nem személyeskedni akkartam bocsi és a vitát szerintem lezárhatjuk nincs értelme ilyen baromságon vitázni lehet még rád lesz egyszer szükségem vagy forditval nekem csavar nélkül jó neked meg csavaral azt kész majd ha csapágybajom lesz végete akkor ugy is megosztom veletek hogy aki kihagyta az tegye be
részleteket elkaptál a múltból, az egészet azonban nem látod, de nem is várható el, mert nem szoktam közölni. A motor marad, nem kenyérre kell a pénz, vettem volna egy R6-ot, ha elviszik, ennyi.
Motorokkal azért nincs tele a műhely, mert nem reklámoztunk eleget tavaly, mert másból megvolt a pénz bőven, szartam a motorokra.
Márkaszerviz akkor lennék, ha elmenne az eszem.
Motorokat ezután sem fő profilként akarok javítani, mert van helyette jobb, amiben jó vagyok (az országban az egyetlen...) és több a lehetőség.
Amúgy nem értem a személyeskedés miértjét, de nem is érdekel a véleményemet a nagy bölcsekről fenntartom
ez olyan mint rég amikor 18 éves az ember és mindent jobban tudtunk és amikor elmondták az idősek ,hogy majd megláttod ,hogy nem igy van mert az élet majd megtanit és jé tényleg valami érdekes dolog folytán igazuk lett nem érdekes
tudom te nagy mester vagy csak akkor azt nem értem miért nem nálad van a yamahának a szervize vagy te mért nem kerültél még be oda az elmondottakbol amiket itt irtál az elmult időben egy jó szervizes nincs anygai csődben hogy a motort is árulni kell hanem annak munkája van de ezek szerint nem tolonganak a motorok amiket odavinnének hozzád nekem vannak ismerös szerelöim de azoknál tömve álnak a amotorok nem mind nálad szerintem ha egy szerelönél nincs mit szerelni annak meg van az oka és ha érdekel akiket én" szerelönek ismerek "megadom a nevüket is meg a teloszámot is ha érdekel azoknál nem férsz be már szerintem a tavaszig másik ő már akkor szerelt ilyen motorot amikor mi még a kukacunkal játszadoztunk a porban főleg te mivel még fiatalabb vagy ha jól tudom
akkor ha olyan nagy ász miért nem ő tervezte az új R1 blokkját? Ne bohóckodjunk már, hogy szivatásból tesznek be csavart Node fejezzük is be, marhaság az egész. Én biztosan nem adnám olyan ember kezébe a motoromat, aki ekkora baromságot hirdet
Nem szarrágás,mert én is nézegettem a gyárihoz hasonló szűrőket az ezresbe,pedig abba "csak" 3990-Ft.
Én biztos átalakítanám a helyedben a szűrőházat valami hasonló autószűrőhöz ha csak ennyiért lehet hozzá kapni.
Itt van pár friss kép:(tudom szarok )
Még a 21-es szám is ott van az öntvényen,mint a rajzon.
És ott van a titokzatos generátor hajtólánc is(primerlánc?)
Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni légszűrőbetét ügyben.
Biztos több helyet ismertek,és nagyon megköszönném ha utánanéznétek ti is hogy létezik-e utángyártott légszűrőbetét a gépemhez(én nem találtam sehol). 89' FZR250R 3ln-es mellékelek egy gyári számot,és egy ábrát,hogy miről van is szó.Nem szarrágás,de sajna 16000 a gyári,és ha van rá mód akkor inkább vennék olcsóbbat.Ha ti is azt mondjátok hogy nincs,megveszem a gyárit.Előre is köszi a segítséget!
mondjuk a te r1 edből nem is lehetne kihagyni mert ezek az ujabb vasakban más sporolval van az anyagal és szét hullana mirre elérné az 50 ezer km példa hány eladó volt már ,hogy 2es baja van akkor szelep beverödéses meg ilyen finomságok hát akkor kérdem én milesz ezekel 20 évesen ha már 10 évesen elöjönnek ezek a hbák a mieink legalább megélték a20 -22 évet de az ujak hát ne tudom
Nos az enyémben és a Sárgában felülről van mind a három csavar. (az utóbbi még elég friss emlék)
Az illető ÚRRÓL pedig elhiszem hogy magas szinten szakérti a Yamahákat,viszont én az a maradi gondolkodású amatőr barkácsoló vagyok,aki azt vallja hogy a gyári szerelési utasítást ne bíráljam felül,még ha úgy gondolom is hogy ez vagy az felesleges vagy egyszerűen hülyeség,mivel nem vettem részt a motor kifejlesztésénél és tesztelésénél,valamint nem valószínű hogy rendelkezem azokkal a képességekkel mint a gyár mérnökei.
