Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Model name; FZR250R
Model Code; 3LN
Engine Start Number; 1HX
Frame Start Number; 3LN-350101
Ez így elég 1értelmű mi mit jelent.
Bagoly! Nem tudod milyen gyertya kell az én blokkomba? Biztos tudod, hisz a tied volt valaha. ;)
A cápa jellemzése: - Embert nem eszik, de nem lehet benne bízni.
hello srácok!egy krédés.. mi a külömbség a 3ln meg az 1hx között
a kis 250eseknél?
Motorozni akaroooooooooooooooooooooooooookkkkk!
Az nagyjából egy 10-es átlagba és kell a melók szervezése miatt Na majd akkor vagizok, hogy Nekem britanniából van a seggtartóm

Nem tudom, hogy szétbarmolta-e valaki...igaziból csak hidegbe volt olyan csúnya hangja. Kuplungkosár amit meg akarok csináltatni akkor, meg az EXUP-ot megperselyeztetni, mert ha ez a 2 hang nem "szól" közbe, akkor igazán faszántos a hangja.

Mit tudok akkor kezdeni szerinted ezzel a fogyasztással?
ne telefonálj mi a faxnak annyit pofázni?
Köszi.
ilyen motor még nem is járt a műhely környékén sem
Illen lampa.
a vezermulanc tutira ki lett cserelve,es nem ment tobbet 5000km-nel.ha azota nem cserelte ki vki egy hasznaltra,v nem barmolta el senki,akkor annak jonak kell lennie.csak a vezlanc 18.000-embe kerult.az volt az elso,amit csereltem rajta. a szerelo a kezembe adta a lancot,nincs okom ketelkedni,h kicserelte. a fogyasztasrol nem tudom mit mondjak,azt en is neztem,de nem talaltuk meg az okat. azt tudom,h a karbiban nem az eredeti fuvokak vannak,vki kicserelte.sztem ott a bibi. azt a kis muanyagot 1 evig vadasztam, es angliabol hoztak igy torotten.en mar annak is orultem,h torottet talaltam:) van egy 2kr-es is,mert eloszor rosszat rendeltem... az a torott kis vacak idom nekem 4000Ft-omba kerult. berakni mar nem volt idom,a festes is eredeti britanniai
Igeeen? Valamit adtál, de megmondom az őszintét nem nagyon lestem rá A hátsómnál lévő kis műanyag idomot megtaláltam, le is fújtam feketére és beraktam, bár a fülei is le vannak törve, így nem az igazi A hátsó ülés kapaszkodóját meg sikerült elvesztenem. Azt a kis bőr szíjt ami a hátsó kis kemény ülésen volt...nem is tudom, hol, meg, hogy mikor. Szóval azt mondod azt semmiféleképp sem kell cserélni? Eléggé jó volna. Lehet akkor most még bejátszom azt, hogy, még jó. Viszont amit mások is írnak azt Nekem is muszáj bejátszanom, mert ISZONYATOSAN sokat fogyaszt. Valamit azzal kezdeni kell mert nem egy bömösbe ülök hanem egy kismotorra és ilyen benzin árak mellett meg fogok pusztulni. Komolyan mondom, a fizum erre megy el. Törlesztés - tankolás - telószámla.
Bagoly, tudsz-esetleg segíteni Bandit témában. Érdekelné az egyik barátomat, hogy 2003-as Gsf 600-hoz létezik e valami teljesítménytunning? Dynojet vagy valami más?
hulye informatikus.nem hutoborda,hanem hutoradiator
a vezermulanc cserelve volt,ezt fixen tudom, talan meg oda is adtam neked a regit.abban nincs max 5000km.miert akarjak lecserelni?
a venti ott van a hutobordan.kozvetlen a hengerfej elott.szep lapatjai vannak:) kb 15centi atmeroju,bar tipustol fugg.ha ott nincs,akkor nagyonnagy gebasz van.
most vettem 8 db CR9EIX azaz a CR9E iridiumos valtozatat, 2260Ft/db-jaert:)
ha csak 320-330 az abaj nyáron lesz az 350-360 is szerintem nekem is azthiszem visszakel tennem a tükön egy kicsit sporolosabbá tennem a kicsikét meg a kezemen is visszafogni
Igen, hallanod kellene, de persze nem úgy, hogy 12.000-en pörgeted a mocit. Mikor leállítod akkor is hallanod kell, hogy pörög, De bele is tudsz úgy lesni, hogy lásd. Azért tudom csak, mert Nekem is ugyanez volt, aztán a szerelő kicsit jobban rányomta a csatlakozót, hogy faszásan rajta legyen mert szerintem Nekem amiatt nem ment. Most egyenlőre még nem melegedett túl...de nem is tudok motorozni. Remélem, hogy a vezérműlánc rinya nem igaz, mert nincs most rá pénz. Elég lesz 330 ft-os benzint tankolni...
még nem néztem meg.azon töprengek h amikor ez bekapcsol nekem hallani kell valami hangot?vagy mit kell észrevennem?esetleg nem müködne az enyém?
hát ilyen fényforrás, egy suzuki motorról
az meg mi?
megvan, működik, köszöni
Szia.Rf lámpád nincs elfekvőben?