A piros lámpánál fékez egy motor, majd eldől. Egy autós észreveszi és megszólal:
- Segíthetek, uram?
- Nem, köszönöm. Tudja, csak a feleségem hagyott el.
- Az még nem ok arra, hogy a piros lámpánál felboruljon.
- Dehogyisnem! Elvitte magával az oldalkocsit.
Egy férfi száguldozik az új motorjával. A rendőr megállítja:
- Nem olvasta a sebességkorlátozásra vonatkozó táblát?
- Micsoda? Olvasni ilyen sebesség mellett?
meg aztán meglátja ADAM fzr és a végén elveszi tölem hogy versenyezhesen de persze adok még mellé neki 18 ropit ja meg persze a benzint elfelejtettem ne keljen már neki tankolni saját zsebre
a generátor lánc csak ha elindulsz és a laza és a feszülést elnem érö határon kb fél másodperc közt szol (ha nyulot persze) inditsd el és hajoj le a blokk alá lehet az exup neked is mert ez sajna betegség ezeknél és sajna pont alapjáraton szokot zakatolni
Feszítője nincs, középen van a blokkban a generátornál. Esetleg azt is csinálhatod, hogy beindítod és egy pálcát odanyomsz meg a füledhez. Mint egy sztetoszkóp. Hallgatózol...
Olajcsere előtt vagyok, tehát most kellene belenéznem. Az idom is le van véve.
Merre van a generátorlánc? A bal oldali dekni alatt?
Van valami feszítő, vagy csere?
Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy 92-es FZR 1000-t.
Alapjáraton, illetve 1500-as fordulatig elég bosszantó fémes hangot hallok. Olyan mintha lánc lenne.
Van valami tippetek?
Kösz.
Én itthon vettem a vasat, itthon is szolgált. Szar is volt ez-az. Lánc full dzsuva + túlfeszítve, stb, de... A 2-est nem dobja ki. Pedig forgattam ki 2-esben 10-ig.
Hálisten.
A motor külső állapota erősen alátámasztja hogy ezt a szerencsétlent Magyarországra bekerülve ítélték sorvadásra.(valami érzéketlen igénytelen barom)
Látszik a sok kókány balkáni megoldáson,a váltót meg biztos hogy így szadizták szét.(külföldön még biztos volt gazdija)
Ilyenkor mindíg eszembe jut hogy mekkora király gép volt akkor amikor a szerencsés első tulaj kihozta a szalon üvegajtaján, most meg szegény
A blokk belseje a váltótól eltekintve (kettes)jó állapotban van,nincs válla a hengernek,átlagosan 0,4 mm gyűrűhézagot mértem.
A dugattyúkon sincs igazán kopás,csak a gyűrűhornyokban találtam némi kokszot.
A főtengely fekvő csapágyainál egynél látszik nagyobb kifényesedés de még így is a gyári csapágyhézag méreten belül mértem.
A váltó csapágyai jók,a fogak is közepes állapotúnak tűnnek viszont a kapcsolókörmök elég durván le vannak "sarkazva".
Vezérműlánc-generátor hajtólánc-szabadonfutó,valamint a léptetővillák és a kapcsolóhenger sem igényel cserét.
Valószínűleg a blokk közepét még nem bontották meg,mert azt könnyen szét tudtam szedni,ellentétben a henger-hengerfej egységgel.(és ott nem volt minden teletaknyolva a téglavörös "mindent tömítő tömítőpasztával")
Jelenleg elmosva és szétszedve a tulajdonos megtekintésére és a hengerfejtömítésre vár.(természetesen lesznek képek is)
Addig a futóművel és társaival,valamint hólapátolással ütöm el az időt.
- Segíthetek, uram?
- Nem, köszönöm. Tudja, csak a feleségem hagyott el.
- Az még nem ok arra, hogy a piros lámpánál felboruljon.
- Dehogyisnem! Elvitte magával az oldalkocsit.