Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én adok érte egy fabatkát
a végén tényleg jobb lesz ha én veszem meg az egész vasat és nálam licitáltok a dobra
a csatlakozást elárulom én neked mivel olyan mint az ennyém cső csonk 55mm ha nem változtatták meg de gondolom nem mivel adja hozzá ha kell a gyári dobot is
A kipufot már énis kinéztem magamnak róla Már írtam is a fószernek, hogy mennyi, meg hogy milyenek a méretei. Szerintetek rámenne a 600asra egy az egyben?
ja értem kel a kipufogó hát gondolkodoba estem elöször mikor láttam csak hát tél van ilyenkor meg a pénz csak megy de nem jön a csek viszont jön de azért fáj aszívem a kis fzr szívéért el állna ithon a sarokban potnak
vegyed megfele... tavasz körül vevő lennék a kipufra róla. + nekem az idomok színe is tetszik...
ha most nyár lenne akkor valoszinü már nem lenne a hirdetésben mert megvenném igy is hogy van mert elég jól nézki és egészben van jó ár érte és közel is van hozzám aránylag szép donor lenne
ez nekem let volna jó tavaly amikkor öszetörtem akkor nem volt pedig mit kerestem donort most persze van és jó áron és olyan mint az ennyém multkor itt egy csávo ajágatott ha emlékszetek hogy most hozzta be kintröl és nagyon jó állapotu 300 ezrért irtam is neki hogy sok egy papirtalan gépért és még magyarázot hogy jó ár hát it ez jó ár nem az amit ő akkart eladni
Fent van itt is!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fzr_
1000-3554710
Forró víz csak van otthon...beáztatod, megpuhul....
Én régen 250-es ninja-ban gondolkodtam, de.... 600-as FZR lett belőle. Nem bánom.
nekem is ez az egy félelmem van 250 kapcsán. Annyit forog mint egy F1 autó, és hát azok mint tudjuk 2-3 db 2 órás versenyt bírnak csak ki. A szerelő szerint aki a yamahánál átnézte, mikor megvettem a 600-ast (jelzem azért elég link alak) a blokkhoz még nem nyúltak, minden gyári 20 év után. Éshát egy baszottkövér gáz, és már 200-al dzsanázik, meg villog a beszarásjelző. Viszont, drága a biztosítás még most. Kell majd vagy 3-4 év mire lejjebb megy ahogy a bónuszom emelkedik rá. Első nagymotorom. Ill. kicsivel többet eszik. Hátránya, hogy nagy és nehéz, viszont gyönyörű hangja van a "nagy" köbcenti miatt.
Egyébként megmondom úgy ahogy van én is parázok egy kicsit a géptől!Gyakorlatilag semmit nem mentem még vele (talán 700km,és ebben benne volt a hazaút is Bp-Balaton-Pécs)eddíg csak javítva volt.Nem is volt még ilyen forgós vasam,nem tudom hogy szabad-e huzamossabb ideig 10-12ezres fordulaton használni.Birja-e majd a hosszabb túrákat.Lehet ha készen lesz,megpróbálom becserélni valami nagyobbra,de ez még a jövő zenéje.Nagyon mellette szól az alacsony fentartás,meg nem fogyaszt sokat.Én még az enyémet nem is forgattam 10 fölé,mondjuk nem is volt rá sok alkalmam
beteg cuccok ezek
3000-nél kezdődik
még rosszabb és 4000 alatt nem is mér a fordulatszámmérő
18500-nál kezdődik
Én most hozatok 2340/db ára a 250-re.Az enyém is hőlégfúvóval ment vissza a helyére,sajnos akkor nem volt rá pénz amikor le volt szedve.Egyébként sztem már nem 100%-os ha már melegíteni kell,biztos hogy nem tömít rendesen,és bemegy a szutyok
sikerült annyit csiszolnom,hogy jó lett . Igazából már nem is emlékszem mikkor szedtem le utoljára .apropó hétfőn megyek felétek .
Az ezresre a gyári Yamaha vonalkódos zacsis volt ~2800/db három éve a Yakomotónál.
Én megvettem és azóta nem kínlódok.
Csá én kicsiszoltam mert melegítés után vissza keményedett ,az új meg horror áron megy
+ a rider ! 46 !
140-et megy...erre tutkón emlékszem, mert a bécsin mentem és a 140 volt eddig a max Idén majd meglesem mit megy végre...csak kéne majd erre valami jó helyszín Ádám alatt nem megy annyit mint alattam, van köztünk 100kg
negyvenötttt