Meg aztán lehet hogy a Szilveszter tud főtengőt is! Ezért hívd fel őket, 1 hívást megér!
Telefon: 06-72-238-994
Reggel 9-től vannak! Jó párunk mociját csinálták már(nem rosszul),és így legalább 1 kézből kapsz infót.
Szilveszter a főnök!
Úgy tudom,felszórjáka felületet ,majd alapméretűre köszörülik! Asszem,de lehet hogy tévedek. Ezért kérdezd meg a dio-t,neki csinálták,meg tudja mondani adnak-e garit rá.
gyors megmértem nagyvonalakban
eléggé fogyatékos is lett
a héten leveszem aztán rajzolok egy jobbat, de iránynak jó
ez nem az aluvázas gép ezen szinte semmi sem egyezik
úgy nézem ez egy belpiacos gép lesz
látodlátod.. vennéd meg az enyimet. :) vagy majd vizsgához kölcsönadhatnál egy két dolgot tesóka (gonodolok itt indexre főleg, sárvédőre) gondolom ezekkel könyebben átcsúszik a vizsgán, :)
A fém szórásról beszéltem itt Győrben a vagongyárban(Rába) csinálták de ,hogy még most is csinálják-e azt nem tudom + ilyen fordulatú motornál szerintem el sem vállalják.Főként alacsony fordulatú motoroknál pl. diesel nél csinálják.
Az a baj, hogy nekem van egy plexim elfekvőben, átlátszó eredeti, de 250-eshez van és nemtudom mennyire lenne Neked jó. Mérd meg holnapra a Tiéd méreteit - hogy mekkora "kockába" férne bele, Én is megmérem és ha jó, akkor megbeszélünk vmi jó árat érte.. Az a plexi ráadásul igencsak jó állapotba van.
Gondoltam ha már ilyen szép az idő, járok egy utolsót (esetleg utolsó előttit) mielőtt eltenném szép hosszú időre a frézit. Egészen az Euro Parkig jutottam, gázt már nem vette, hangja is csúnyácska volt, no mondom akkor jó ötlet volt elindulni, itt a vége a mocinak. Toligálás, kis szenvedés után nagy nehezen elindult de nem tudtam 6.000-res fordulatnál többel menni, mert akkor lassult a gép....megint megálltam. Felhívtam xuanhai-t és tanácsot kértem Tőle. Azt mondta, benzin. Nem kap benzint a moci, ezért nem akarja. Próbáltam indítgatni, kerepelt az AC mint valami Velencei karneválon a kerepelős maszkosok, de csak nem töltött fel...Na mondtam nagyot, vagy most vagy soha. Beindult, és egészen 1 km-ig jó is volt, ahol is megadta magát ismét....toligálás hazafele, mikor is eszembe jut, hogy hát én sokat olvastam már a motorokról, csak megoldom a problémát. Valahogy ki kell szedni a dugulást. Volt Nálam egy semmi, tehát azzal sokat kezdeni nem tudtam, így hát eltoltam a legközelebbi ismerőshöz és kértem egy 10-es kulcsot, felemeltem a tankot és elém tárult az AC. benzin sehol, szárazon rezeg mint egy vibrátor. Felhívom Kawaszati-s Laci-t, ugyan ne sértődjön már meg, hogy ünnepnap zavarom de mi a faszt kezdjek. Mondta, hogy állítsam tartalékra (Én is próbáltam magamtól...) és inditózzak...meg még1x....meg még1x....meg még1x. No az 5. után hallom véégre az isteni kerregést, látom folyik a benzin. Jajjdejó, jajjdejó. Haza is jöttem hamarjába, amíg még megy a gépezet...
Szóval így jár az aki Én...mindig van valami szarság. Úgyhogy a motort most eltettem, holnap letakarom és addig úgy marad amíg nem lesz rá legalább 2 kilóm, hogy megszereljék. Mert Én ezt a szívást és ezt az érzést még 1x nem akarom átélni...
Megköszönném, ha utána kérdeznél
Bár ahogy hallottam - és gedeon is jól mondja - ehhez olyan csapágyat kapni, ha meg van köszörülve... nem igazán lehet
A legjobb megoldás egy jó állapotú főtengely lenne.
