Az eset 2003-ban történt.
Másfél évig kaptam a fizetésem 125%-át(amíg nem dolgoztam)
Egyszeri 49.800 Ft-ot a kórházi napokra,vitaminok,gyógyszerek,szállítás(üza pénz)erre az időre.
Visszamenve dolgozni kezdtem egy lazább és komolyabb munkakörben(ugyanott),aztán rá kb fél évre a fájós lábamra hivatkozva upgrade a mostani munkakörömbe 2x-es fizetésért.(szó nélkül áthelyeztek)
Így azért már könnyebb elviselni:
A fórumot átolvasva 2 dolgot tanultam:
1. Mindenkinek van otthon mindenfajta olajbizgentyű a fészerben.
2. Akinek FZr-je van annak el volt, van, lesz törve a lába. (már előre félek a szezontól, mert nekem még nem volt )
Nekem szintet jelez az biztos,a gépkönyv is azt ír.Igaz az enyém 500-as.Elméletileg megoldható,hogy a blokkon belül a nyomócsőre rá van forrasztva egy T idom,és oda csatlakozhat egy nyomásgomba.Kocsikon ilyen van,de FZR-en még nem találkoztam vele.Bár,ha ez a Feri gépe volt,el tudom képzelni,mert ugye volt az a kis vízforralási probléma,ezért beraktak egy nyomásgombát,hátha ott van a baj.Ki tudja?
Az olajteknőben nem is lehet nyomást mérni,mert az a szívó oldal,nyomás leghamarabb az olajhűtő csatlakozásainál mérhető,én is onnan vittem fel egy vékony kapilláris csővel a műszerhez.
Én szerencsétlenebbül jártam,felrobbantottam magam ezzel a sz@rral(vákuumszivattyú)
Ott álltam a szelepek előtt ez meg ott volt a lábam előtt.
Felszerelés után olyan olajjal töltötték fel ami nem bírja az oxigént.(tényleg nem bírta)
Ha derékmagasságban lett volna akkor a repeszek miatt nem éltem volna túl.
Engem is bevasaltak de én három hónapig nem állhattam a bal lábamra,utána kezdhettem el tanulni járni.Öt hónap után már egész tűrhetően jártam a mankók nélkül.
Egy évvel később újra eltörték mert nem egyenesen forrt össze és pár éven belül kinyírta volna a bokaizületemet.Megint bevasalták de fél év után már mehettem dolgozni és egy évre rá vették ki a vasakat.Majdnem tökéletes lett.
visszaolvastam.. abból még senki sem indult ki, hogy az olajnyomás (feltételezve, hogy ezen olajnyomás mérő van, amit kétlek) hiányos, valahol folynia kell az olajnak.
ha beindítod, folyik a motorból olaj? Nem. Akkor csak a vízbe kerülhet olaj. Alkalmas helyen meg kell bontani a vízkört, és betenni egy teljesen átlátszó csövet. Ha a vízben nem látsz semmi érdekes színt, nagybaj nem lehet. Ha mégis, az már nem nagy baj, hanem agybaj. (elméleti okoskodás, nemtom meg lehet -e bontani látható helyen a vízcsövet) (1-2 perc olajnélküli járástól sem lenne szabad megdeglenie a blokknak szerintem..Csak ha melegszik felfele, és tágul minden... na akkor kezd))
1,5 ? Állítólag 3 hét és mankó nélkül járok. Hátrány, 1 év és ugyanez a tortúra, mert ki fogják venni azt 40 kiló vasat. Azt az instrukciót kaptam, hogy "robotzsaru elektronágneses daru közelébe ne menjen..." Majd vigyázok.
Jobbulást a fekvő betegnek!