sztem kihagyott parszor az a henger.ezert fogtak,levagtak a regi tulajok a kabelbol,oszt jolvan.a szerelom nekem mar mondta,h azon a kabelen levo pipa zarlatos. es igaza volt,mert mikor lehuztam most a gyertyarol,szetesett.a belso reszein meg latszodott,h athuzott. kicsit el volt egve. szoval gyanitom,h mar regota baja volt,csak az elottem levo tulajok aszittek kabel.kozbe pipa volt.de most mar en is az vagyok.itt a fasza uj pipa,es nem tudom hasznalni. nem mellesleg egyszer pont abban a hengerben a gyertyam gallyra ment. akkor csak gyertyat csereltem. most mar tudom,h pipat is kellett volna.
Egyébként szakszerűen is lehet azt toldani. Azon gondolkodtál esetleg, hogy miért lett baja annak a kábelnek? Előtte is lehetett már baja, mert rövidebb volt, vaaki kurtított rajta.
Én amondó vagyok, válaszd a legolcsóbb megoldást. Ha gondot tapasztalsz, majd lehet menni tovább. Egyébkéntmeg legvégső esetben ha nem 100 km-eket akarsz menni 3 hengerrel is hazajutsz, persze nem egészséges.
Lehet ,hogy most szörnyen hangzik ,de tényleg nem spórolás miatt csak kíváncsiság.Autómataváltó vagy intarder olaj esetleg hidraulika olaj nemjó?Mindegyik 10W és.Ez csak kíváncsiság nem spórolni akarok főleg az első villán.
no,panaszkodom en is kicsit.ma gondoltam szerelem kicsit agalambvadaszt.kicsereltem az elsofeklampakapcsolot, a gyertyakat,gyertyapipat.hoppa!valaki vagott le a gyertyakabelbol.pont annyit,h az uj gyertyapipa(NGK),ami 1 cm-rel rovidebb a gyarinal,ne menjen ra a gyertyara.kisebb idegbaj.nem baj,kicereljuk a kabelt.nagy szitkozodasok aran kivettem a ket trafot.szinte mindent le kellett bontani hozza.no ekkor kiestek a szemeim a helyukbol.a trafoval egybe van a kabel.nem cserelheto.itt mar kimondottan ideges lettem.most probalunk apammal otletelni,h mit tegyunk.holnap reggel ezzel indulnek.4 megoldas kinalkozik.
1. bemegyek busszal,es varok vmi jo trafo vetelt.
2. kabeltoldas. gany munka,nem tul megbizhato,nem szakszeru,stb,stb,stb.pont amitol borsodzik abrus
3. szetkapjuk a trafot,kivesszuk a kabelt,betesszuk az ujat.talan meg ez a legjobb,legolcsobb,ha kivitelezheto
4. visszateszem az egyik regi gyertyapipat,es 3egyforma,+ 1 masmiylen lesz. teny,ez a leggyorsabb megoldas,csak nemtom jelent-e ez vmit a motor mukodesenel.teszem azt nem egyforma az ellenallasuk,v mittomen.
erdekes modon pont a zarlatos gyertyapipamnal volt megkurtitva a kabel.ja,amikor levettem a gyertyapipat,akkor szetesett
Szted nekem milyen hangos a teljesen nyitott rövid Sebring az ezredesen?
Amit kérdeztél, állítható kipufogó, ez pont olyan Amikor a városban gurulok, akkor 2000 ford, szép halkan dorombol. Ha meg ráhúzom 8000, akkor meg elég jól üvölt - hátrafelé, az meg nem zavar
Ezt néztétek már faszák csak a megbízhatóság a féknél azért kétségeket ébreszt bennem. Ilyen yamaha logos vagy FZR feliratos lánckerék azért nem lenne rossz. http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Van. a kipuff végébe kell rakni kb 15cm hosszú kissebb átmérő külföldön van hogy be sem engednek hangos csővel havert elzavarták az osztrák határrol vett 1 ilyen nyavaját és átment.
Én amondó vagyok, válaszd a legolcsóbb megoldást. Ha gondot tapasztalsz, majd lehet menni tovább. Egyébkéntmeg legvégső esetben ha nem 100 km-eket akarsz menni 3 hengerrel is hazajutsz, persze nem egészséges.
1. bemegyek busszal,es varok vmi jo trafo vetelt.
2. kabeltoldas. gany munka,nem tul megbizhato,nem szakszeru,stb,stb,stb.pont amitol borsodzik abrus
3. szetkapjuk a trafot,kivesszuk a kabelt,betesszuk az ujat.talan meg ez a legjobb,legolcsobb,ha kivitelezheto
4. visszateszem az egyik regi gyertyapipat,es 3egyforma,+ 1 masmiylen lesz. teny,ez a leggyorsabb megoldas,csak nemtom jelent-e ez vmit a motor mukodesenel.teszem azt nem egyforma az ellenallasuk,v mittomen.
erdekes modon pont a zarlatos gyertyapipamnal volt megkurtitva a kabel.ja,amikor levettem a gyertyapipat,akkor szetesett
öblös hangot ad még a kismotornak is!
Amit kérdeztél, állítható kipufogó, ez pont olyan Amikor a városban gurulok, akkor 2000 ford, szép halkan dorombol. Ha meg ráhúzom 8000, akkor meg elég jól üvölt - hátrafelé, az meg nem zavar
Yoshi barát...