Főleg ha van vonal,mert az nem mindig!Állam bácsi jól jár vele,most főleg az eredetvizsgára hajtanak nagyon.Velem is azzal kezdték:eredetvizsga?Szerencsére mikor vettem már kötelező volt,(addig nem írták nevemre)sőt még az előző 2006-os eredetvizsga matricája is rajta van a plexin,úgyhogy ez nekem nem volt gond.
Annyi a szigorítás,hogy ugye lefényképezte a gépet a padon,tehát ott kell lenni a járműnek műszakin,és online elküldi a pesti központba,erre küldik vissza az érvényesítő blankettát(kódot).Ez a blanketta szerepel a forgalmiban,és a vizsgalapon is ami náluk marad,tehát úgy már nem lehet vizsgáztatni hogy csak odaadom a forgalmit és aláírják meg lepecsételik.Valóban ott kell lenni a gépnek.
11360 ft. volt,csak a fékpadra tette fel,ott le is fényképezte,aztán sietett ebédelni a jóember,mivel kb.13-óra tájban volt.A törött tükör elment,szóval laza volt. Persze ez nem a megyei KPM. volt,hanem egy szervíz,ahol vizsgáztatnak is.Ilyeneknél érdemes műszakiztatni,a KPM-nél elhúztak volna a tükör miatt.Valahol árultak univ. tükröket olcsón újonnan,csak elveszett a linkje.
Hálló,már azt hittem elvesztél.Remélem felétek is esik a hó.
Mennyi volt a műszaki és mennyivel szigorúbb/másabb mint eddig volt?(nekem is most jár le)
Én vágatnék tükörlapot.
Körtepálinkás jó reggelt,Szabadság vége,újra meló.Műszaki megvan,(laza volt)csütörtökön sikerült beindítani,csak két órát kellett várnom mert egy öreg IFA volt előttem és pont a fékpadon döglött be a fékje! Állítólag egy kis koszt szedett össze a tartályból a szelep.Úgyhogy szereléssel egybekötött vizsgája volt,de utána már gyorsan végeztem.Viszont otthon a kapun kifelé menet sikerült a bal tükröt megtörnöm,most az a kérdés szerezzek új tükröket,vagy vágassak bele másik tükröt,melyik az olcsóbb?
Az AC pumpa az új tökéletesen müködik pöc röff a gép csak szerintem a -15 fokba mikor kipróbáltam azért nem vette a lapot legalábbis remélem, most meg nem tudom kipróbálni mert felhúztuk a motort kiszedtem a teloszárakat szimeringet meg olajat cseréltem benne most meg a fényezőnél van meg vettem új gumit előre meg hátul kicserélem a hátsó fékfolyadék tartályt + fékfolyadék elindítani se tudom mert a kipufogot is leszedtem végig!
Hát én is most cseréltem teleszómirengit az enyémbe és alul van egy 10-es imbusz csavar egy réz alátéttel amit minden szimering cseréléskor ki kell cserélni meg menet tömítőt nyomni rá és nekem nem ereszt lekopogom gyorsan!De fordított telónál nem tudom hogy van!
Tudomásom szerint ha kiveszed a telószár aljából az inbuszcsavart és megfogod a féknyeregtartót(az alumínium alját)és a telószár csövét akkor (elég passzos)szét lehet húzni őket.(FZR-ét nem tudom de a többiét igen)
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Ma kicseréltem az 1000-es FZR-em telószimeringjeit. Fel is öntöttem olajjal, de pár perc múlva csöpögni kezdett. Azt hittem hogy én barmoltam el valamit, de nem a szimering mellett folyik, hanem alul, ahola telószár az aluöntvénybe csatlakozik.
A fordított teló alsó részét le lehet szedni?
Kösz.
Itt a fórumon én hangosan nem merném azt mondani hogy az alig 1000 km-es olajjal és szűrővel(ha még szép tiszta,még ha tavaly májusi is)elmennék még pár e km-t.
Gyertyát meg akkor szoktam cserélni ha már látszik hogy meg van égve.(ami a Te esetedben mivel alig mentél vele nem valószínű)
Hála égnek sikerült most pár napot melóznom és lett egy kis pénzem és nem tudom eldönteni hogy 4 új gyertyát vegyek vagy cseréljem le az olajat? Ki mit mond? Melyiket célszerűbb? A gyertya 2 éve volt cserélve újra az olaj meg tavaly májusban de azóta max 1000km mentem vele de az nagyon max!
Mennyi volt a műszaki és mennyivel szigorúbb/másabb mint eddig volt?(nekem is most jár le)
Én vágatnék tükörlapot.
Gumigyőrű van benne?
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Ma kicseréltem az 1000-es FZR-em telószimeringjeit. Fel is öntöttem olajjal, de pár perc múlva csöpögni kezdett. Azt hittem hogy én barmoltam el valamit, de nem a szimering mellett folyik, hanem alul, ahola telószár az aluöntvénybe csatlakozik.
A fordított teló alsó részét le lehet szedni?
Kösz.
Gyertyát meg akkor szoktam cserélni ha már látszik hogy meg van égve.(ami a Te esetedben mivel alig mentél vele nem valószínű)
Hála égnek sikerült most pár napot melóznom és lett egy kis pénzem és nem tudom eldönteni hogy 4 új gyertyát vegyek vagy cseréljem le az olajat? Ki mit mond? Melyiket célszerűbb? A gyertya 2 éve volt cserélve újra az olaj meg tavaly májusban de azóta max 1000km mentem vele de az nagyon max!