Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha dugót, vagy gyűrűt cserélsz, a friss nagy kompresszió gondolom megeszi majd a főtengelyt.
Azt toom, hogy az apriliánál anno megkoppintotta a szaki a hajtókart, és mondta, hogy cseng a főtengely, úgyhogy felújítandó. Illetőleg olyan infom is van, hogy 2 garnitúra dugót+gyűrűt bír ki 1 főtengely, tehát a másodiknál a főtengelyhez is nyúlni kell. Ezek az info-im 2T-hez vannak, de tartok tőle megállják a helyüket 4T esetén is.
hali!
beszereztünk egy 88as fz400r típusú gépet
46x vázkódú ehhez tudnátok adni némi infót?
milyen olaj kel bele és mennyi, gyertyák stb
esetleg egy service maual lenne hozzá?
nekem meg beszerzés alatt áll egy fzr400r (legalábbis a vázról annak nézem) de ez blokkhibás
lehet ilyenekhez papiros blokkot szerezni?
köszi!
Na, én is szereltem, igaz, a gyerek Gilera enduróját. Itt egy kép a lánckerekekről, kicsit megviselt, a lánc még csúnyább, már nagyob kattogott.
Henger+dugó is leugrott, kompresszió alig volt.
Szerelő Urak, a hajtókar mennyit kotyoghat? Mert ez kttyan a felső szemnél mérve kb 1-1,5 mm-t. a dugó kotyog 0,5 mm-t (billeg)
Főtengelyt kivenni meg csináltatni nagyon nincs kedvem
ábrus mester, hogy állsz a sárgával. Egyik nap azt mondtad mááár majdnem pöfög
helyesbítek mosmá csepeg az olaj
legalább tom bisztosra h onnan jön
de ez nem vigasz,igazad lehet tuti h megszaladt a fúró
-a csavar se ki se be-
1 kicsit fő a fejem
ritka h igy járok de nem tom hogyan tovább
Szóval valami ilyesmiről beszélek amikor a gányolásról van szó.
Olyannal már találkoztam hogy beleszakították a menetet az öntvénybe és felfúrták nagyobbra majd beleragasztották a csavart.
A fúrásnál simán mélyebbre mentek és ott már a szelepek közötti olajtér van.(de nemsokára meg tudom nézni mert a Sárga hengerfeje mindjárt visszakerül az asztalra)
hát nem tom gyógyitottnak látszik erősen
csavar helyébe bele van fúrva egy 10 es lyuk körbe gumitömítés
ja meg hozzá kell tenni h meg se moccan
tuti beleragasztották
csak mosmá még a kiput sem tom felcsavarozni mee azon sincs menet
hú de fasza!
hát én még azokat a tőcsavarokat ki nem vettem ugy hogy nem tudom beérhet e valami olajüregbe vagy csupán csak a hengerfej tömbben végzödik az abaj ha a tömbben van simmán akkor valami hajszálrepedés lehet de nem tudom lehet beér valami olajüreghez is ved ki más nem és akkor többet tudsz meg mert igy sem tul jó ,hogy ott szivárog az olaj
Rakok fel képeket ha összeraktam!
Legszívesebben most összepakolnám! Csak most is nagyon türelmesnek kell lenni. Nem akarom hogy a célegyenesben legyen valami gáz, ha már ilyen szép lett.
Képet!

kíváncsi vagyok rá nagyon
De ha blokkból megy ki a menet, vagy a gyertyamenet, akkor már kifejezetten olcsó.
Ilyesmi, de van kisebb méretben is, mi 10-est használtunk. Még mindig qrva drága
történt 1 kis bajság
tudtok segíteni?
a kipu ahogy fel van csavarozva vagyis h/ töcsavarnak mondjam?/
na azokról a csavarokról van szó
hová mennek?
ugy értem az lehetséges h ott fújja kifelé az olajat?
azt látom h meg van barmolva még valami gumitömítés is van benne/jobb oldal/
ezt nagyon nem értem...
Szívódízelé már nem is jó?
Én is 20w-t raktam bele,sztem sokkal jobb lett,keményebb,bár én csak 85kg vagyok.
tuti, nekem sötétkék kombim van
Sziasztok! Kész a fényezés! metálkék-ezüst-mettálzöld kombi.Sztem elég jó lett .Nekem legalábbis nagyon tetszik!
Három nap kell hogy elkezdhessem összerakni. Majd rakok fel képeket nektek.Kissb te meg élőben is látod majd! Most végeztünk a lakkozással.
De mindenképpen turbódízelét tegye bele mert az az igazi!(a dízeleknek mindig erősebb a felfüggesztése)
20-as olaj jó lesz
Igazából erősebb rugó kellene bele ha keményen használod.
Ennek a paraszt változata a csődarabbal/seprűnyéllel előfeszített villarugó,bár attól erősebb nem lesz csak ad egy kis "előleget".
A sűrűbb olaj is segít egy kicsit de ha keményen teszed le az elejét akkor a szimeringek nem lesznek hosszú életűek.
Ez igaz de ha mondjuk a hengerfejbe szakad meg a menet akkor ott nem jó az átmenő csavar.(Zsoltiéba is kellett gyártanom egy tőcsavart)