(bár még hallottam valami fémszórásról, ami az eredeti állapotba hozza vissza a kopott részt... erről nem tudok sokat)
Akkor nem tudom.Egy 4 vagy több hengeres főtengelyt más hogy nem nagyon lehet javítani mint köszörülés vagy felpakolják meg egyzik majd köszörülik és megint egyzik ,de azt kevés helyen csinálják mert gányos (könnyen deformálódik a tengely) és baromi drága sőt nem is minden tengellyel lehet megcsinálni.Ha az a motor 250 volt és 1 hengeres az más mert szét húzzák a fő tengelyt kicserélik az alsó csapszeget és hajtókart majd centírozák és kész.Ezeket lehet így javítani.
Ezeket e főtengelyeket nem lehet köszörülni tudomásom szerint nem is lehet hozzá lépcsős csapágyat kapni (ha rosszul tudom bocsi).Ui ez nem 250-es főtengely.
Szia! Dio-ét megcsinálták a yakomotonál, beszélj vele,kérdezd meg milyen lett és mennyibe van. Nekem a yakos szerelő jó cimbim,ha gondolod rákérdezek holnap,mennyibe fáj a főtengely javítása http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Töki: idejössz, leszeded, elviszed, használod, visszahozod, visszateszed és kész is...
Telefon: 06-72-238-994
Reggel 9-től vannak! Jó párunk mociját csinálták már(nem rosszul),és így legalább 1 kézből kapsz infót.
Szilveszter a főnök!
Az más kérdés, hogy 1 hónapos szállítási határidővel 5000 ft per darab áron. A komplett nyugvó mozgó csapágysor csere 90000 lett volna.
eléggé fogyatékos is lett
a héten leveszem aztán rajzolok egy jobbat, de iránynak jó
ez nem az aluvázas gép ezen szinte semmi sem egyezik
úgy nézem ez egy belpiacos gép lesz
sárvédő lehet akár repedt is, plexi meg karcos vagy akármilyen csak egyben legyen
sajna mire hazaértem elég jól beesteledett
esetleg ismeri valaki?
Gondoltam ha már ilyen szép az idő, járok egy utolsót (esetleg utolsó előttit) mielőtt eltenném szép hosszú időre a frézit. Egészen az Euro Parkig jutottam, gázt már nem vette, hangja is csúnyácska volt, no mondom akkor jó ötlet volt elindulni, itt a vége a mocinak. Toligálás, kis szenvedés után nagy nehezen elindult de nem tudtam 6.000-res fordulatnál többel menni, mert akkor lassult a gép....megint megálltam. Felhívtam xuanhai-t és tanácsot kértem Tőle. Azt mondta, benzin. Nem kap benzint a moci, ezért nem akarja. Próbáltam indítgatni, kerepelt az AC mint valami Velencei karneválon a kerepelős maszkosok, de csak nem töltött fel...Na mondtam nagyot, vagy most vagy soha. Beindult, és egészen 1 km-ig jó is volt, ahol is megadta magát ismét....toligálás hazafele, mikor is eszembe jut, hogy hát én sokat olvastam már a motorokról, csak megoldom a problémát. Valahogy ki kell szedni a dugulást. Volt Nálam egy semmi, tehát azzal sokat kezdeni nem tudtam, így hát eltoltam a legközelebbi ismerőshöz és kértem egy 10-es kulcsot, felemeltem a tankot és elém tárult az AC. benzin sehol, szárazon rezeg mint egy vibrátor. Felhívom Kawaszati-s Laci-t, ugyan ne sértődjön már meg, hogy ünnepnap zavarom de mi a faszt kezdjek. Mondta, hogy állítsam tartalékra (Én is próbáltam magamtól...) és inditózzak...meg még1x....meg még1x....meg még1x. No az 5. után hallom véégre az isteni kerregést, látom folyik a benzin. Jajjdejó, jajjdejó. Haza is jöttem hamarjába, amíg még megy a gépezet...
Szóval így jár az aki Én...mindig van valami szarság. Úgyhogy a motort most eltettem, holnap letakarom és addig úgy marad amíg nem lesz rá legalább 2 kilóm, hogy megszereljék. Mert Én ezt a szívást és ezt az érzést még 1x nem akarom átélni...
Köszönöm Hai a segítséget utólag is!
Bár ahogy hallottam - és gedeon is jól mondja - ehhez olyan csapágyat kapni, ha meg van köszörülve... nem igazán lehet
A legjobb megoldás egy jó állapotú főtengely lenne.
(bár még hallottam valami fémszórásról, ami az eredeti állapotba hozza vissza a kopott részt... erről nem tudok sokat)
http://www.kepesmotor.hu/yamah...