Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És üresben meg jó?
Nem hagyja.Nagyjából ugyanazt tudja mint a 600-asod.(mentem RD500-zal )
ne feledd,h kb 20 fok kulonbseg van akozott,ami most van,es akozott,amihez gyartottak. sztem egyszeruen hideg a levego neki,paras,vizes,es amiatt dadog,meg durrog
PDA-t en mar szereltem ra,azt me gen tudom,hogyan kell:D
Igen el tudok indulni vele úgyis hogyha lent van de soha nem marad lent mert gyárilag kapott egy marha erős rugót ami ahogy alaphelyzetbe állítod a motort rögtön fel is rántja a helyéhez!
Szóval evvel nem lehet gond!
Megnéztem a kuplungnál a kapcsolót rendesen kijön és vissza is megy a helyére csináltam egy kicsit kisebb holtjátékot hogy jobban visszanyomja meg megnéztem a csatlakozást és minden oké!
Mi lehet még?
jezusom,400ccm-es 2T? isten orizze azt,aki ezt hajtja. ez a 600-asomat ugy allva hagyja,h orom nezni:)
még jó hogy mindig tud lenni valami érdekes hiba rajtuk de tényleg érdekes ez nálam akor volt ilyen amikkor kivetem az exup szelepet gondoltam megprobálom nélküle mert aszt mondták ugye sokan ,hogy nem sok szerepe van hát aki azt mondja az nem motorozot még sokat exupal vagy nélküle ég és föld olyan mint neked nem birsz vele elindulni csak 4-5 ezernél képes valamire
igen elvileg az 1WG eken nincs oldaltámasztohoz érzékelö unokaöcsémén sincs az is 1wg nálunk már van hála isten az ezredesen
Tehát kinyitott sztenderrel el tudsz indulni?
Az a baj hogy nekem az oldalsztenderemnél egyáltalán nincs ilyen kapcsoló sőt ezen gyárilag sem volt csak sima oldaltámasz egy erős rugóval ami ha kicsit megdöntöd a motort rögtön fel is rántja a helyéig teljesen a kitámasztót! A kuplungnál azért megnézem a kapcsolót!
Valami más egyéb tipp esetleg?
Szivat az oldalsztender kapcsolója.Nézd meg hogy a kuplungkarnál lévő mikrokapcsolón rajta van-e rendesen a két saru.(ugyanis ha kihajtott sztenderrel akarsz elindulni és beteszed egyesbe akkor azonnal leáll mert leveszi a gyújtást)
Előfordul hogyha a kapcsoló szarakodik akkor gyújtáskimaradást okozhat.
Igen pöcre indul van alapjárat és üresben kiforgatható teljesen mondjuk üresben is hallok némi habozást de ahogy ráülök egyest rakok minimum 5000 ig forgatni kell hogy meginduljon és végig dadog!?
Hát én semmi máshoz nem nyúltam mert a srác is aki beállította nekem mondta hogy semmit ne állítgassak itthon!De a poén hogy tegnap elindítottam a gépet tökéletesen működőt egy kört is mentem vele ma csak kiszedtem a tankot és beleraktam az új AC-t és elkezdte ezt csinálni! Van ötleted hogy mitől lehet ez?
Csak akkor csinálja ha berakod sebességbe?
Ha eddig jó volt és nem állítgatta senki a benzinszintet akkor én azt nem baszogatnám.Gyulám,ha az úszóházban eléri a beállított szintet a benzin akkor az úszó felemelkedik és lezárja a tűszelepet nem?Tökmindegy hogy milyen nyomáson töltöd fel az úszóházat.
És azt hogy kell? Házilag itthon megmerjem csinálni?
Tudnál nekem abban segíteni hogy hogyan és miként és hol kell azt állítani?
De nem értem ugyan olyan AC pumpát raktam bele ugyan úgy "1WG" sorszámú motoré volt 100%ig ugyan azok akkor hogy van ez?
Az új nagyobb nyomású AC hatására megváltozott az úszók szintje.Mert ugye más nem változott.Asszem állítani kell(lehet visszaállítani)az úszószinteket.
az egészben az a poén hogy alapjárat van rendesen üresben veszi a fordulatot úgy ahogy kell az lapjáratot tartja végig de ahogy ráülök 1.-be rakom és megindulok vele marha nagy fordulattal indul csak el és dadog folyamatosan!
SEGÍTSÉG!

Na most van az hogy a FA... KI VAN MÁR!Kicseréltem az AC-t ebbe a pillanatba fejeztem be tökéletesen működik az új AC megtartja a nyomást , úgy ahogy kell faszán mint ha gyári lenne szóval ez a rész OKÉ!De itt kezdődik a baki hát gondoltam elindítom kipróbálom pöcre indult eddig semmi gond aztán el kezdett durrogni a kipufogó olyan 5 másodpercenként durrant egyet majd kb 7 perc elteltével tejesen abba hagyta ezt a durrogást és volt alapjárat rendesen! Na mondom akkor vissza is állok a garázsba húzok neki egy kis gázt alig akart felpörögni ledadogott mint egy 2 ütemű na mondom mi az menni akartam vele egy kört de akkora gázzal kell elindulnom mint a meszes különben lefullad és folyamatosan dadog alig veszi a fordulatot!
EZ MEGINT MILYEN JELENSÉG?SEGÍTSETEK KÉRLEK!Pedig hozzá se nyúltam a karbikhoz még a légszűrőházat se szedtem le csak az AC-t raktam be az újjat!
Ferikém köszönöm a dicséretet,de rádiót nem teszek a motorra,azt úgyse hallanám.Majd a PDA-t teszem még rá Igo Andikával,igaz a nyáron csúnyán bevitt az erdőbe(akkor kötöttem ki Ábrusnál)de adok neki még egy esélyt!
bezony. 125-ös poweres 2 T gyorsasági baszottul megy.
Persze kényelmesebb a nagy köbcentiből kinyerni az erőt.
Tegnap a Viasat3-on néztem egy régi TopGear részt, ahol bizonyították, hogy a Mitcubushi EVO-val lehet lépést tartani egy Lambo Murcielagoval. Nagy turbó, jó váltó. majd ugyanezt a mitsu-t mellé tették egy Fiat stilonak. Mindkét autónál legnagyobb fokozatban 50-nel padlógázt toltak, és a Mitsu átment trabantba. A stilo otthagyta a francba. Nagy turbólyuk + más váltó áttétel. Ugyanez vagy a kis 2T motoroknál. Ha a power nyit, akkor jipííí. ameddig nem, hát.. Nem jippiii.
Azt hittem hogy csak az autókat érinti ez a 2t kitiltás
A kis fzr előtt néztem egy 250-es Wolf-ot,de nagyon csúnya csörgős hangja volt.Nem mertem beválalni,pedig minden van hozzá,mondjuk nem olcsón.Állítolag bitangul mennek ezek a 2t motorok.