Akkor a tied már nem az első kerékről mechanikusan méri a sebességet?
Az enyém igen, és ez az egyetlen bajom vele. Sztem nem rávaló a kihajtó adapter, mert kb 1/3-ával kevesebbet mutat (90 helyett 60-at ) Mindig számolgatnom kell, mennyivel is megyek épp
A kihajtással lehet baj, vagy esetleg az órával? Nem szorul, vagy ilyenek, mert mindig ugyanannyit téved.
Van esetleg rávaló valakinek?
igazából nem tudok válaszolni, mert ugye az óra a módosítás miatt csal; nem mentem vele annyit utcán, hogy legyen időm megfigyelni a fordulat/sebesség értékekekt; meg olyan bivaly a gép, hogy a Hringen majd' betojok mikor teligázzal gyorsítok, és csak kapaszkodok, nem nézem az órát A célegyenesben féktáv elején meg a Mansell előtt előtt szoktam ránézni az órára. Még sokat kell mennem, hogy ilyen dolgokra is tudjak figyelni
Kevesebb árammal lehet tölteni, csak akkor annyival tovább tart. Olyan nagy akksi 3A-al 1 nap
Az olcsó cuccok általában a felét tudják, mint a ráírt, de attól még használhatók.
Jó oké! Igazad van!Már némelyik a gyári áttételt sem forgatja ki rendesen 6.-ban.Majd először kipróbálom a gyárit mit mutat.
Neked mennyit változott a fordulat és a sebesség?A tiéd elég erős masina!
elég durva belenyúlás. "Alul", ahol nem olyan erős a 250-es , ott szenvedni fog, csak fönt fog menni. Szeritem. Mi ugyan rövidítettük, de csak -1-el elöl és +2-vel hátul. És a láncból is vehetsz ki.
Sziasztok! Azon gondolkodtam ha a hátsó 56-os fogszámú lánckerék helyett feltennék egy 50-est,vajon mennyit nyújtana az áttételen?Lehet hogy 6.fokozat csak lejtőn lefelé lenne használható?Hátul 6 fogszám elöl hozzávetöleg 2-vel nagyobbal egyenlő.Valaki csinált már ilyet? Vagy hagyjam a fenébe mert hülyeség.
Jó az amit Mlas írt,csak motorakkuhoz 21W-os féklámpaizzót kell sorba kötni,úgy nem lesz túláram.És persze időnként ellenőrizni kell az akkufeszt mert nincs benne töltésvezérlő,14.4V-nál le kell venni róla az akkut.Egyébként ez a legjobb töltő mert kellően egyszerű,csak kontrollt igényel.
Az úgy van,hogy nagy(obb)ipari cégnél van 6báros gőzvezeték amire csatlakozva egy vastag gumitömlővel és egy acélcső szűkítővel igazi gőzborotvát kapunk.(150-160 'C)sajna nagyon kell vele vigyázni mert (szó szerint)mindent visz.(olaj,zsír,festék,emberi bőr)
Mivel a blokkon van néhány gumi és műanyag alkatrész(tömítés)
ezért csak módjával szabad vagdalkozni a tömlővel.
Én a rákötött zsírt,olajat akarom leszedni a blokk külső részéről,valamint a kislánckerék környékéről a behordott láncspray és por keverékét.(részben megvan)
A tisztán fém elemeket por szárazra lehet tisztítani ezzel a technológiával.(de én a festéket meg szeretném kímélni,ezért csak lemosom róla a zsírt)
ha nem bír 1A-nál többet leadni akkor hogy venne föl 2-3-at? Amúgy fölvenne az 60A-t is :-) Nekem van egy automata töltőm, az 20A-t tud. Autóban mértem 50A-t is, amit a generátor tolt az akkuba
Az semmire nem való itt. Az akkut a névleges kapacitása 1/10-ével kéne tölteni, az egy nagyobb akksinál kb. 7A. A generátor 60-80A-el is nyomja, ha nagyon lemerítik. Hallani, hogy visít az ékszíj a nagy terheléstől (80A*14V=1120W, vagyis majdnem 1 LE!)
Nem, sima szabvány 12V-os trafó jó neked. Az egyenirányítva lesz kb. 16V (a kondin emelkedik meg, ha nincs kondi, nem lesz elég a feszkó!) de ez csak üresjáratban, ha ráterheled az akksit, visszaesik 13 körülre.
Trafó legyen min. kb 8*8*8 centis, kisebbel nem érdemes foglalkozni, ekkora le tud adni 60-80W-ot, az kb 6A töltőáram.
A kütyüm nem igazán mobil, még nem raktam össze full, mert még mindig tesztelődik (tegnap pl. megolvadt benne egy vezeték, ami vékonynak bizonyult a 100A-hez ) Olyan 5 kg, és egy 40 centis fémdobozban van. Írd meg mailban a címed azér, otto kukac netcom hu
hogyne, meg beleolvad a konektorba. 2-3 A-t is fevesz egy akku lemerült állapotában.
