szedd ki a gyertyákat, takarítsd meg, és hagy szellőzni 1 órát a hengereket, úgy hogy nincsenek benne a gyertyák. Lehetőleg a szél ne hordja tele addigsem homokkal..
akkor maradok az ásványi 20w50-nél
karbit ennél is azzal az órás izével kell beállítani?
szelepállítás mennyire bonyolult? mert kissé zörögnek
xt600 meg zsigulin csináltam már...
Sziasztok!
van egy Fzr 600as mocim, beindítottam,gáz húzására pöffent 1-2-t, de ment rendesen.leállítottam, aztán 10 perc múlva már nem indult be.
szivatóval sem.aztán mikor beindult gáz húzására 2000ig forgott, mikor elengedtem a gázkart le is állt.
mi lehet a gond?esetleg gyertya?
tudna valaki segíteni?
Öregecske motorba ásványit ajánlanak a motorblokkon ahol betöltöd az olajat ott kell lenni 1 beütött mennyiségszámnak azaz mennyi olaj kell bele nekem 2700cc kell a beütés szerint de szürőcserével lehet az 3lityi is kb, de ezt az olajszintjelzőn megkukkolom hogy a maximum határon legyen.
A hátsó lengés csillapítót hogy tudom állítani mert nem találok se húzókát mint a gpz-nél,se tekerőcskét. Körmös kulcs kell hozzá? Nem bontottam még szét eléggé a hátulját nem látok be rendesen.
Semmi extra ma annyit tudtam csinálni felszereltem a világításkapcsolót és végre van rendes működő lámpa. Meg hátsó féklámpa. hogy tudnám 1 kicsit feltörni a seggét a mocinak olyan laposka szegény azzal a nagy 18as kerékkel.
Inkább az ásványi olajat használd most vettem 1000 fzr be 20w 50es olajat öreg motor jobb az neki pl castrol gp 1800ft literje. szűröt 1700 ért vettem japánt meiwa a neve.
elég ezekbe a félszintetikus olaj?
vagy inkább szintetikus? fuchs comp4 olajra gondoltam felénk viszonylag olcsó
olajszűrönek tud valaki típust mondani?
Akkor adott. Gyűrűzd meg, oszt levan sz.va. A szezont még használjátok, és majd elpasszolod kicsit nyomott áron. (na ne nagyon nyomottan, mert akkor már gyanús) És, ezt nem kell szégyelni, szinte mindenki ezt csinálja. Elpasszoljuk, ha már túl sokat kellene rá költeni.
Nem célom örök élet + 1nap, csak menjen. Ha rendesen meg akarnám csinálni, nyugodtan rádobhatnék 60-80 ezret... 120 volt az egész motor. Jövőre meg úgyis nagyobb kell neki, már idén is alig tudtam lebeszélni. Azért meg nem újítom fel 80-ért, hogy jövőre adjanak érte 80-at
Ilyen szar dugóval, nulla kompresszióval, rossz lánccal is húzott 70 felett.
karbit ennél is azzal az órás izével kell beállítani?
szelepállítás mennyire bonyolult? mert kissé zörögnek
xt600 meg zsigulin csináltam már...
van egy Fzr 600as mocim, beindítottam,gáz húzására pöffent 1-2-t, de ment rendesen.leállítottam, aztán 10 perc múlva már nem indult be.
szivatóval sem.aztán mikor beindult gáz húzására 2000ig forgott, mikor elengedtem a gázkart le is állt.
mi lehet a gond?esetleg gyertya?
tudna valaki segíteni?
az xt-ve valvoline 20w50es van, akkor az jó ebbe is? mindig azt gondoltam ezek a sornégyesekbe jobb olaj kell
valami hajtókarhibás, de szétütötte a blokkot is
egy papiros blokk mennyi lehet? 50-60 felé?
innen le tudtam szedni
elég ezekbe a félszintetikus olaj?
vagy inkább szintetikus? fuchs comp4 olajra gondoltam felénk viszonylag olcsó
olajszűrönek tud valaki típust mondani?
köszi!
lehet kérdezek még furcsákat
fzr
Az alján manual mellett le lehet tölteni
Nem célom örök élet + 1nap, csak menjen. Ha rendesen meg akarnám csinálni, nyugodtan rádobhatnék 60-80 ezret... 120 volt az egész motor. Jövőre meg úgyis nagyobb kell neki, már idén is alig tudtam lebeszélni. Azért meg nem újítom fel 80-ért, hogy jövőre adjanak érte 80-at
Ilyen szar dugóval, nulla kompresszióval, rossz lánccal is húzott 70 felett.
http://www.motorosok.hu/szervizkonyve
k/