ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ gyerekek olyan HAPPY vagyok mint az állat szerintem most madarat is lehet velem fogatni!
Biztos emlékeztem a rigolyáimra meg hogy folyamatosan fárasztottalak titeket hogy az új AC pumpa csere után nem akart menni ha ráültem és egyest raktam meg hogy a fékdugattyúk nem jönnek ki!SIKERÜLT ORVOSOLNI MINDEGYIKET!
Az új AC pumpa tökéletesen , ma spontán elindítottam és megint azt csinálta mint múltkor mondom nem hiszem el erre kíváncsiságból megfogtam a leömlőket hogy nem e lehet hogy csak 3 henger megy!És tessék a tippem bejött a bal szélső leömlő jég hideg volt a többi forró (nem is maradt az ujjaim végén ujjlenyomat ) fogtam rögtön gyere ki hát mint az éjszaka olyan volt KOROM FEKETE! Szépen letakarítottam, gáztűzhelyen kiégettem, megkeféltem egy kicsit bronzkefével papám adott hézagolt beállítottam a gyári hézagot , érintkező felületeket smirglivel kicsiszoltam! ÉS TÁDÁM MEGY MIND A 4 henger és ha egyest rakok ráülök akkor is megy szépen!
A fékről pedig annyit hogy leszedtem a féknyerget bekötésnél kompresszorral belefújtam és jöttek ki szépen a dugattyúk majd letakarítottam őket és már kézzel is be tudom tolni őket!Réztömítéseket kicseréltem új olaj benne levegőtlenítve!ÉS FASZÁN FOGNAK A POFÁK!
Tegnap este tízkor tekertem haza innen malacbontóból,volt olyan hóesés,alig láttam valamit.De szerencse hogy egy hete műszakin jó idő volt!Bekessanyi,műgyanta?Nem sűrgős,csak kíváncsi vagyok,most amúgy sincs egy banánérlelő meleg,megfagyna a műgyanta is.
De valamiért nem megy neki vissza a munkahenger nem? Ez az én véleményem mindenkinek más a véleménye minthogy nem vagyunk egyformák!
Én csak segítettem egy kicsit
Amit csináltál, az nem légtelenítés... Ahogy Zsolti írta, úgy kell.
A csavar tetején meg folynia kéne, azért van ott a csecs, hogy ráhúzhass csövet, és ne a padlóra folyjon ki a cucc. A műveletet többx kell ismételni, közben ne ürüljön ki a tartály, mert akkor kezdheted elölről.
Én is ugyan ezt vettem a Bubi bácsinál csak még nem cseréltem ki mert hát tudod van egy kis bibi a lábammal!Az én véleményem az hogy túl sok az olaj a tartályban és nem tud mozogni az olaj de csak azért merem ezt mondani mert azt FZR-em nél ugyan ezt megszívtuk! Fékbetét csere minden ok az egyik felén kicseréltük vissza is lehetett nyomni a munkahengert jött a másik fele ki lett szedve a kopott fékbetét aztán próbáltuk visszanyomni a hengereket egyszerűen nem ment azt hittük hogy be vannak rohadva a henger de nem hanem a tartályban sok volt az olaj és már nem tudott hova visszamenni az olaj mivel nyomtuk visszafele a hengert még szerencse hogy nem röpült le a teteje a tartálynak Vettünk ki a tartályból olajat és egyből vissza ment a henger Én szerintem azt próbáld meg hogy a jelig tegyél ne többet szerintem akkor jó lesz!
Remélem segítettem
Én úgy csináltam, hogy ha teljesen üres a rendszer, először öntök a tartályba, kitekertem a légtelenítőt, (egyiket a legtávolabbit kéne szerintem) utána behúzom a kart, vagy rálépsz a fékre, utána befogod a légtelenítő nyílást, és akkor engeded el a kart, vagy a fékpedált. Ilyenkor nem tud levegőt szívni vissza, hanem a folyadékot szívja be a tartályból a rendszerbe. Ha végigért, akkor beteszed a légtelenítő csavarokat, meghúzod. megpumpálod a kart, nyomvatartod, pillanatra megnytod az egyik légtelenítőt, kijöjön a levegő. Addig csinálod amig már nem jön levegő. Utána ugyanezt a másik csavarral is. Kész.
Tudod van ott azaz izé a hogyishijják mellett. Na azt kezd el basztatni, és akkor a miafene elkezd majd kattogni. Na ha kattog rakd át felette és húzd meg. Akkor tuti jó lesz. (lövésem sincs, de ha mozog, akkor ki is kell jönnie,)
nem Lower szint felé raktam egy picivel úgy jó nem?
a légtelenítésnek mi a pontos menete akkor már ha itt járunk lehet én csináltam valami t rosszul? Én úgy csinálom hogy két légtelenítő csavart teljesen kicsavarom kiveszem majd pumpálok és ha már folyik ki a fékfolyadék akkor ok. De légteleníteni csak úgy lehet ha a csavarokat teljesen kicsavarom én azt hittem kifolyik ott a tetején a kis lyukon!
Biztos emlékeztem a rigolyáimra meg hogy folyamatosan fárasztottalak titeket hogy az új AC pumpa csere után nem akart menni ha ráültem és egyest raktam meg hogy a fékdugattyúk nem jönnek ki!SIKERÜLT ORVOSOLNI MINDEGYIKET!
Az új AC pumpa tökéletesen , ma spontán elindítottam és megint azt csinálta mint múltkor mondom nem hiszem el erre kíváncsiságból megfogtam a leömlőket hogy nem e lehet hogy csak 3 henger megy!És tessék a tippem bejött a bal szélső leömlő jég hideg volt a többi forró (nem is maradt az ujjaim végén ujjlenyomat ) fogtam rögtön gyere ki hát mint az éjszaka olyan volt KOROM FEKETE! Szépen letakarítottam, gáztűzhelyen kiégettem, megkeféltem egy kicsit bronzkefével papám adott hézagolt beállítottam a gyári hézagot , érintkező felületeket smirglivel kicsiszoltam! ÉS TÁDÁM MEGY MIND A 4 henger és ha egyest rakok ráülök akkor is megy szépen!
A fékről pedig annyit hogy leszedtem a féknyerget bekötésnél kompresszorral belefújtam és jöttek ki szépen a dugattyúk majd letakarítottam őket és már kézzel is be tudom tolni őket!Réztömítéseket kicseréltem új olaj benne levegőtlenítve!ÉS FASZÁN FOGNAK A POFÁK!