Apriliámnál volt az hogy 1ik a nyomó másik a húzó csillapítást intézte. Gondolhatod hogy nem értettem az 1iket simán összenyomom a másikat alig bírtam mozdítani.
Egy kérdés mindenkinek, aki konyít hozzá:
Az első telőszárnak mennyire kellene keménynek lennie?
Ki van szedve, ránehezkedek a csöpp 110 kilómmal, akkor már félig össze is tudom nyomni. Ha nagyon rajta vagyok, közepes lendülettel, akkor teljes felütésig összenyomom.
hahh, az én új gépemen is a jobbos nyereg egyik menete meg van szaggatva ill 4 féle csavarral van föltéve de vettem Súgóéktól egy faja nyerget és kértem ajándékba 4db gyári csavart
Azt a rugónak kinéző menetjavítót ismered? állítólag erősebb, mint az eredeti menet.. egyszer használtuk, trabi blokknál. Kár, hogy csak készletben lehet kapni, és qrva drága is.
Bár ez már vagy 15 éve volt, akkor még NASA technológiának számított ez nálunk, most már biztos olcsóbb, de nekem mostanában nem kellett.
Az hogy átmenő csavar tartja az önmagában nem baj. De amikor van inbuszcsavar,sliccelt buzinagyfejű csavar,hosszabb csavar,rövidebb csavar,önbiztosítós anya,másmilyen anya kistányér méretű alátéttel,és ezen kívül még a csavar belülről kifelé van hogy még véletlenül se legyen egyszerű levenni a nyergeket mert mögötte ott a féktárcsa és nem lehet betolni a csavart csak ha félig kiveszem a kereket,na hát így azért már ne.
Tény hogy így sem esik le a nyereg de basszus kell venni a csavarboltba négy egyforma fényes vagy fekete csavart(mondjuk én inbuszt vennék mert az jól néz ki) fejjel kifelé kell berakni és már rendben is van,mindez párszáz forintból.
legutóbbi gumizásnál nekem is elment egyk csavar, én is átmenővel fogtam meg.. de gondotam h vágok bele menetet... vgy nem érdemes faszlni vagy milegyne?
Ha holnap minden ok lesz,holnapután összerakom!
December első hete óta kopaszon áll,már azt sem tudom milyen felöltözve. Remélem megússzuk gebasz nélkül.
Mit ajánlasz mester