Azt sem vitatom hogy Nálatok bevált a megoldás és nem jelentkezett semmiféle hibára utaló jel de én biztos hogy nem vállalkozom arra hogy ezt magamnak vagy bárki másnak megtegyem.(mint említettem nem vagyok sem vizsgázott motorszerelő,sem mérnök)
A Szatunával tavaly nyáron próbáltam egyezkedni de csak gyári formájút tudnának csinálni,nekem meg valami nagy tolólap kellene.
Arra meg azt mondták hogyha viszek mintát akkor megcsinálják.(de honnan a bánatból vegyek mintát?)Már gondoltam rá hogy megcsinálom üvegszálas műgyantából a próbadarabot és elviszem nekik hogy ezt kérem plexiből. De hát ez is idő ugye.
na akkor elmondok neketek egy érdekes történetett 1. a középsö csavart nem hagyom ki mert azt nem felülröl csvarozod be hanem alulrol gondolom tudod 2. amikkor még sokan azt sem tudták hogy milyen ezeknek a motoroknak a belseje mi jártunk egy illetönél ISTENES J. URNÁL enek már jó rég olyanyira hogy a BAJAI bonto is még csak álmodozott hogy bonto akkarna lenni ő csak yamahával foglalkozott semi más nem volt egy kicsi honda meg ez az semmi csak yamaha és ö elmondta még a jamiknál is járt kint yamaha a gyárban és elmondta hogy az a 2 csavar direkt azért van forditval fentröl hogy szétkeljen szedni mindent és hát mondom nem egy ithoni szerviz szerelö volt töle akkarámit kérdeztél vágta a témát nem okoskodot meg lehet talán hanem az ugy van és azt mondta ha kihagyuk elvileg nem lehet baja mert az igazi fötengely csapágy csavarok mellet csak hajszálak na hát mi kihagytuk és nem csak nálam hanem az unokatesom 400 asában is és mint mondtam is 50 ezrer km felett mentem vele minden probléma nélkül már mint a csapágy problémára utalval mert a többi aproság az más dolog és szint a u.tesomnál sem jelentkeznek csapágy bajok szóval csak ennyit mondok mimég gyerekek voltunk amikor az illetö ezeket bujta és mondom nem ithoni szervizes volt de az árak is egetveröek voltak nála és nem volt alkudozás ami annyi annyi
Motorokkal azért nincs tele a műhely, mert nem reklámoztunk eleget tavaly, mert másból megvolt a pénz bőven, szartam a motorokra.
Márkaszerviz akkor lennék, ha elmenne az eszem.
Motorokat ezután sem fő profilként akarok javítani, mert van helyette jobb, amiben jó vagyok (az országban az egyetlen...) és több a lehetőség.
Amúgy nem értem a személyeskedés miértjét, de nem is érdekel a véleményemet a nagy bölcsekről fenntartom
Én biztos átalakítanám a helyedben a szűrőházat valami hasonló autószűrőhöz ha csak ennyiért lehet hozzá kapni.
Még a 21-es szám is ott van az öntvényen,mint a rajzon.
És ott van a titokzatos generátor hajtólánc is(primerlánc?)
Biztos több helyet ismertek,és nagyon megköszönném ha utánanéznétek ti is hogy létezik-e utángyártott légszűrőbetét a gépemhez(én nem találtam sehol). 89' FZR250R 3ln-es mellékelek egy gyári számot,és egy ábrát,hogy miről van is szó.Nem szarrágás,de sajna 16000 a gyári,és ha van rá mód akkor inkább vennék olcsóbbat.Ha ti is azt mondjátok hogy nincs,megveszem a gyárit.Előre is köszi a segítséget!
Az illető ÚRRÓL pedig elhiszem hogy magas szinten szakérti a Yamahákat,viszont én az a maradi gondolkodású amatőr barkácsoló vagyok,aki azt vallja hogy a gyári szerelési utasítást ne bíráljam felül,még ha úgy gondolom is hogy ez vagy az felesleges vagy egyszerűen hülyeség,mivel nem vettem részt a motor kifejlesztésénél és tesztelésénél,valamint nem valószínű hogy rendelkezem azokkal a képességekkel mint a gyár mérnökei.
Azt sem vitatom hogy Nálatok bevált a megoldás és nem jelentkezett semmiféle hibára utaló jel de én biztos hogy nem vállalkozom arra hogy ezt magamnak vagy bárki másnak megtegyem.(mint említettem nem vagyok sem vizsgázott motorszerelő,sem mérnök)
Arra meg azt mondták hogyha viszek mintát akkor megcsinálják.(de honnan a bánatból vegyek mintát?)Már gondoltam rá hogy megcsinálom üvegszálas műgyantából a próbadarabot és elviszem nekik hogy ezt kérem plexiből. De hát ez is idő ugye.