Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez betyáros lehet. Az üzemeltetése is
Nekem is tetszik,könnyű és erős,ez nagyon megy!Kíváncsi lennék,mennyiért adja a tulaj,viszont nem mernék már kétüteműt venni,ki tudja meddig engedik üzemelni még,ezért is vettem a Yamit!
Azt hittem tudsz valamit.(bár sajna pénz úgy sem nagyon lenne rá)
Ja, ha 350-ből gurul, 200ér meg lehet kapni rsz nélkül kint gyönyörű 1000res fréziket, akkor itthon már egy nagyobb motorgenerál, vagy közepes perec utáni javítás is értelmetlen...
Bár kicsit csapda, mert egy ilyenen mindig lesz javítani való. Az enyémen EDDIG nem volt, bár alig mentem vele. Idén többet fogok, már várom.
Nem hiszem. Csak megláttam, és gondoltam te is megnéznéd.
De vedd úgy nem szóltam.
Oké,akkor a kék.De mi van vele?(eladó?)
kb 130ba kerül cakkpakk a rendszám itt.így számolj.
El tudnám képzelni. Talán még a garázsba is beférne.
A fehér?
hélló
DOT3, DOT 4 jó bele,
az új szivattyút meg rakd be, ha már kifizetted
egy motor és egy rugós mechanizmus. A gázpedál az egyik részéhez kapcsolódik, az egy rugón keresztül mozgatja a fojtószelepet. A motor pedig a rugó ellenében vissza tudja engedni a fojtószelephez menő huzalt
Na hála istennek hallgattam rátok és kotorásztam az apróhirdetések között ezerrel és találtam is egy AC pumpát teljesen ugyan ilyen 1WG sorszámú motorból lett kibontva és a srác ráadásul itt is lakik tőlem nem messze ma találkoztunk és megvettem és mivel szétkapta az egész motort megvettem tőle még a hátsó fékfolyadék tartályt is (marha jóó állapotú) mert az enyémnek elég szépen el volt repedve a kupak része meg valami nagyon megmarta a tartály oldalát és félek hogy kilyukadt volna!
AC pumpa 5000 Ft volt , hátsó fékfolyadék tartály 1500FT!
Na de most megint nem hagynálak titeket békén és feltennék egy két kérdést!
1. Tehát szeretném hátul lecserélni az olajat és berakni az új tartályt és egy olyan kérdésem lenne hogy milyen fékolajat rakjak bele?Mert a hátsó kupak belső felére az van írva hogy DOT3?
Csak only ilyet szabad?
2.Megvettem ugye az új"használt-új" AC-t azt mondjátok akkor hogy azt addig semmikép ne rakjam bele még a régi be nem döglik ?
Mellékeltem képet az új cuccokról!
Köszi. Nem tudom, de egy hangyafasznyit reagál a gázra, kb. 100rpm et felpörög...és azt mi vezérli a komputer? mi van benne egyáltalán valami kuplung?
marhaság. az a kipörgésgátló beavatkozója, ez engedi vissza a fojtószelepet akkor is, mikor a pedál a lemezbe van tiporva Valszeg belül kiakadt vagy leszakadt a pedáltól odáig vezető bowden
18 ezerért adná a csávó a Devil dobot
Hali Bagoly.
Úgy eklékszem szerelgettél Fordokat. Van itt egy Mondeo automata DOHC motoros. Beindul alapjáraton jár, gázt nem lehet nyomni neki, csak a motornál. A gázbowdenen középen van valami szervo motor amit a gázpedál vezérel, de az nem húzza motornál a gázt. Tempomat nincs benne. Az mi lehet nem tudod? Állítólag azért van, hogy ne lehessen a gázzal hirtelenkedni az automataváltó miatt...
baker. megelőztél. Na nem baj. Én úgy is csóró vagyok még vagy 5-6 hónapig.
Nekem is kellett közdarab, mert a rövid Sebringnek kicsit más volt a szöge, mint a gyárinak, egy 10 cm hosszú enyhe kanyar kellett, én vékonyfalú 2" gázcsőből csináltam, tökéletes lett, nem fúj ki, merev.
És azt a közdarabot miből és hogyan lehetne csinálni szerinted?
Jó, hogy 200k körül már válogatni lehet az 1000res frézik közt... de mire ez kis hazánkban járhat, duplája lesz. Annyit is megér persze, inkább mint egy új 3 milláér.
Nem. Az 1000resnek tuti, hogy vastagabb az öntvénye. Pontos méretet most nem tudok. Valami szűkítő közdarabot kell csinálnod majd, ha megveszed.