Komolyan mondom az előző tulaj rá se rakta úgy ment vele csak a box úgy rá volt ejtve a karbira. Se bilincs se semmi magátol lebukott a box.
Ne kapjak szívrohamot fel se hívom mert amit kapna nem tenné zsebre
Én is így okoskodtam ki a dolgot. Szóval mivel nekem a vázam AF-es akkor én a blokkra vigyázzak mint szemem fényére, az összes többit meg igaz ügyesen de cserélhetem. Mondjuk a blokkal eddig elégedett vagyok. Ahogy én közlekedek nem is kell nekem nagyobb. Volt is hogy elgondolkodtam egy blokk nélküli ezresen 90k lett volna, de qrva messze volt.
Köszönöm. Tényleg annyit segítettetek már. Nagy köszi.
Friss hír haverom most hívott menjek vegyek 50mm es wartburg vízcsövet 40cm hosszú 1db ezredesbe kerül. A légszűrő szívócsonkhoz és azt rakjam össze 1 kis sziló vagy meleg müanyag forrasztó pisztollyal. Vélemények?
Az nem jó, csak van. A Japán belpiacos motorokban nincs motorszám,csak motorkód. Tehát nekem csak 1FN van a blokkban. De amikor behozták, kellett bele tenni számot, nehogy összekeverjék a sok 1FN-s blokkot. Mellé ragasztottak egy alu darabot, amibe beütöttek egy számot, ami AF-el kezdődik. (Autó Felügyelet vagy mi) Valószínűleg a Te motorodat egyből Európába gyártották, ezért raktak bele motorszámot és a motorkód is ezért más. Azthiszem, hogy a váltó áttétele más benne.
AF kezdetű motorkódot olyan járművek motorjára ad ki a közlekedésfelügyelet, amelynek azonosítója nem olvasható. (pl. sav megmarta, vagy elloptál a verdát, és mire visszakaptad már ki lett köszörülve, mert készítették felfele az eladásra) Előnye? A motorszámot egy kis fém plakettán ragasztják a motorra. Ügyesen átlehet tenni a kis plakettet egy másik blokkra, és mindennemű papírozás nélkül blokkot cseréltél. Hátránya is van. Egyes esetekben eredetvizsgán megbukhat, külföldre értékesítésnél nagyon macerás, illetve támogatja a rendszer az járműlopásokat, mert innentől akármilyen lopott blokk is kerülhet a verdába. Összességében, ha ilyen a blokkod.. ÖRÜLJ !
Ne kapjak szívrohamot fel se hívom mert amit kapna nem tenné zsebre