Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kék?
Ha meg legközelebb pénz van a kezedben,nem bírsz magaddal és mész motort venni akkor legalább kérdezz meg egy(vagy több) hozzáértőt mielőtt bármit is csinálsz.(tudtad hogy a megütött-megtekeredett aluvázat nemigen és(nem olcsón)lehet csak javítani?
A gép működik rendesen?
Ilyenkor az szokott lenni hogy lelevegősödik a rendszer és nem tudja kinyomni magából a levegőt.
Próbáld meg hogy leveszed a helyéről az AC-t és úgy működteted hogy mind a két cső felfelé nézzen(tehát ne vízszintesen legyen).
Így egyenesen ráfolyik a benzin a tankból és a másik csövön ki tudja nyomni az AC-ból.
Ha beválik akkor a negyedik -ötödik kapcsolgatás után hallanod kell hogy az AC egyre "nehezebben" dolgozik,majd utána már egyáltalán nem.(akkor jó)
Megeshet hogy valóban dugulás van a rendszerben (tank csapja-b.cső-benzincsap-benzinszűrő)és kevés benzin folyik rá a pumpára,de a rosszabbik eset hogy át van szakadva a membrán.(akkor viszont nem szállít és a motor sem akar menni)
Az ülés alatti relé nem szokott elromlani,ha esetleg valami megdögölhet az az AC belsejében a relé,azt abból tudod hogy akkor nem csinál semmit.
Szóval szerintem levegős lesz ez valahol.
http://www.mobilpont.hu/user/r...
Hátha igaz. Egy próbát megér
Az öreg székely részegen megy haza és beleesik a kútba. Kirohan hozzá az
egész család, leengedik a kötelet és elkezdik felhúzni. Mikor kibukkan a
feje a kútból, elkezd rettentően nevetni.
Mondja neki az asszony:
- Ember, mit röhögsz, hisz épp hogy csak megmentettük az életed!
- Azon röhögök, hogyha elengedném a kötelet, hogy seggre esnétek!
Szia ezeket kéne felhívnod elég sok cuccuk van lehet hogy Ac is lenne náluk és minek vennél újjat amúgy amikor nekem volt az Fze-em nekem is pár másodperc után leált de ha rendesen megvolt a szint valamikor be sem indult ha ráadtam a gyújtást!
Próbáld meg hátha van nekik:http://www.motorbonto.hu/bonto...
Van esőruha.
nem értem a kérdésed?
most nemtom, de mintha nekem is pumpálna mindig max kevesebbet, tudod?
köszönöm a tippeket!
és ha vennék egy új AC pumpát hol tudom azt beszerezni?mennyiért?ebben tudtok segíteni vagy címet adni hogy hol érdeklödjek?
Ez csak egy tipp!Nekem eldugult a benzincsapon,és taralékra rakva működött csak jól az AC pumpa,normál állásba pedig folyamat kerregett.
Akkor összeolvadt a pumpában levő két kapcsoló érintkező,mert hiába van nyomás,mégse áll le. Ha jól értettem.Ki kéne próbálni egy másik pumpával is.Amúgy se árt egy tartalék,mert előfordulhat az ellenkezője is,nyomni kéne a benzint,de nem zárnak össze az érintkezők és nem indul el a pumpa,akkor ott ragad vele az ember az országúton!Én raktam fel egy Trabi fogyasztásmérőt,(adatlapomon van róla kép)látom ahogy pumpálgat menet közben!
Ötletek ? Mit csinálhatok ilyenkor?
én értem mit akartok mondani evvel, de a bibi ott kezdődik hogy nekem soha nem töltödig fel az AC pumpa szerint mert ha 20-szor kapcsolom ki be és minden egyes alkalommal megvárom hogy elhallgasson a 21.-dikre benyomom és ugyan úgy kerreg folyamatossan! És ezt azután kezdte el csinálni miután egyszer fullra kifogyott a benzinem a tankból és el kellet tolnom a kútig!
Ahogy Ábrus írja:álló motornál csak 5-10 mp-ig megy az AC pumpa,ezért ha alacsony szint van az úszóházakban akkor a piros stop kapcsolóval ki-majd újra bekapcsolva fel kell tölteni a karbikat.Egyébként van a pumpában egy nyomáskapcsoló,ha elér egy bizonyos nyomást(szervízkönyv írja)akkor leáll,míg újra le nem esik a nyomás.Menet közben folyamatosan kapcsolgat,(töltöget) a pumpa.Nyári melegben találkozón felvonuláson araszolva nekem is felment a vízhőfok,pedig ment a ventillátor is.Ha nincs elég levegő áramlás,bizony túlmelegszik.Venti az kell.
Köszi ábrus de én ezt nem vágom hogy melyik ezért inkább gyorsan kirohantam és nyomtam egy képet róla hogy mik vannak a hátsó ülés alatt Arra kérnélek hogy mentsd le a képet és karikázd be melyik az ? És ha esetleg evvel van a gond akkor mi tudod tenni ? lehet venni ?
Sziasztok egy 89 fzr 400asom van.olyan problémám van hogy nagy melegben városban nagyon felmegy a vizem.Ezzel kapcsolatban szeretném kérdezni h kinek mi a tapasztalata,vagy h érdemes lenne -e egy ventilátort felszerelni?
No mentem Sárgát javítani.
Koncentrálj az utolsó mondat zárójelbe tett részére.
A hátsó ülés alatt kell lennie egy relének ami vezérli az AC pumpát.
Három lába van,az egyik megy a gyújtáselektronikába,a második jön a kormánykapcsolótól(RUN),a harmadik meg megy az AC pumpához.
Az AC pumpa a gyújtás ráadása után a RUN kapcsolót bekapcsolva 5 mp-ig dolgozik és leáll.(minden egyes kapcsoláskor,amíg fel nem tölti az üza rendszert)
Sziasztok! Had kérdezzem már meg hogy az FZR-nél Az AC pumpának van valahol reléje? Mert folyamatosan tol az AC pumpa ha gyujtást adok tökmindegy hogy üzem meleg vagy hideg mindig folyamtosan tol.És kaptam egy két tippet és azt mondják hogy lehet hogy van benne valahol egy relé ami beszart?lehetséges ez? van az AC nak reléje valohol?
na láttod nálam ilyen gond nem lesz ha turahajót éppitek mind ahogy ábrus mondta akkor széles lesz az eleje tehát a tükrök is szélesre nyulnak igy biztosan látok benne
Az a baj hogy túl vállas vagy.
Fórumon ne zsidózzunk már!
Ezen nem is kondolkodtam hogy máshova viszem a motoromat javíttatni,nekem nagyon megfelel ahogy dolgoznak.Csak mifelénk nincs ekkora motorosbolt,ennyi motort még nem láttam egy helyen árulni!
Ja igen, egy kérdés. Milyen mociról tudnátok visszapillantót tanácsolni Nekem, ami jó lenne. A cél az lenne, hogy tudjam használni is, nem úgy mint a mostanit. Ráülök a gépre és a vállaimtól semmit nem látok hátra fele. Valami olyan kellene, ami egy kicsit szélesebb, van egy pár cm-s eltartója, de azért sportos is. Nem enduró-s kör alakú