Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor Mi is MILF-ekkel nyomjuk?
http://totalbike.hu/tesztek/2010/01/20/negysze
melyes_retrogruppen/
me náczikok vagy
Hangosan röhögök !
Mondták már Neked, hogy jónagyhülyevagy?
zsidó átok lehet. és a pécsiek mit mondtak?
az a viccc srácok h nem olaj szint mérö....felöntöttük 3liter olajjal és nem aludt el...viszont rákötöttük a kompresszort és elaludt......else hiszem h iylen szivat komolyan......miiiiiiii leeehheettttttt
már én is láttam hogy irtál mikkor berakta az ennyémet is
na, én már mondtaaam amúgy meg cseles me 2 liter olaj van ráírva, de(!) a manuálomban megtaláltam hogy 2.2liter kell bele szűrőcserénél, vagyhát ezek szerint fullos szétszedésnél is
mielöt ÁBRUSNAK felálitod a haját az nem olajnyomás hanem olajszint jelzö nézzétek meg jobb oldalt a kis üvegen hogy a jelen van e az olaj mert összerakás utáni elinditásnál áll csak be az olaj lehet kell még rá tölteni de például elis tud romlani a jelzö alul nekem is volt már cserélve
há hogy nem olajnyomás hanem szintjelző a lámpa a yamakkán
Ne mááár!Már megint az olajnyomás lámpa?
sziaa! köszönöm kérdésed! ma összeraktuk...nagyon szépen ügyelve mindenre...elsö inditás pipák nélkül ne induljon be csak az olajnyomás lámpa aludjon el...jo ez meg is történt..pipák fel rendes inditás..egyböl be is indult járt mint az oramü.. leállitjuk megint be midnen faszán elalszik jár... leállitjuk megint és azota nem alszik el az olajnyomás visszajelzö...egyböl le is állitotttuk...azota csak pipa nélkül probáljuk beinditiani vagy is elaltatni a piros lámpácskát.....de fogalmunk nincs h mi ez a jelenség....:S és nagyon idegesit:(
Lehet, hogy nem sajnálnám a vadi új bukómat, hogy pépesre fejeljem a bicó dobálót...
Baszki kell azon lenni hűtőnek hát nekem is tök ugyan ilyen Yamaha FZR 400-am van az "1WG" sorszámú zsír csentó ugyan ez, és ehhez alaptartozék a ventilátor nem is értem hogy egyáltalán hogy nem találod a hűtőt mert semmilyen idom nem takarja fentről és TÖKÉLETESEN látható!Pont ma járattam egy kicsit és megvártam még bekapcsol a venti és jóval a piros jelölés előtt bekapcsolja!De ha bármi kérdésed van szívesen segítek 2 évig újítottam én is enyémet még ilyen lett amilyen most!
valoszinü ha felkeltem volna ha nem lett volna bajom persze akkor kitörtem volna kezit lábát a buzinak
na mizujs a főtengödel vagy inkább ugy kérdem a blokkal?
én meg multkor töled kérdem mivan a főtengelyel mikkor most esik le ,hogy nem is neked volt rossz ,
köszi,most már vágom kb h van ez az egész. Annyi a feladatom h majd leteszteljem valóban kapcsol-e vagy nem a venti,és ha nem miért.
Ha majd lesz plusz pénzem, ami költhető, akkor veszek egy teljesen új idomszettet és kitanulom a festős-fényezős szakmát és csinálok egyedi frézit
Elkészült már a VAS?
Szép motor!Majd 1x ilyet szeretnék!
csináltál már olyat, hogy 100 km-t mész 80-120 közötti sebességgel és kiszámolod a fogyasztást?
cr9e ngk
Találtam egy oldalt,itt rajta van az összes FZR250-es típus,amit gyártottak!
http://www.my-x15.net/FZR_INFO...