik,es megrepedhet.ezert lenne jo a segitseg.egyik tartja,masik kihuzza. es ahogy irtak,mindent rogzits,dokumentalj.kabelek szineit,csavarokat,mindent.tedd kulon kupakba,milyen csavar hol van.kulon az idomet,a tanket,hutoet,kipufet,stb. ha egy csavart rossz helyre teszel vissza gondot okozhat. remelem nem hagytam ki semmit se.
Itt dolgozok és van a stúdióba 1 lakás ahol mindig kint vagyok tudod friss levegő kevés rendőr stb a csendet azért nem írom mert itt a ring 1 percre. Amúgy Pesten a XI.ker be lakom.
Megnéztem a teszt videókat, az új BMWS1000RR-ről és nagyon komoly. Láttátok már? Érdemes megnézni, libabőrös lettem közbe Ebbe már több elektronika van, mint egy hardcore gamer pc-be
Egybe is gázos kiszedni? A teljes "motort"...gondolom, ha valakinek aki közel van (adamfzr, xuanhai, Snoopy) esetleg lenne kedve, ideje, akkor egy pizzáért-kávéért cserébe szívesen bütykölne Velem egy órácskát...
el nem tudom képzelni mi ez.... japén ormon relék vannak ott
igaz fesszabályzót még nem találtam
most már rendes az index a világítás és a kürt
utánna jön az indítás csak még nincs kész a tankforrasztás
Na rájöttem a hangok rejtélyére úgy néz ki a vezérműlánc laza mert alapjáraton zajos meghúzom elhallgat asszem a vezetősin lehet ki mert elölről jön a hang de bitang jó masina. 2esbe nem szeret 3000 körül kóvályogni a kicsike.
hat en azt egyedul nem probalnam be.eleg maceras:) leengedni a vizet,levenni a hutot,karbisort,legszurohazat,kitekerni a blokktarto csavarokat (szamszerint asszem 6) vezetekek szetkapasa,kipufogo,lanc,stb... ezt nem lehet leirni.
de mondom érdemes kisérletezned vele mert majd megláttod hogy változik a motor menettulajdonsága nekem ez 4 éve van meg ennyi idő alatt tapasztaltam ki hogy nekem ezen a motoron jó de mondenki más hogyan érzi persze
nagyjabol a menete: leveszed a ket oldalidomot,tankot.le a legszurohazat,karbisort.le a kipufogot,lanc oldali deknit,lancot. ezutan kikotod az onindito kabeljeit,leengeded a vizet,es leszereled a hutot.lehuzod a gyertyapipakat,kicsavarod a ket blokktartot,ami a hengerfejet fogja,es legvegul alol az atmeno csavart/csavarokat (1, v 2 va nbenne,nem emlexem),ami a blokkot a vazban tartja kozeptajon. egy faronk,v vmi bak legyen a blokk alatt,mert ha nem,kiesik,es megrepedhet.ezert lenne jo a segitseg.egyik tartja,masik kihuzza. es ahogy irtak,mindent rogzits,dokumentalj.kabelek szineit,csavarokat,mindent.tedd kulon kupakba,milyen csavar hol van.kulon az idomet,a tanket,hutoet,kipufet,stb. ha egy csavart rossz helyre teszel vissza gondot okozhat. remelem nem hagytam ki semmit se.
Basszus a ringen egész nap motoros nyílt nap van reggel óta.
igaz fesszabályzót még nem találtam
most már rendes az index a világítás és a kürt
utánna jön az indítás csak még nincs kész a tankforrasztás