Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sima olajcsere:2,7l ha szűrő is akkor 3,0l teljes blokk szétszedés után 3,6l
hát azért az elsö keréknél nehézz bele tákolni vagy kitudja vannak akik mindenre képesek
na nekem is meg van de hogy bele kellet ugymind gányolni a lakk miatt hát nem hozzta avárt eredményt vagyis szerintem de a lakkal volt a baj mert vettem tegnap ujjat és azzal minden oké igy jártam mostmár jó lesz igy is amig össze nem töröm ujbol aztán akkor majd kap megint egy uj fényezést ami majd jobb lesz
Pontosan. Lehet toldani,csak igényesen kell.(nem pedig drót meg szigetelőszalag)
(ma levettem a Sárga féknyergeit és kivettem az első kereket de már ott tartok hogy nem lepődök meg semmin)
Most lett kész a szín fújása,holnap lakkozás!
Kezdek bizakodni!
Köszike
20379 h.sz (a cégnél 200l-es hordóban jön)
Nekem is van üléspúpom.
Itt kerülgetem a mühelybe.:-)
A szűrőbe is fér egy kevés.
egyszeru,annyit,ameddig a kijelzo ablakon felig nem lesz a szint.aztan jaratod picit,elmegy mindenfele az olaj,lehutod,es ha esik a szint,utanatoltesz.
mar gondoltam ra,de nem jo.pont a legrovidebb kabelt kurtitottak meg, a 4-eset:( mind1,most igy mukodik,oszt ennyi.kesobb meg foglalkozom vele,de most fontosabb az ulespup.hamarosan festeni kell:) ma felcsiszoltam,kicsit jobb az ido,fujjuk le feherre.aztan kap 1-2 matricat,johet a lakk,es perfect.
A blokkon azt irja nekem 2700cc olaj kell de a gépkönyv 3500cc t ír. Mennyit is töltsek most szűrő csere is lessz.
Cseréld fel a két trafót, hátha a hosszabb kábel kerül jó helyre.
egyenlore nem szedem szet.most kell a motor.jovo hetre joidot mondanak,azzal akarok bejarni.+ en nem bizom a toldasban.inkabb veszek masik trafot,aminek nem vagtak meg a kabelet.felteve,h nem kernek el erte csillagaszati arakat:)
Létezik olyan zsugorcső, amiben hőre lágyuló ragasztó van, az teljesen vízhatlan, olajálló, és mechanikailag is tart. Tuti anyag, használtam már soxor. Nem kell csővel meg bilinccsel vacakolni.
Meg kell nézni mekkora a kábel keresztmetszete és ugyanakkora merev rézkábellt beledugva toldani zsugorcsővel szigetelni, és benzincső szorító bilincsel mind2 oldalon a zsugorcsővel 1ütt rögzíteni. Apriliámon így csináltam semmi baja nem volt faszán működött tovább
Én inkább egy kókánynak láccó, de jól megcsinált toldást választanék, mint egy jónak láccó, de kókányolt pipát
Tök jó most vettem gyújtás kábelt is.
no megoldodott a dilemma. mivel nem szetszedheto a trafo,igy a kabelcsere ugrott.ganyolni nem akartunk,szoval visszaraktam az egyik regi pipat. nem tudom,h bekepzelem-e magamnak,v tenyleg,de mintha egyenletesebben jarna a motor.ja meg gazadas nelkul is indul.igaz ez meg a gyorsteszt volt,holnap fogom kiprobalni elesben. egyszer meg veszek egy trafot,ezt meg eladom olyannak,aki a gyari pipakat akarja hasznalni,mert ahhoz kituno,de NGK pipahoz rovid a kabel. eddig tetszik az iridium:)
De fótón a cukiba finom a túrós sajtos pogi vettem is gyorsan fél kilót és kárpótól most mindenért.
Elf 4dx ratio motorolajat is vettem 20w 50 1L 1800ft csak autó vizhűtés gumicsövet nem árúlnak azon kívűl mindent a bárdinál pont azt nem ami kellett volna még.
Az jó ár.
Ja régebben a leengedett motorolajjal töltöttük fel és semmi baja nem volt évekig suhant. szűrőpapíron átszűrtük és kész
én se voltam... ilyen időben mewghagyom az igazi hardcoreosoknak a motorozást.

bár ma azért megtettem a magamét. jégesős havazásban megcsinálni a 3 tanpályakört végig driftelve jó, mert ilyenkor a cb400nak is kimegy a segge gázra. az fzr-t már sajnáltam, h ilyen idpben kell mennie.
Most vettem lengéscsillapító olajat repsol 10w 2000ft 1l a bárdinál.