Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló valami szakival nézesd meg az áct mert mi már javítottunk fzr- ét , az csak megszorult.
Bontó drága nagyon,még a postabélyegre nyalást is velünk fizettetik meg!Nekem 30-ért adták a generátort, kétszer annyiért adják mint mások apróhirdetésben!
Frászt bontóból.
Nézegesd a hirdetéseket ahol otthon bontanak motort vagy adnak el megmaradt alkatrészeket.
Így általában sokkal olcsóbb.(Neked meg nem sürgős)
Én vettem Hondáét. Ugyan az, csak a cső kivezetése nagyobb átmérőjű. Mondjuk át kell alakítani kisebbre... Én az enyémet szétszedtem, mert az érintkezők elkoptak. Raktam rá másikat, kipucoltam, azóta is tökéletesen működik, elmentem már vele kb 15ekm-t. Azért biztonságból viszem a másikat tarcsiba mert nagyon megszivatott Balaton felé félúton amikor beszart...
Esetleg valakinek elfekvőben egy jó AC pumpa?
Vagy esetleg tud egy elfekvőben lévőről?
Oksi köszönöm mindenkinek a hasznos tanácsokat én is használtra gondoltam nem újra csak rosszul fejeztem ki magam
Mindenképp bontóból kell szereznem AC-t ugye?
Azt hiszem csövi te mondtad hogy neked Honda AC van benne?
Több motoré is stimmel bele?
Jelenleg légkulcsból raktáron 0db van itthon ezért nem azzal csináltam.
A gyertyát bevállalom, de nem szaggattam bele, mert összeeszkábált kulcsom volt, és nem volt erőkar Biztosan a menetszél.
már nem is látszik olyan sárgának.
Csak be ne szívjál tőle!
, made in hugary mindenki ért a motorokhoz, és bátran szerelik is. Légkulcs segített volna
Szét is lehet szedni azt az AC-t...Ha ki van szedve, akkor megpróbálhatsz a kivezető csövekbe befújni, és megszívni, akkor talán érződik, hogy jól zár-e a szelep...
Van Wartburghoz való AC-pumpám,abból akarok csinálni egy pumpát,csak most el vagyok még a harsonával,de tavaszra összeütöm azt is.
Csonti,amíg eleget szállít addig hagy menjen,szerezz be egy másik hibátlant,Újat ne vegyél 80 rongyért!A Gilerámon is ment állandóan mert túlfolyós rendszerű volt,a felesleg egy másik csövön visszafolyt a tankba.Szóval ezek bírják,csak ha megmurdelt akkor cseréld ki.
A gyári Yamaha kuplungrögzítő célszerszámot másodszor is elengedte a hegesztés.
Harmadszorra két ütközőt hegesztettem rá és a képen látható "nyomatékkulcsal" hőlégfúvós anyafeltüzelés után mindent vagy semmit alapon nagy reccsenéssel engedett.(mint a képen látszik megszenvedte a célszerszám is)
Tisztelt Royal úr! A gyertyák meghúzási nyomatéka 17,5Nm nem pedig "megtéplek én Te a büdös k. anyádat menettel együtt "
P071 tudomásom szerint ez még a gyári dob! elég jól szól
Újat semmiképpen se vegyél hanem alkalomadtán szerezz be egy bontottat mert jó ha van tarcsiba.
Ez meg ha szállít akkor jó,ha esetleg megdöglene akkor majd csere.
Addig meg használd bátran.
sziasztok újra!

Nagyon szépen köszönöm a segítséget ábrus és daogyula megcsináltam mindent amit mondtatok az AC pumpával kapcsolatban , vettem új szűrőt és benzincsövet az AC pumpát kifújtam kézi pumpával többször is működtettem az AC függőleges helyzetben , de sajnos a helyzet változatlan ugyan úgy csinál az AC!A motor pöcre indul tökéletes az alapjárat veszi a fordulatot semmi gond több mint valószínű hogy az AC-ban amit ti is mondtatok a visszacsapó szelep beszart és engedi vissza fele a benzint ezért tol újra meg újra!Annyit még hagy kérdezzek hogy így meddig működtethető az AC pumpa több mint valószínű hogy be fog szarni rövid időb belül (mondjuk 1 éve már ilyen) vagy elmegy így? Vagy mindenképp ruházzak be egy új AC pumpára?
Mellékeltem képeket!
hallod, nekem ez a quad-téma is kurvára tetszik.. néztem hogy ltz-ből sok van rendszámos, rendes forgalmival is, milyen lehet olyannal járni? országúton hogy mehet vajon?
Olyan vagy mint egy trójai.
Klikk, és már ott is van
Ha lesz belőle valami eskü megkereslek.
Ki.
Ja, hogy Mi ?
én meg majd biztosítom
Na mi van kiutáltatok az oldalról?
Mindenki eltűnt.
Tezsvír a suzuki efzéer írdekelne. Píz az van.