Az ilyen konnektoros adapterek állt. max 1 A bírnak, azt is inkább csak rövid ideig. tákolok én valamit majd.. Megoldom.
köszi. Nem téged kérdeztelek, de nagy segítség.
Kéne kreálni egy töltőt öcsémnek, mert ha költözök (bár amíg nem tudok járni úgyse lesz költözés. Kontroll röntgen meg valamikor febr. végén lesz, onnantól lehet majd apránként terhelni. Tegnap szedték ki a varratot, meg kötötték át.) elviszem a töltőmet, neki meg kék. Mostmeg kényszerűségből itthon vagyok, tudnék vele szöszölni. akkor 16-17 V-ot leadó trafó kell? At még akkor szerezni kell. Egyeniárnyítóm van itthon, még régen építettem, azt majd felhasználom. Hát igen. Necces így a sszállítás. Mekkora az a kütyü?
Igaz, nem engem kérdeztél, de hátha segítek. Elkészült közben a töltőm, csak technikai problémák adódtak - nagy lett, mert az eredeti trafó nem bírta a terhelést. Meg mindenféle drótok lógnak ki belőle... így a terjedelme miatt az oda-vissza csomagküldés ára majdnem kitenné egy új akkuét majd még megkérdem a vasúti csomagszállítót, az volt a legolcsóbb. Két akksit már megreparáltam vele, de még nem próbáltam ki, hogy mennyire lettek jók, fagyott dízelt viszik-e.
De ha csinálsz: jó egy trafó, ahogy leírtad, üresjáratban a feszkó 16-17V is lesz. Nyugodtan rányomhatod az akksira, nem lesz baja, csak ellenőrizd félóránként, nem melegedett-e túl. Ha már pezsgeti, le kell venni, mert ez a primitív töltő nem szabályoz vissza. Ha egész éccaka tölteni akarod, akkor kösd sorba az akkut egy kb. 55W-os égővel, akkor nem is kell rá figyelni 8-10 órán át se.
Az enyém igen, és ez az egyetlen bajom vele. Sztem nem rávaló a kihajtó adapter, mert kb 1/3-ával kevesebbet mutat (90 helyett 60-at ) Mindig számolgatnom kell, mennyivel is megyek épp
A kihajtással lehet baj, vagy esetleg az órával? Nem szorul, vagy ilyenek, mert mindig ugyanannyit téved.
Van esetleg rávaló valakinek?
Az olcsó cuccok általában a felét tudják, mint a ráírt, de attól még használhatók.
Neked mennyit változott a fordulat és a sebesség?A tiéd elég erős masina!
Változtatott: 2,941-17/50fogszám
Mivel a blokkon van néhány gumi és műanyag alkatrész(tömítés)
ezért csak módjával szabad vagdalkozni a tömlővel.
Én a rákötött zsírt,olajat akarom leszedni a blokk külső részéről,valamint a kislánckerék környékéről a behordott láncspray és por keverékét.(részben megvan)
A tisztán fém elemeket por szárazra lehet tisztítani ezzel a technológiával.(de én a festéket meg szeretném kímélni,ezért csak lemosom róla a zsírt)
http://www.expressz.hu/vegyes/...
Trafó legyen min. kb 8*8*8 centis, kisebbel nem érdemes foglalkozni, ekkora le tud adni 60-80W-ot, az kb 6A töltőáram.
A kütyüm nem igazán mobil, még nem raktam össze full, mert még mindig tesztelődik (tegnap pl. megolvadt benne egy vezeték, ami vékonynak bizonyult a 100A-hez ) Olyan 5 kg, és egy 40 centis fémdobozban van. Írd meg mailban a címed azér, otto kukac netcom hu
Az ilyen konnektoros adapterek állt. max 1 A bírnak, azt is inkább csak rövid ideig. tákolok én valamit majd.. Megoldom.
Kéne kreálni egy töltőt öcsémnek, mert ha költözök (bár amíg nem tudok járni úgyse lesz költözés. Kontroll röntgen meg valamikor febr. végén lesz, onnantól lehet majd apránként terhelni. Tegnap szedték ki a varratot, meg kötötték át.) elviszem a töltőmet, neki meg kék. Mostmeg kényszerűségből itthon vagyok, tudnék vele szöszölni. akkor 16-17 V-ot leadó trafó kell? At még akkor szerezni kell. Egyeniárnyítóm van itthon, még régen építettem, azt majd felhasználom. Hát igen. Necces így a sszállítás. Mekkora az a kütyü?
De ha csinálsz: jó egy trafó, ahogy leírtad, üresjáratban a feszkó 16-17V is lesz. Nyugodtan rányomhatod az akksira, nem lesz baja, csak ellenőrizd félóránként, nem melegedett-e túl. Ha már pezsgeti, le kell venni, mert ez a primitív töltő nem szabályoz vissza. Ha egész éccaka tölteni akarod, akkor kösd sorba az akkut egy kb. 55W-os égővel, akkor nem is kell rá figyelni 8-10 órán át se.
Majd szólók vagy úgy is látod ,hogy kell-e neki.