Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

memé, elesel azt kihívják a mentőt akárhol, és ha valami hülye nem hívaj a zsarukat akkor nicsn helyszinelés. Ha érdekel és megnézted majd híjjál fel, és megnézzük mit tehetünk én 5200ft-ra 23,000,000-ót adnék a családnak ha meghónék meg is nézem mindig a kerékcsavarokat
fax tuggya, meg kell néznem a mostanit, az elég durva összegeket ad balesetre, még többet közlekedésire. De lehet kérik a rendőrségi helyszínelés papírjait, stb. No azt már elég nehéz utólag megvalósítani.
Hogyne, extrém sportra van. Deee, most tegyük fel csinálunk egy kockázati életbiztit, ami joooo sokat fizet bármiféle műtétre-kórházra. Hova lesz az írva hogy pályán törted össze magad? Olyan kitétel amúgy van a SIMA életbiztiknél áltlaában, hogy ilyen motorizált versenyen való részvétel vagy arra készülés, ezen az alapon ha te hobbiból elöszőr(! ) letévednél egy nyílt napra utcai motorral, akkor nem lehet gond. DE mégegyszer kérdem, ki tudná hogy pályán történt a baj?
apóca, tudsz olyan biztosítást, ami a pályamotorozás során bekövetkező sérülésre fizet?
Rideg Sanyiról van szó?
Meglett a venti?
Köszi a választ! Meggondolandó! Minden tavasszal csak az olaj+szűrők=23000!Mintha csak egy ezredesem lenne!
na, tartsunk privát fzr-es edzést
dolgozzál már hogy átjöhess nyugdíjpénztárba vagy köthess életbiztit. hátha meghalsz és jót teszel anyádéknak
Kedves István grat Nekem...megint előbb kérdeztem, minthogy körülnéztem volna
Fantasztikusan hozzáértő Yamaha szervízes Sándor barátunk volt. Ó ez mi, majd kiszedte...azóta is úgy van. Én nem tudom se azt, hogy hova, se azt, hogy-hogy kell visszatenni.

bakosi(mi a teljes neved?olyan gáz azt írni h bakosi ): szóval a múltkor pusztán segítséget - ötleteket próbáltunk adni, hogy még csodálatosabb legyen a gépsárkány

xuanhai: akkor lássuk a gépet hogyan is fest 95%-os állapotába. Box-olok egy ideje, de nem hivatásosan
az a kapcsolo be volt kotve, ki kototte ki?en hasznaltam rendszeresen.
mi anno atalakitottuk szivacsosra. papirszuro ki,keretbe legszuroszivacsot,olajjal,es kesz.aztan mar scak takaritani kellett.az egesz kb 3000Ftba volt.
okés!orvosoltam a problémát!
hát , hogy áll emelön a fejidom kb fele megvan és fél kész a feidom tartó konzol még nem sok amunka rajta hanem rengeteg de nem kap képet senki majd ha kész lezs mert multkor leszoltátok , , , ,, igy most csak ha kész max a festés nélkül kaptok de az még nem most lesz hangal nem probálkozom többet mert probáltam már a fényképezövel de olyan mély ,hogy csak recsegést hallani és nálad mit mutat az uj főtengö ? majd ugyis akkor mutatkozik amikkor elindul a szezon és használval lesz bár legyen szerencséd vele körömben 3 volt ujitval és egysem vált be
Hallod!

Említetted vmikor még, h kiütötték a fogadat edzésen.
Milyen küzdősportra jársz, megkérdezhetem?
Úraim!
Kész a motorom... pár apróság hiányzik (ülészivacs, akku), de már egyben van, és csak az új gumikat várja, h lereszelhessem a majrécsíkokat! :D
bakosi, hogy áll a csodamotor?

hangjára is kíváncsi volnék, videót a népnek!
FZR 1000 service manulas

Ezen a linken beírod a betűket sorba fentről lefelé NAGYBETŰVEL aztán submit.

Aztán lesz egy ilyen felirat: Click here to download your manual
Arra katt és már töltheted is.
Háhh, végre valaki. Nekem is ugyanez volt. Araszoltam a kettőötvenesemmel a külső bécsin, mikor egyszer csak leállt. Hagytam hűlni kicsit, és pöcröf ment tovább. Nekem is túl melegszik, báár a piros csíkba nem át a mutató, de ez több dolog miatt is lehet ( nem helyes értéket mutat a mutató pl...) A ventillátorhoz nekem is van külön kapcsolóm, de nincs bekötve Én nem merek hozzányúlni, más meg eddig nem piszkálta ezt a részt.
Nem sikerült letöltenem.
Segítséééééééég!
Nagyon kellene az FZR 1000 javítási kézikönyv!
Nekem 1000-s van.
Kellene pár adat, de az első telószimmering mérete lenne a legfontosabb, illetve a feltöltendő mennyiség.
Az 500-as szerintem más.
Az enyém 500-as, az neked nem jó.
El tudnád nekem küldeni az anyagot e-mailben?
Nem vagyok egy nagy mágus a letöltésben.
b.joci@pr.hu