Jelentem fölvették a jányt a bölcsibe. Most volt itt a bölcsikommandó, mindent leellenőriztek,és kérdeztek. Persze a gyerek végigaludta.
De mint szülők átmentünk a vizsgán. Mekkora macera.
Azért a 4t-s motorfék is tetszik, teljesen más motorozási stílust igényel mint a 2t.... Szenvedősebb, Nagyon bele kell tanulnom ebbe a 600-asba, sose volt még ilyenem, és ha őszinte is akarok maradni, azért be kell valljam, van jobbik fele is: a nyomaték, széles használati tartomány, és nem utolsó sorban nem féltem annyira mint anno a kis SDR-emet. :) Vagy a TZR-emet.
A szervizes srác 10,9e-ért hozná meg ugyanezt.(gyárit ~14e-ért)
Ha megveszed az utángyártottat akkor mi a fenének a "tartalék"?(ráér akkor ha majd tényleg kell,nem?)
De szíííííííííííííííííp. Mennyit adnának érte a méhbe......... Hol nézted a tömítést? Felhívom őket. Lesz egy az utángyártottból, meg Kecskeméten is egy, az lesz a tartalék....
Nekem is csinálja ha nagyon alacsony az alapjárat és pici gázra elhallgat de nálam a kuplungkosár csapágyának a futógyűrűje van kikopva,mint a legtöbb FZR-nek.(a primerláncom új)
Együtt lehet vele élni bár én sem szeretem de 70e egy üres kosár.
A képen a kosár közepe.
És a középső csavart nem szoktad kivenni?
Azon kívül nekem eszembe sem jutna kihagyni azokat a csavarokat,hiába macerás szétszedni tőlük a blokkot hiszen a főtengelyt és a csapágyait szorítják össze.
Alapvetően 2T-t soha. max vmi cross okosságot abból.
YETI-re esetlegesen Ádám bátyja nem akarsz levinni kocsival? Tudom ám ,hogy ez minden vágyad. Motorral úgysetudsz menni.
joeblack: nézdd meg a videóim közül az újabbakat. Az enyém is érdekes csörög alul ... persze az enyém csak nagyon hidegbe csinálja és csak amíg nem kapja el a fordulatot, de hátha. EXUP csörgésre meg kuplunk zörgésre is láthatsz ott vidit...
tévedésben élsz!
Ezekkel a kis szarokkal a legélvezetesebb menni. Ha megtehetném, tartanék 125-ös, és 250-es kétüteműt is.
A 250 2T egyértelműen a legjobb kategória mind a mai napig.. :D Semmi sem hasonlítható hozzájuk, majd talán a hightech villanymotorok... : könnyű, erős, gyors, és kevés motorfék.
A négyhengeres 250-es motorokat még véletlenül se lehet hozzájuk hasonlítani, de még az enyémet se. Ha lenne pénzem, és győzném a benzint, meg a fenntartási költségeket, tuti nem az FZR topicban mászkálnék... legalábbis biztos nem azért, mert FZR-em van...
Félreértés ne essék, segítőkészek, és rendesek vagytok mindannyian. És persze, az FZR is egy jó motor, sőőőt annál is jobb.
A halványzöld plexin én is hánykolódtam,bár a füstszínű lenne a hozzáillő.