Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Élesen látod a dolgokat.Akkor holnap rendeljem?
A halványzöld plexin én is hánykolódtam,bár a füstszínű lenne a hozzáillő.
Jelentem fölvették a jányt a bölcsibe. Most volt itt a bölcsikommandó, mindent leellenőriztek,és kérdeztek. Persze a gyerek végigaludta.
De mint szülők átmentünk a vizsgán. Mekkora macera.
jaja. Kis ccm-nél én is mindig hallgatóztam, mikor hajtom szét.
Ennél már 7-8 e-nél ált.-ban váltok. Kivéve mikor nem..
Zőőőőőőőőődet.Állatul nézne ki.
huh.. hát őszintén? Nem tudom elmagyarázni miért.

Azért a 4t-s motorfék is tetszik, teljesen más motorozási stílust igényel mint a 2t.... Szenvedősebb, Nagyon bele kell tanulnom ebbe a 600-asba, sose volt még ilyenem, és ha őszinte is akarok maradni, azért be kell valljam, van jobbik fele is: a nyomaték, széles használati tartomány, és nem utolsó sorban nem féltem annyira mint anno a kis SDR-emet. :) Vagy a TZR-emet.
Tartqaléknak. De ha ráér nyáron majd jön. Ha asrác helyben van és viszi akkor legyen az. (utángy). Gondolom, ha rendelünk, postával nem lesz olcsóbb.
én is ezt akartam kérdezni (csak nem volt kitől), hogy ki az az istenbarma, aki kihagy a blokkból csavart
már nincs annyi, de van egy pöpec vázam hamarosan feldobom a weblapunkra a még meglévő dolgokat, hátha elviszi valaki
dehogynincs.. Van annyi lomod hozzá, hogy össze tudnál egyet rakni.
lassan egy éve nincs FZR-em, de benézek ide is soxor
1 plexi 28 ?
a szatuna.hu-n nem találtál semmit?
Úgy néz ki lenne plexi: http://www.bullster.com/en/cat...

Kb:28e. bizonytalan vagyok.
http://www.biker-world.hu/egyt...

A szervizes srác 10,9e-ért hozná meg ugyanezt.(gyárit ~14e-ért)
Ha megveszed az utángyártottat akkor mi a fenének a "tartalék"?(ráér akkor ha majd tényleg kell,nem?)
Sziasztok
Nem tud valaki 87-88 as FZR1000-hez szervízkönyvet?
Csak 89-től találtam
nekem is a kuplung csörizik, behúzom nagyrészt elhallgat, kicsit terhelem a hajtásláncot, úgy kisimul mint egy nagymerci
De szíííííííííííííííííp. Mennyit adnának érte a méhbe......... Hol nézted a tömítést? Felhívom őket. Lesz egy az utángyártottból, meg Kecskeméten is egy, az lesz a tartalék....
Nekem is csinálja ha nagyon alacsony az alapjárat és pici gázra elhallgat de nálam a kuplungkosár csapágyának a futógyűrűje van kikopva,mint a legtöbb FZR-nek.(a primerláncom új)
Együtt lehet vele élni bár én sem szeretem de 70e egy üres kosár.
A képen a kosár közepe.
És a középső csavart nem szoktad kivenni?
Azon kívül nekem eszembe sem jutna kihagyni azokat a csavarokat,hiába macerás szétszedni tőlük a blokkot hiszen a főtengelyt és a csapágyait szorítják össze.
hát, anyagiaktól függ. Hozol-é elég pénztári átlépőt vagy sem
Alapvetően 2T-t soha. max vmi cross okosságot abból.

YETI-re esetlegesen Ádám bátyja nem akarsz levinni kocsival? Tudom ám ,hogy ez minden vágyad. Motorral úgysetudsz menni.

joeblack: nézdd meg a videóim közül az újabbakat. Az enyém is érdekes csörög alul ... persze az enyém csak nagyon hidegbe csinálja és csak amíg nem kapja el a fordulatot, de hátha. EXUP csörgésre meg kuplunk zörgésre is láthatsz ott vidit...
Nekem van + cross kormányom, de a befogatót neked kell megoldani.
Miért jó a kevés motorfék?
tévedésben élsz!
Ezekkel a kis szarokkal a legélvezetesebb menni. Ha megtehetném, tartanék 125-ös, és 250-es kétüteműt is.

A 250 2T egyértelműen a legjobb kategória mind a mai napig.. :D Semmi sem hasonlítható hozzájuk, majd talán a hightech villanymotorok... : könnyű, erős, gyors, és kevés motorfék.

A négyhengeres 250-es motorokat még véletlenül se lehet hozzájuk hasonlítani, de még az enyémet se. Ha lenne pénzem, és győzném a benzint, meg a fenntartási költségeket, tuti nem az FZR topicban mászkálnék... legalábbis biztos nem azért, mert FZR-em van...

Félreértés ne essék, segítőkészek, és rendesek vagytok mindannyian. És persze, az FZR is egy jó motor, sőőőt annál is jobb.