Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah! Megnéztem egy videót,7-ezernél 200 fölött! Hát így nem nehéz hosszabb túrákon részvenni!
És direkt fokozatban mit jelent az5-7-ezres fordulat?(sebesség)
Tudom, bírja, de akkor is sajnálom (én még MZ-n tanultam, 4000res fordulat ) hogy hosszú egyenes úton, kis terhelésnél is 10k-el kell járatni.... nem szoktam ezt a magas fordulatot, az enyémet 9k-ig se forgatom csúcsban (inkább csak 7k, átlag 5k), autóm is dízel, 2500 felett csak pályán
figy haver, csinálunk egy kockázati életbiztit, kijön mitommén 6-7ezerre neked, és ha csinálsz egy rends lábtörést leesik egy 250-300ezer
nem rossz.. simán nyomtam 2-3-400km-eket vele egy napon. 140-150körül simméán jól érzi magát, onnan még faszán húz. De volt hogy pozsony alól valahonnan a dunától jöttünk haza öcsivel ő a 250es zxr-rel, én a jamival és 160-170körül végig. Fúú az a kawa hogy ment, a jami alul tök nyomatékos, de 14körültől már csak forog, nembasz jobban odam ár, míg a kiskawa meg egyre erősebb és erősebb, szétbasz, oylan érzés, hogyha nem szabályozna le, felszáll Visszatérve, autópályán be szoktam állni a jamival 140alá kicsivel (számolva az órám csalásával, plusz a mérési hibaintervalummal) és azzal simán elmegy bárhova. nem zavaró... de egyszer kipróbálom ezt az 50km/liter/50kmperóra-dolgot
Hááát persze a lábad még nem volt eltörve de felhívnám a figyelmedet, hogy hazafelé tessék a tanktáskát becsatolni "tudod az a fránya kanyar hazafelé" na nem baj én is szeretlek ja Katika itt áll mellettem és adja az instrukciókat
Mindíg is egy ezredes volt az álmom!Még egy darabig az is marad!
Most találtam hátha vkinek érdekes lehet:
http://www.expressz.hu/auto/ja...
Azért a 250-es fűnyíróval nehezebb a helyzet, elég rossz lehet túrázni úgy, hogy 10k fölött pörög végig, hogy a 600as V2-es 3000-ren pöfögő chopperekkel tartsa a tempót Tudom, nem túragép, hanem supersport, de azért csak el lehet menni vele...
Persze megnyújtva elmegy az ereje, gyári állapotban meg szétpörög, sehogy se ideális túrára - nincs mese, 1000rest kő venni
Igen, az előző gazdája is hablatyolt valamit, hogy a kihajtó mérföldes motorról való, mert az eredeti elromlott. Már a próbaúton láttam, hogy durván alámér, de ezért nem hagytam ott a motort, mer különben semmi baja.
Annyira különben nem izgat, mennyivel megyek, csak hamár-akkormár...
Ma én is pórul jártam a kocsi akksival.3 hete be sem volt indítva ma szerettem volna menni vele,nem jött össze.
Azt hittem mert garázsban áll a gép,nem fordul elő az ilyesmi.Még fagyponton felül van a hőmérséklet,nem fagyott bele a desztvíz az üvegbe,de az akksi lemerült.Hát ez GÁZ!
:DDDD ismeros mindket helyzet:) a regi bnom allandoan baszogatott,h menjunk mar.ha egyedul akartam,akkor is.hamarabb felult,mint en.a mostani meg ha csak kimondom azt a szot,h motor,mar vagja a durcat. nok...
áá nyomik tudjátok.. ahol gyalulnak ott hullik a forgács meg kell nekik mondani, hogy 20onéves kerekseggűek állnak sorban egy körre, ha nincs ott a mami
igen. A fékezés nálunk is gond. Aszongya fáj a keze támaszkodni a tankon. Elhiszem neki, hogy a kormánybakapaszkoni jobb. Ill. az biztonság érzetet ad, tudom én uralom a motort. Én is fostam mikor egyszer busával a 4-esen utasként 200 fölött mentünk.
Nálunk még az is nagy eredmény hogy eljött kb 3km.Gyorsulgatni hát az felejtős ha azt akarom hogy el jöjjön velem.Azt hiszem,ez nem egy egyszerű dolog lesz!A nagyobb lányom viszont komálja,még ki sem tudom tolni a garázsból,már ott áll a sisakkal!
-Hová mész?Én is jövök!
Elején volt mikor már 80-nál rángatta a kabátom,meg csapkodta a bukót,de már hozzászokott.A hirtelen fékezést viszont most sem szereti,azért morog,pedig csak akkor fékezek erősen ha mindenképpen muszáj.
asszony bírja mikor leüvegezed a 1-est és a 2-est? Nekem sikortozik és sír. Ill. Mikor kimertem próbálni ez volt. Azóta nem riggattam meg.
Nekem 13-as van elől a 15-helyett,de két személlyel is jól gyorsul.Igaz nem megy 210-nél jobban,de amúgy se hajtom.
elől egy-egy fog többet számít.. dehát egy fogaskerék párezer ft- kipróbálod és ha nem jön be ledobod.
Ha nem laknál olyan messze mondanám hogy adok egy műszeregységet és próbáld ki vele.
Ne tedd.
Az ezresen nekem gyárilag 46/16(2,875)lenne,most 47/17 (2,764)van fent és Royal Zsolti megmondhatja hogy hogy megy az övéhez képest.(megmondhatod,nem fűrészelem be a főtengelyed összerakás előtt )
Amikor vettem 45/18(2,5!) volt rajta azzal negyedikben 10.000 f/min-nél ment 255-öt.(óra szerint)
Felakasztva ötödikbe ugyanennél a tempónál visszaesett a fordulatszám 7.500-ra és elkezdett szépen lassulni.(egyesben ment 150-et )
Városban a hosszú áttétel miatt elég kellemetlen volt vele menni(sok-sok kuplunghasználat)
A 250-esnek szerintem elvenné a lényegét egy ilyen durva módosítás.(alaphelyzetben pörög-pörög a kis méregzsák és elhiteti Veled hogy mennyire mész,így viszont olyan lenne mintha csak három henger menne)
jó mi, hogy jaajjj, há még csak 130-al megyek... Há ótópálya tempó. Csak épp csipi a mejjem a menetszél. (kb 210 km/h)
Enyém olyan,nagyon díjazom!
véleményem szerint a meghajtó u.a., hisz az órát magad is tudod állítani ha akarod.... Ráadásul van olyan számlap amin mind az mph, mind pedig kph rajta van
meghajtó bocsi