Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vitrinbe szar.
Dobd fel egy vasra.
Meg se dicsértétek a kuipuf modellemet
http://www.youtube.com/watch?v... hello megoszom veletek ezt a vidit
Egész jó tartya magát!
Azt nem tudom, honnan került az országba,de az elözö tulajnál még gyári festése volt. Viszont nagyon kopott volt a festés,és ilyenre festette.:-)
Ime,Ő a gépem.:-)
Egyáltalán fel lehet rakni? Godolom ezeket úgy gyártják, hogy jobbos, vagy balos...
na holnap senki? nyomik
Ez vajon nagyonnagyot dörren? Nem szeretném, hogy a rendőr, már 10 km-ről elkezdje írni a csekket:
100-as alu. kipufogódob 60-as csővel.
csővel teljes hossza:650mm
dobtest:380mm
Úgy értem, nem lopott, nincs átütve a szám benne, nem volt blokk csere meg ilyesmi. Előéletéről meg hogy hogy került az országba, honnan hozták, mikor? Svájcból, Németből,stb.
Nincs képed a gépállatról?
Hát azt gondoltam ha már úgyis fizetek érte, akkor dolgozzanak egy kicsit.
Elö itélet?
Van 82000-kilométer benne, és 25éves a gépem.
azert hagytad oket izzadni egy kicsit,mi?
OK köszi guglit már futtatom és keresgélek.
Sztem kis keresgéléssel kapsz olyan vízcsövet, ami pont méret, nem kell sziloplaszt. Teherautós boltban, vagy tuningos boltban, ott kék is van, ami állítólag jobb anyagú, és még mindig olcsóbb.
Majd látni fogod, a mi motorjaink sem matyóhímzések.
Ábrus tuti szívrohamot kap, ha látja a szakszerűen a vezeték összesodrásával kiiktatott oldaltámaszkapcsolómat.
nekem is..
Jól van,azért feladni nem kell,valami nagyon passzos a rendszerben de megoldom.
Az jó, legalább nincs benne semmi stikli. Az előéletéről nincs valami információd? Én akitől vettem az enyémet, Ő kb 10 évvel azelőtt vette, akkor hozták egyenest Japánból törötten.
Azthiszem már nem nagyon nézik a motorszámot, mert az Unióban nem kötelező...
Nekem a vázsám egyezik a motorszámmal,illetve ugyanaz a száma.
Akkor vettem sok pézé egy használt akksit, ami köré építettek egy fémvázat ami köré műanyagot, és lefújták sárgával.
Az enyémben kompresszor/turbinaolaj van.Egyébként 10W bármilyen(olcsó)villaolajat.
Eredetvizsgán nekem is nézték veszettül a vázat. Győzték bevilágítani a villanyakat, aztán csak csóválták a fejüket erősen.
Aztán amikor már meguntam a nagy nyüzsgést, meg fejcsóválást, akkor levettem az ülést, és megmutattam az igazi alvázszámot, egy kisérőlevéllel együtt. Szinte megkönnyebbültek, Onnét kezdve sínen volt az egész.
Egyébként valakinek közületek a rendőr az út szélén sasolta már a motorszámot? Szerintem csak műszakin macera, meg eredetvizsgán, egyébként hót mind1.(sőt, lehet még műszakin se) Én turkó azt csinálnám ha döglődne a blokk. (pl. kicsi fordulaton csörögne) Motor ki, másik bele. Mikor műszakizik vissza az egész, majd ha leműszakizott, ismét....