Tegnap eltörött a kosarat rögzítő célszerszámom amikor le akartam venni az anyát.(annak kell csuklani aki csak az 1000Nm-es nyomatékkulcsot ismeri)
A csavarok egy részét megkenték ragasztóval mert itt-ott már kihúzták a menetet az alumíniumból(blokk összefogató csavarok)
A csak a főtengely végén levő fedél három kereszthornyos hatos csavarjával kb egy órát kínlódtam hogy le tudjam venni.
Szóval lassan de szétjön.
B+ ha a legelején az első képpel kezdesz akkor nem beszélünk itt hülyeségeket(egy ilyen gombám maradt itthon még a 78-as XS-ről mert azon még olajnyomásmérő volt)
32000km van benne eddig nem volt még semmi baja úgvolt hogy amikor megvettem kezdett csörögni benen valami és egy év utána már nagyon csörgött mindenki mondta hogy ez vezérműlánc csere lesz benne és sokáig úgy jártam vele hogy csörgött de nagyon és most egy pár hónappal ezelőtt lett kicserélve benni és hát ugyan úgy csörgött továbbra is utána nemsokkal kiderűlt hogy az exup szelepnek van két csavarós állítója és hát azon kelett csak feszíteni szóval az exup szelep csörgött
hát azt nem tudom megmondani hogy bele megy-e a 600-as blokk de én nem cserélném ki ezt a 400-ast, végre 240-250 km/h között megy fogyasztása olyan 6-7 liter között persze ha normálisan megy vele az ember ha már odatekerjük neki akkor elég szépen eszik
Azt tudja valaki milyen csavarmenet van ott a karbik alatt a szívótorkon?Oda kell csatlakoztatni a szinkrontesztert,de nekem csak ötös és hetes metrikus menettel van csatlakozóm,ilyet tudok hozzá adni.
A csavarok egy részét megkenték ragasztóval mert itt-ott már kihúzták a menetet az alumíniumból(blokk összefogató csavarok)
A csak a főtengely végén levő fedél három kereszthornyos hatos csavarjával kb egy órát kínlódtam hogy le tudjam venni.
Szóval lassan de szétjön.