Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is erre gondoltam hogy simán elfújja a széllll az úszót azt szevasz vaze. vágod, hirdesd meg, az úszót meg drótozd fel hoyg ne égjen
ezért szint jelző mert ha nincs ott olaj( vagy elég )akkor az uszó nem ri el az érintkezöt és ezért nem zárja kört
van
nyomás csak az olajpumpa és utána lévö olajfuratokban
na végre erre gondoltam én is hát te avval tudod mit csinálsz semmit a nyomás persze hogy vissza állitja az uszót ezért alszik el de a motorblokjábban ott ahol a jelzö van nincs nyomás érted ha van is elenyészö mivel az elvben ha jó az olajszint akkor mindig olajban van és annak nincs nyomása az a simma olaj állástol áll be vagyis zárna ha jó lenne
sajnos nincs képem rola...:)kiszeded blokkbol és egyszerüen ameik része a karterban van ahhoz odanyomod a sima kompresszor csövet...ugy h rá van kötve a visszajelzöre rendesen:) és el fog aludni a lámpácska....
ÁBRUS szólj má te is valamit te érted hogyan kötöik rá kompressorra?
nincs egy képed arol a jelzöröl ha van ted fel ide mert lehet csak én vagyok ügyefogyott de nem értem hogyan kötöd rá kompressorra
tönkretetted azt a kurva motort. mondtam h ne a fal mellé tegyétek a papírdobozt a szétszedett blokkal a hóesésben
a méröt kiszedtük..nem nehéz ki szedni:) le is teszteltük kompresszorral ugy h rákötöttük.....és ahogy kialakult a nyomás elaludt....szoval ez tuti h nem szint mérö hanem nyomás méröö....nah ehhez mit szoltok?:D és a zsinorokat már megnéztük:)
hát ezt mondjuk mi is itt valószinüleg a jelzövel van valami csak ugye frankó a hozzáférés alul meg sok vele a macera én nem bombáznám szét mindjá az egész blokkot végig kel nézzni elöször a jelzöt meg zsinorok,csatlakozok de a jelzö lesz a kopé
Na látjátok,én ezért tettem Valódi olajnyomás mérőt a motorra!(adatlapomon levő képen !)Ahogy valaki írta lejjebb,ha a kémlelő ablakban látszik az olaj,akkor van keringetés is,mert a szivattyút a főtengely hajtja!Viszont azt kevesen tudják hogy az indító gomb(start)rövidre zárja a szintjelző áramkört,tehát indítás alatt világítani kell a piros lámpának,ez a teszt funkció.Viszont ha már beindult a motor el kell aludni a lámpának.Az úszós szintszabályzók,szintkapcsolók tipushibája,hogy fel vagy leragadnak,simson karbi úszója szinte minden tisztításkor leragadt nekem,ezért mindig megkocogtattam feltöltés közben,így fel tudott jönni szintre.
Emlegetett szamár meg is jelenik!
itt bizti h nem a szintel van gáz...tényleg máshol lesz a hiba...:S lehe megint szét kell boritani a blokkot:(:(:(:(3honap után tegnap halottam ujra a hangját...most ismét szét kell bombázni:( nah de nem baj..:D
akkor az ablakot majdnem el lepi na akkor jó máshol lesz a baj és valoszinü van nyomás mert különben pillanatok alatt megsül a csapágy és halanád is
rendesen elöirás szerint van benne olaj.....felsö vonalkánál van....
de könyörgöm nézztétek már a kisablaknál lévö jeleket ott mit mutat a szint ?
mondjuk ez is egy lehetőség. Ezért is állok rá az autókra, azok egyszerűbbek és több van belőlük
R1 marad, eddig nem vitték, már nem adom
én gondolkodom és alaptjáratot meg se vártam...mert ugye ha nincs olaj nyomás nincs megfelelö hézagolás és megöltem volna a frissen beletett 0ás fötengelyt.... ép ezért nem értem..hisz az agyon hajtott honda civicen is elaludt az olajnyomás lámpa miközben ugy kopogott mint a franc!
Gyulát kéne megkérdezni.(egy trafócsere biztos megoldaná a problémát)
Vagy csak nem értesz hozzá.
Tegyük fel hogy olajnyomásjelző.
Beindítottad és világít folyamatosan?Alapjáraton?És ha húzol egy kis gázt akkor elalszik?(mert olyat ugye hogy fordulaton sincs olajnyomás nem szokott még a kopott motor sem produkálni,ami meg igen ott már mindegy)
Tessék kérem gondolkodni.
pontosan ez a szerencséd , nálam volt és azon nyomáskapcsoló volt
előre is köszi.azért lehet lesz még kérdésem