Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de mint mondtam felöntöttem közel 3liter olajjal:Dszoval tuti nem az olaj kevés..:)
ja, mert első indításnál még nem volt a szűrő teleszopva olajjal, és a karterben lötyögött. miután kicsit ment a pumpa beletolta a szűrőbe, és így az a 2 deci eltűnt a blokkból lötyögni. stimmt? öncsé bele még 2-3decit!
szürök emberek szürök...:S:Dez valami viccc h elsö inditásnál gyönyörüen elaludt meg minden 3. inditásra pedig ugy ég mint nálunk a karácsonyfa disz.....ez egyszerüen valami kurva nagy szopatás:D felhivtam a pécsieket és a yamaha cityt is..azt mondták olaj SZINT mérö...de ha kiszedtem és beledugtam a kompresszort akkro mért elaudt el?felöntöttem 3liter olajjal és miért nem aludt el?:S
Ez lemaradt:
Hozzászólnék az "elveszett ventilátor keresése" című fejezethez.
Én lehúznám az érzékelőről a két sarut és a gyújtást ráadva összeérinteném.Ekkor hallani lehetne hogy forog-e a venti vagy nem.(meg azt is hogy van-e egyáltalán)
Aztán kivéve az érzékelőt és egy konzervdobozban vizet forralva egy arra alkalmas hőmérővel hőfokot,egy ellenállásmérővel meg ellenállást mérnék,aztán összegezném az eredményeket és mindet tudnék amire a problémával kapcsolatban kíváncsi voltam.
A szintjelző kábel esetleg nem testelődik valahol?
Nem a hütőt nem találom! Nem vagyok motorszerelő de ennyire kasu sem! Szóval a ventilátorom szerintem nem kapcsol..ezért én laikus azt gondoltam h ezen nincs is külön ventilátor.Most h mondtátok van jelentem megnéztem megtaláltam!Picit jobb idő lesz beinditom és megnézzük h kapcsol e a venti!Persze annyi segitséget adhatsz h neked a vizhőfokjelzö hol áll amikor bekapcsol a ventilátor.k
na akkor most már kiveséztük az olajnyomás dolgot mindengyönk hozzáértett valamit szürj ki belöle DIO
3LN6
3LN7 40le, a többi 45le! itt van egy kis táblázat,ebből minden kiderül.
http://www.my-x15.net/FZR_INFO...
Nekem 1HX-es papír olajszűrős a blokkom.
Utánajártam a szintjelzőnek,és azt tudtam meg hogy testre jelez.Ha sokáig áll olaj nélkül akkor az úszó leragadhat benne.
yakomoto baszod
sok-sok turelem,kitartas, nagyon jo kapcsoaltok, es egy feneketlen penztarca kell hozza:) nekem nemetorszagbol, angliabol,az egyesult allamokbol,de meg japanbol is hoztak alkatreszt:) az persze termeszetes,h a szegedi yamaha kalmar hetente hivta a holland beszallitot
No, akkor majd valami igazán hozzáértő speckó szakihoz kell elvinnem. Zoli vagy Rád hárul majd a feladat, vagy Kawaszatisok

Nem tudja valaki mikor számíthatunk huzamosabb 5-10 fokra?
De azt kijelentem hogy 250-eshez (javításilag)még nem volt szerencsém.(valószínűleg ez is szerencsém)
Ez most feltételezés?(ami itt volt Japán belpiacos 400-as azon (is)szintjelző volt)
japó belpiacos, azon az van! a kis sárgák maguknak mindent belepakolnak
szint jelzöhöz nincs köze igy akkartam
én is nem exup blokk összetudom csereberélni a az ennyémel de akkor is az olaj szinthez nincs köze
ez lehet de akkor is a szint jelzö nem állhat át nyomás érzékelövé
egyszerü NEM! de a szint legyen fullon azt mondod jár a motor amugy akkor nagy baj nem lehet mivel a ha nem lenne olaj nyomás pillanatok allat megsült volna már lehet a jelzövel van csak valami nekem is volt olyan mikkor milyen kedve volt ugy villágitott
egyszoval, a 2kr es a 3ln kozott a blokkban eleg eroteljes valtozasok tortentek.
reszben.mert azt el felejtettem megemliteeni,h mig a 3ln-nek az olajszuroje egy femhazas szuro,addig a 2kr-nek van egy kupakja,es abba teszel egy sima papirszurot. tehat aszuro kulonbozik.ebbol edodhat problema.ah,h a blokkon belul az olajdekliben mi van,nem tudom,mert sajna nem volt szerencsem szetszedni egy 2kr-es blokkot,csak hengerfejet lattam.jut eszembe,talan meg a fotengo is kulonbozik,de errre nicns bizonyitekom:)
és olajzásban nicns eltérés?:) mert ez a blokkom 2 különbözö blokkbol van összetéve!a teteje a gyári ami volt , de az alja egy másik fzr-é!ez nem játszhat közree?
nem tudom,en feladtam a fogyasztas csokkenteset,mert nem talaltam fuvokakat hozza.keresztul-kasul jartam az internetet,de nem lattam leirast,h mekkorak voltak benne eredetileg.amit meg talaltam,ertelmezhetetlen volt szamomra.(nem tudtam eldonteni,h az alapjarati, szivatoval,vagy a fofuvoka meretevel van dolgom) az exup valoigaz csorog,azt mar mi is terveztuk,h megperselyeztetjuk, de mire oda kerult volna a sor,addigra elvitted:)
gondolod az összes fzr tipuson szint mérö van akkor a tiéden más kompresszor ?hol kötötétek rá? egyépként a kompresszor benyomta az érzékelö házba a többlet olajat és azért aludt ell más nem lehet vagy nem jól mükszik az érzékelö kizárt teljesen kizárt hogy nyomás mérö legyen
a 3ln a motor kodja, az 1hx pedig a blokk tipusa.
kis tortenelem kovetkezik,akit ne merdekel,ne olvassa:)
kezdetben vala az FZR 250 2kr. ezt 89-ig gyartottak.
ezutan jott a 3ln1 egesz 3ln7-ig. majd abbahagytak a gyartast.ezek csak a kulsore vonatkoznak. 2kr acelvaz,muanyag tankboritas. 3ln mar fem tank,es aluvaz. a blokk pedig 1hx-tol asszem 3hx-ig ment. erdembeli kulonbseg nem sok volt.mindossze annyi,h a 2kr-es blokkjanak a felfogato pontjai mashol voltak,es 4,5mm-es volt a szelepszar. a 3ln-nel mar csak 3.5mm. a karbiban volt meg elteres.az ujabbakban (3ln) nagyobb fuvokak voltak. mig a 3ln tipus 45 lovas, addig a 2kr-es csak 40 lovas volt. a 2kr-ben ninsc exup,a 3ln-ben van. adtak ki 3ln-bol is 40 lovas valtozatot,altalaban a ket korlampasok voltak azok.a trapez mind 45 lovas. remelem ertheto voltam,eleg sokat utananeztem ezeknek anno:) ja es a legfontosabb: az idomzata bamrewnnyire is hasonlit a 2kr-nek es a 3ln-nek,nem egyezik!