az a viccc srácok h nem olaj szint mérö....felöntöttük 3liter olajjal és nem aludt el...viszont rákötöttük a kompresszort és elaludt......else hiszem h iylen szivat komolyan......miiiiiiii leeehheettttttt
na, én már mondtaaam amúgy meg cseles me 2 liter olaj van ráírva, de(!) a manuálomban megtaláltam hogy 2.2liter kell bele szűrőcserénél, vagyhát ezek szerint fullos szétszedésnél is
mielöt ÁBRUSNAK felálitod a haját az nem olajnyomás hanem olajszint jelzö nézzétek meg jobb oldalt a kis üvegen hogy a jelen van e az olaj mert összerakás utáni elinditásnál áll csak be az olaj lehet kell még rá tölteni de például elis tud romlani a jelzö alul nekem is volt már cserélve
sziaa! köszönöm kérdésed! ma összeraktuk...nagyon szépen ügyelve mindenre...elsö inditás pipák nélkül ne induljon be csak az olajnyomás lámpa aludjon el...jo ez meg is történt..pipák fel rendes inditás..egyböl be is indult járt mint az oramü.. leállitjuk megint be midnen faszán elalszik jár... leállitjuk megint és azota nem alszik el az olajnyomás visszajelzö...egyböl le is állitotttuk...azota csak pipa nélkül probáljuk beinditiani vagy is elaltatni a piros lámpácskát.....de fogalmunk nincs h mi ez a jelenség....:S és nagyon idegesit:(
Baszki kell azon lenni hűtőnek hát nekem is tök ugyan ilyen Yamaha FZR 400-am van az "1WG" sorszámú zsír csentó ugyan ez, és ehhez alaptartozék a ventilátor nem is értem hogy egyáltalán hogy nem találod a hűtőt mert semmilyen idom nem takarja fentről és TÖKÉLETESEN látható!Pont ma járattam egy kicsit és megvártam még bekapcsol a venti és jóval a piros jelölés előtt bekapcsolja!De ha bármi kérdésed van szívesen segítek 2 évig újítottam én is enyémet még ilyen lett amilyen most!
http://totalbike.hu/tesztek/2010/01/20/negysze
melyes_retrogruppen/