na végre erre gondoltam én is hát te avval tudod mit csinálsz semmit a nyomás persze hogy vissza állitja az uszót ezért alszik el de a motorblokjábban ott ahol a jelzö van nincs nyomás érted ha van is elenyészö mivel az elvben ha jó az olajszint akkor mindig olajban van és annak nincs nyomása az a simma olaj állástol áll be vagyis zárna ha jó lenne
sajnos nincs képem rola...:)kiszeded blokkbol és egyszerüen ameik része a karterban van ahhoz odanyomod a sima kompresszor csövet...ugy h rá van kötve a visszajelzöre rendesen:) és el fog aludni a lámpácska....
a méröt kiszedtük..nem nehéz ki szedni:) le is teszteltük kompresszorral ugy h rákötöttük.....és ahogy kialakult a nyomás elaludt....szoval ez tuti h nem szint mérö hanem nyomás méröö....nah ehhez mit szoltok?:D és a zsinorokat már megnéztük:)
hát ezt mondjuk mi is itt valószinüleg a jelzövel van valami csak ugye frankó a hozzáférés alul meg sok vele a macera én nem bombáznám szét mindjá az egész blokkot végig kel nézzni elöször a jelzöt meg zsinorok,csatlakozok de a jelzö lesz a kopé
Na látjátok,én ezért tettem Valódi olajnyomás mérőt a motorra!(adatlapomon levő képen !)Ahogy valaki írta lejjebb,ha a kémlelő ablakban látszik az olaj,akkor van keringetés is,mert a szivattyút a főtengely hajtja!Viszont azt kevesen tudják hogy az indító gomb(start)rövidre zárja a szintjelző áramkört,tehát indítás alatt világítani kell a piros lámpának,ez a teszt funkció.Viszont ha már beindult a motor el kell aludni a lámpának.Az úszós szintszabályzók,szintkapcsolók tipushibája,hogy fel vagy leragadnak,simson karbi úszója szinte minden tisztításkor leragadt nekem,ezért mindig megkocogtattam feltöltés közben,így fel tudott jönni szintre.
itt bizti h nem a szintel van gáz...tényleg máshol lesz a hiba...:S lehe megint szét kell boritani a blokkot:(:(:(:(3honap után tegnap halottam ujra a hangját...most ismét szét kell bombázni:( nah de nem baj..:D
én gondolkodom és alaptjáratot meg se vártam...mert ugye ha nincs olaj nyomás nincs megfelelö hézagolás és megöltem volna a frissen beletett 0ás fötengelyt.... ép ezért nem értem..hisz az agyon hajtott honda civicen is elaludt az olajnyomás lámpa miközben ugy kopogott mint a franc!
Tegyük fel hogy olajnyomásjelző.
Beindítottad és világít folyamatosan?Alapjáraton?És ha húzol egy kis gázt akkor elalszik?(mert olyat ugye hogy fordulaton sincs olajnyomás nem szokott még a kopott motor sem produkálni,ami meg igen ott már mindegy)
Tessék kérem gondolkodni.
R1 marad, eddig nem vitték, már nem adom
Beindítottad és világít folyamatosan?Alapjáraton?És ha húzol egy kis gázt akkor elalszik?(mert olyat ugye hogy fordulaton sincs olajnyomás nem szokott még a kopott motor sem produkálni,ami meg igen ott már mindegy)
Tessék kérem gondolkodni.