memé, elesel azt kihívják a mentőt akárhol, és ha valami hülye nem hívaj a zsarukat akkor nicsn helyszinelés. Ha érdekel és megnézted majd híjjál fel, és megnézzük mit tehetünk én 5200ft-ra 23,000,000-ót adnék a családnak ha meghónék meg is nézem mindig a kerékcsavarokat
fax tuggya, meg kell néznem a mostanit, az elég durva összegeket ad balesetre, még többet közlekedésire. De lehet kérik a rendőrségi helyszínelés papírjait, stb. No azt már elég nehéz utólag megvalósítani.
Hogyne, extrém sportra van. Deee, most tegyük fel csinálunk egy kockázati életbiztit, ami joooo sokat fizet bármiféle műtétre-kórházra. Hova lesz az írva hogy pályán törted össze magad? Olyan kitétel amúgy van a SIMA életbiztiknél áltlaában, hogy ilyen motorizált versenyen való részvétel vagy arra készülés, ezen az alapon ha te hobbiból elöszőr(! ) letévednél egy nyílt napra utcai motorral, akkor nem lehet gond. DE mégegyszer kérdem, ki tudná hogy pályán történt a baj?
Fantasztikusan hozzáértő Yamaha szervízes Sándor barátunk volt. Ó ez mi, majd kiszedte...azóta is úgy van. Én nem tudom se azt, hogy hova, se azt, hogy-hogy kell visszatenni.
bakosi(mi a teljes neved?olyan gáz azt írni h bakosi ): szóval a múltkor pusztán segítséget - ötleteket próbáltunk adni, hogy még csodálatosabb legyen a gépsárkány
xuanhai: akkor lássuk a gépet hogyan is fest 95%-os állapotába. Box-olok egy ideje, de nem hivatásosan
mi anno atalakitottuk szivacsosra. papirszuro ki,keretbe legszuroszivacsot,olajjal,es kesz.aztan mar scak takaritani kellett.az egesz kb 3000Ftba volt.
hát , hogy áll emelön a fejidom kb fele megvan és fél kész a feidom tartó konzol még nem sok amunka rajta hanem rengeteg de nem kap képet senki majd ha kész lezs mert multkor leszoltátok , , , ,, igy most csak ha kész max a festés nélkül kaptok de az még nem most lesz hangal nem probálkozom többet mert probáltam már a fényképezövel de olyan mély ,hogy csak recsegést hallani és nálad mit mutat az uj főtengö ? majd ugyis akkor mutatkozik amikkor elindul a szezon és használval lesz bár legyen szerencséd vele körömben 3 volt ujitval és egysem vált be
Háhh, végre valaki. Nekem is ugyanez volt. Araszoltam a kettőötvenesemmel a külső bécsin, mikor egyszer csak leállt. Hagytam hűlni kicsit, és pöcröf ment tovább. Nekem is túl melegszik, báár a piros csíkba nem át a mutató, de ez több dolog miatt is lehet ( nem helyes értéket mutat a mutató pl...) A ventillátorhoz nekem is van külön kapcsolóm, de nincs bekötve Én nem merek hozzányúlni, más meg eddig nem piszkálta ezt a részt.
bakosi(mi a teljes neved?olyan gáz azt írni h bakosi ): szóval a múltkor pusztán segítséget - ötleteket próbáltunk adni, hogy még csodálatosabb legyen a gépsárkány
xuanhai: akkor lássuk a gépet hogyan is fest 95%-os állapotába. Box-olok egy ideje, de nem hivatásosan
Említetted vmikor még, h kiütötték a fogadat edzésen.
Milyen küzdősportra jársz, megkérdezhetem?
Kész a motorom... pár apróság hiányzik (ülészivacs, akku), de már egyben van, és csak az új gumikat várja, h lereszelhessem a majrécsíkokat! :D
hangjára is kíváncsi volnék, videót a népnek!
Ezen a linken beírod a betűket sorba fentről lefelé NAGYBETŰVEL aztán submit.
Aztán lesz egy ilyen felirat: Click here to download your manual
Arra katt és már töltheted is.
Segítséééééééég!
Nagyon kellene az FZR 1000 javítási kézikönyv!
Kellene pár adat, de az első telószimmering mérete lenne a legfontosabb, illetve a feltöltendő mennyiség.
Az 500-as szerintem más.
Nem vagyok egy nagy mágus a letöltésben.
b.joci@pr.hu