Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mégcsak yamahája sincs, de szemétkedni tud
Mit ajánlasz mester
Ismerem persze de nekem sem áll itthon marékszám a fiókban.(de használtam már tényleg jó)
dagadék tegyél bele sűrűbb olajat, az jó lesz a leérkezéshez. Persze a rugóállandót nem fogja növelni, csak lassaban ül össze
Lehet,én is megjáratom a vasat. .
Egész jó idö van,bár hüvös szél fújdogál,viszont süt a nap,és száraz az aszfalt.:-)
Apriliámnál volt az hogy 1ik a nyomó másik a húzó csillapítást intézte. Gondolhatod hogy nem értettem az 1iket simán összenyomom a másikat alig bírtam mozdítani.
Igen ez engem is érdekelne én csak 120kg vagyok haslégzsákkal.
Egy kérdés mindenkinek, aki konyít hozzá:
Az első telőszárnak mennyire kellene keménynek lennie?
Ki van szedve, ránehezkedek a csöpp 110 kilómmal, akkor már félig össze is tudom nyomni. Ha nagyon rajta vagyok, közepes lendülettel, akkor teljes felütésig összenyomom.

Érdekelne, mert szoktam egykerózni......
Ez azért durván drága. Ennyiért 3 mázsa átmenő csavart veszel anyával, aranyból !
hahh, az én új gépemen is a jobbos nyereg egyik menete meg van szaggatva ill 4 féle csavarral van föltéve de vettem Súgóéktól egy faja nyerget és kértem ajándékba 4db gyári csavart
Azt a rugónak kinéző menetjavítót ismered? állítólag erősebb, mint az eredeti menet.. egyszer használtuk, trabi blokknál. Kár, hogy csak készletben lehet kapni, és qrva drága is.
Bár ez már vagy 15 éve volt, akkor még NASA technológiának számított ez nálunk, most már biztos olcsóbb, de nekem mostanában nem kellett.
hát jó mert neked egyben van de nekem még darabokban szárad
Már majdnem kijózanodtam...
Én csak megyek 1 kört
Sanyi!
milyen színű lett a gép?
majd jővő hétvégén elvben 17-18 fokot mondanak én akkor akkarom teszt utra vinni a kicsikét
Az hogy átmenő csavar tartja az önmagában nem baj. De amikor van inbuszcsavar,sliccelt buzinagyfejű csavar,hosszabb csavar,rövidebb csavar,önbiztosítós anya,másmilyen anya kistányér méretű alátéttel,és ezen kívül még a csavar belülről kifelé van hogy még véletlenül se legyen egyszerű levenni a nyergeket mert mögötte ott a féktárcsa és nem lehet betolni a csavart csak ha félig kiveszem a kereket,na hát így azért már ne.
Tény hogy így sem esik le a nyereg de basszus kell venni a csavarboltba négy egyforma fényes vagy fekete csavart(mondjuk én inbuszt vennék mert az jól néz ki) fejjel kifelé kell berakni és már rendben is van,mindez párszáz forintból.
Köszi.
legutóbbi gumizásnál nekem is elment egyk csavar, én is átmenővel fogtam meg.. de gondotam h vágok bele menetet... vgy nem érdemes faszlni vagy milegyne?
megint bebasztam
ebből se lesz holnap mocizás
akármilyen idő lesz is
hol a hosszú hétvége ? menny és zárd be a céget kedd reggelig
biztos azért tépték bele ugy hogy megszakadt mert nem akkarták elhagyni
Jó munkát! Csak azzal a székkel vigyázz,le ne csússz rajta!
Na mentem éjszakára
Itt képesek.(a féknyergekből ki van tépve az összes menet és átmenő csavarokkal oldották meg,persze négyféle csavarral.De mondom már semmin se)
Ha holnap minden ok lesz,holnapután összerakom!
December első hete óta kopaszon áll,már azt sem tudom milyen felöltözve. Remélem megússzuk gebasz nélkül.