Bontó drága nagyon,még a postabélyegre nyalást is velünk fizettetik meg!Nekem 30-ért adták a generátort, kétszer annyiért adják mint mások apróhirdetésben!
Frászt bontóból.
Nézegesd a hirdetéseket ahol otthon bontanak motort vagy adnak el megmaradt alkatrészeket.
Így általában sokkal olcsóbb.(Neked meg nem sürgős)
Én vettem Hondáét. Ugyan az, csak a cső kivezetése nagyobb átmérőjű. Mondjuk át kell alakítani kisebbre... Én az enyémet szétszedtem, mert az érintkezők elkoptak. Raktam rá másikat, kipucoltam, azóta is tökéletesen működik, elmentem már vele kb 15ekm-t. Azért biztonságból viszem a másikat tarcsiba mert nagyon megszivatott Balaton felé félúton amikor beszart...
Oksi köszönöm mindenkinek a hasznos tanácsokat én is használtra gondoltam nem újra csak rosszul fejeztem ki magam
Mindenképp bontóból kell szereznem AC-t ugye?
Azt hiszem csövi te mondtad hogy neked Honda AC van benne?
Több motoré is stimmel bele?
A gyertyát bevállalom, de nem szaggattam bele, mert összeeszkábált kulcsom volt, és nem volt erőkar Biztosan a menetszél.
már nem is látszik olyan sárgának.
Szét is lehet szedni azt az AC-t...Ha ki van szedve, akkor megpróbálhatsz a kivezető csövekbe befújni, és megszívni, akkor talán érződik, hogy jól zár-e a szelep...
Csonti,amíg eleget szállít addig hagy menjen,szerezz be egy másik hibátlant,Újat ne vegyél 80 rongyért!A Gilerámon is ment állandóan mert túlfolyós rendszerű volt,a felesleg egy másik csövön visszafolyt a tankba.Szóval ezek bírják,csak ha megmurdelt akkor cseréld ki.
A gyári Yamaha kuplungrögzítő célszerszámot másodszor is elengedte a hegesztés.
Harmadszorra két ütközőt hegesztettem rá és a képen látható "nyomatékkulcsal" hőlégfúvós anyafeltüzelés után mindent vagy semmit alapon nagy reccsenéssel engedett.(mint a képen látszik megszenvedte a célszerszám is)
Tisztelt Royal úr! A gyertyák meghúzási nyomatéka 17,5Nm nem pedig "megtéplek én Te a büdös k. anyádat menettel együtt "
Újat semmiképpen se vegyél hanem alkalomadtán szerezz be egy bontottat mert jó ha van tarcsiba.
Ez meg ha szállít akkor jó,ha esetleg megdöglene akkor majd csere.
Addig meg használd bátran.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget ábrus és daogyula megcsináltam mindent amit mondtatok az AC pumpával kapcsolatban , vettem új szűrőt és benzincsövet az AC pumpát kifújtam kézi pumpával többször is működtettem az AC függőleges helyzetben , de sajnos a helyzet változatlan ugyan úgy csinál az AC!A motor pöcre indul tökéletes az alapjárat veszi a fordulatot semmi gond több mint valószínű hogy az AC-ban amit ti is mondtatok a visszacsapó szelep beszart és engedi vissza fele a benzint ezért tol újra meg újra!Annyit még hagy kérdezzek hogy így meddig működtethető az AC pumpa több mint valószínű hogy be fog szarni rövid időb belül (mondjuk 1 éve már ilyen) vagy elmegy így? Vagy mindenképp ruházzak be egy új AC pumpára?
Mellékeltem képeket!
hallod, nekem ez a quad-téma is kurvára tetszik.. néztem hogy ltz-ből sok van rendszámos, rendes forgalmival is, milyen lehet olyannal járni? országúton hogy mehet vajon?
Nézegesd a hirdetéseket ahol otthon bontanak motort vagy adnak el megmaradt alkatrészeket.
Így általában sokkal olcsóbb.(Neked meg nem sürgős)
Vagy esetleg tud egy elfekvőben lévőről?
Mindenképp bontóból kell szereznem AC-t ugye?
Azt hiszem csövi te mondtad hogy neked Honda AC van benne?
Több motoré is stimmel bele?
már nem is látszik olyan sárgának.
Harmadszorra két ütközőt hegesztettem rá és a képen látható "nyomatékkulcsal" hőlégfúvós anyafeltüzelés után mindent vagy semmit alapon nagy reccsenéssel engedett.(mint a képen látszik megszenvedte a célszerszám is)
Tisztelt Royal úr! A gyertyák meghúzási nyomatéka 17,5Nm nem pedig "megtéplek én Te a büdös k. anyádat menettel együtt "
Ez meg ha szállít akkor jó,ha esetleg megdöglene akkor majd csere.
Addig meg használd bátran.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget ábrus és daogyula megcsináltam mindent amit mondtatok az AC pumpával kapcsolatban , vettem új szűrőt és benzincsövet az AC pumpát kifújtam kézi pumpával többször is működtettem az AC függőleges helyzetben , de sajnos a helyzet változatlan ugyan úgy csinál az AC!A motor pöcre indul tökéletes az alapjárat veszi a fordulatot semmi gond több mint valószínű hogy az AC-ban amit ti is mondtatok a visszacsapó szelep beszart és engedi vissza fele a benzint ezért tol újra meg újra!Annyit még hagy kérdezzek hogy így meddig működtethető az AC pumpa több mint valószínű hogy be fog szarni rövid időb belül (mondjuk 1 éve már ilyen) vagy elmegy így? Vagy mindenképp ruházzak be egy új AC pumpára?
Mellékeltem képeket!
Klikk, és már ott is van
Ha lesz belőle valami eskü megkereslek.
Ja, hogy Mi ?
Mindenki eltűnt.