Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ilyen 10körülbe mondták villaszimmeringcserét, valszeg beleférő villaolajcserével.
Tamás! Ez sem gyári légszűrő! Az enyém sokkal korrektebb! Ja és cirka 1200ft-ból megvan.
Na egy Ducati idomos FZR1000
http://www.motor.hu/motor_vpag...
szívótorokra a legjobb a szélvédőragasztó
a 4 torkos gépre el is fogy egy 300as tubus
olyan 2-3 ezer köztiek a jó minőségűek
ha nagyon ócska akkor akár valami szövettel is körbe lehet tekerni (előtte-utánna ragasztani)
elég jó anyag, le sem lehet feszegetni a gumiról/alumíniumról
pár torkot megmentettem evvel a módszerrel
Én már nem akarok gyorsan menni nyugisan öregesen szeretnék.
És akkor felteszed a kérdést miért ezt vetted.
Azért mert elvitték az orrom elöl a yamaha choppert amit kinéztem.
Nem ezért nincs kompresszió, hanem ezért lehet magas a fiogyasztás, mert a levegő benzin arány nem a karburátorban dől el (remélem nem injektoros a gép)
Ha nincs kompresszió akkor vagy gyűrű+dugó, vagy szelepek
Szívótorok gumi, ez nem a te típusod, de elérhető:
http://www.biker-world.hu/kate...(3HE)&hivo
_cat_id=32&h_hivoszint_id=3&h_cat_id=32&path_marka=Yamah
a&path_tipus=FZR%20600%20Genesis&path_evjarat=1990%20(3H
E)
neem pajti, itt a buli, hogy ezzel gyorsan is lehet menni.
te kis fassz. szeptember 20.án készültek tavaly.
A szívócsonkra veszel 2 tubus fbs-t zsírtalanitod és szépen mintha szobrászkodnál vagy glettelnél körbe kened az egészet a réseket kitömiti. Csúnyának csúnya lessz de a cél szentesíti a szépséget mindez kb 1200ft.
ennek nincs már sztem, ez félúton van a régi meg az új ezres között..
Bazzeg tegyél már be néha újabb képeket. Ugyanazokat rakosgatod fel amiket 10 éve csináltál, mikor utoljára ment még a rakéta. Műxik még egyáltalán? Kitudja...szép volt jó volt, talán igaz se volt
Nem látom a végét, de mindig elő jön egy halvány reménysugár. Pl. most a repedt szívócsonk. Ha itt szív fars levegőt a henger, akkor ezért nincs kompresszió, ezért nem megy rendesen a 4. henger és ezért zörgeti az exup-ot. Nem gondolom, hogy egy ilyen szívócsonk csere 100.000 forintokba lenne. DE persze az is lehet, hogy tök hülyeség amit mondok és kurvára nincs igazam és nem is látok rá a dolog lényegére és nem ez a hiba...jól kiszállni ebből a motorból nem fogok tudni már...megpróbálom használni amíg lehet és ha olcsón kijövök valami csoda folytán a javításból akkor megjavíttatom. Ha nem, akkor megy fel alkatrésznek...nemtudok mit tenni, csak az ilyen jellegű kommentek, nem igazán segítenek a kedélyállapotom javításában a motorral kapcsolatba...

Egy korának megfelelő állapotba lévő motort vettem meg, amit a hozzá nem értő márkaszervízes elbaszott...nem tudok mit tenni...
Hol a bölcső?
Ez se semmi nagyon baba mondjuk akkor rakjunk rá előretolt lábtartót és ültessük le 1 kicsit
Csak a duki szebb 1 fokkal meg drágább biztos, ezek után át akarom faragni a popsiját a kicsinek kicsit megemelni de majd ha eredetibe megy akkor jövő télen kap 1 nagygenerált fényezést és 1 kis optikai tuningot.
először motorikusan rakjuk rendbe utána meglátjuk
addig is jegyzetelek
ilyen 7-10ig van benne kompresszió (vegyesen) a hengerekben....
legalábbis az eladó szerint
megpróbálok egy olajcserét karbitakarítás/szinkron, szelepállítás aztán megkergetem pár mérföldet utánna ismét mérünk kompressziót....
nekem a 82es cagivába is 10es a nyomás, lehet itt is csak a szelepeknél ereszt
akko duki, de lényegében uyganazt adja formára építéshez
Sajnos nekem sincs igazam mert ducati 998
http://www.norrus.net/catalog/...
http://www.kepesmot
or.hu/sport...


de kit érdekel
Nem sajnos nekem van igazam ez ducati 916 idom egyik mitón sincs kivágva oldalt az idom míg a 916 nak ott van a kipuf dob hűtés. Most néztem át 1 jó pár mitót eggyikse ez a fajta.
Nem tudja valaki hogy milyen magassan kell álni a benzin szintnek akarbulátorban?
mármint az egyel ezelőtti mitoé
Hahó az vagy az új mitó vagy a ducati 916 idomja most nézem.
http://www.auto-tuning.hu/kepe...

itt van mennyibe kerül a farok idom
Ilyet énis szeretnék nem tetszik a segge az enyémnek alacsony nagyon.