Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem egészen értem a problémát.A videón megy 5mp-ig az AC és leáll,a moci meg szépen beindul és jár.
Na most ha én indítom itthon az ezrest akkor ugyanez a folyamat megy végig.(eddig minden teljesen normális)
Szóval most akkor mi a gond?
mé?most is csinálok egy oldtimer mondeot
Nekem is egyszer behányt az AC. Az úgy működik, hogy van benne egy érintkező pár, ami a membránnal van kapcsolatban. (nagyon egyszerűen leírva...) tehát ha a membrán már nem bír tolni benyát, akkor az érintkezők sem tudnak össze érni és leáll az AC. Szerintem is levegős lehet. De mintha amikor nekem elkezdett elromlani az érintkezők szartak be akkor is ezt csinálta...Új AC 70eFt, de bontott bármelyiké jó. Én is vettem bele Hondát, csak annyi van, hogy a benzincső átmérője nagyobb. A csati, méret ugyan az...
Még egy kérdés vagyis helyzet ábrus és nem zaklatlak amugy köszi az eddig infókat!A bibi itt kezdődik mert a szerelő srác lelégtelenítette teljesen és a benzincsapot is kicserélte akkor is ezt csinálta viszont a jó hír le is kopogom gyorsan hogy a motor tökéletesen müködik 1 hónap után is első gombnyomásra indul , veszi a lapot, 1100rpm gyári alapjárat van amit folyamatosan tart is és semmi gond csak az AC hangos folyamatos kerregése minden gyujtás adáskor zavar nagyon!Itt egy videó róla hallhatod is :http://www.sportmotor.hu/motor...
Ja és ezt mind azután kezdte el csinálni hogy egyszer kifogyott belőle a benzin menet közben és le kellet tolnom a kutra!
sose lehet tudni a magadfajta úri gyerekeknél
kifaragom őt is lemezből ha kifizeti.nem mindegy mit hajtogatok?
Igen kék. Nem, nem tudtam, És megértettem.
koszi,hasznos link volt.most mar tudok mindent.ha jol ertelmezem, akkor a ketto kozott (sb05F, SD05F) a gyertya vastagsaga a kulonbseg.az egyik 10-12mm-es gyertyahoz,mig a masik 14mm-es gyertyahoz kell.nekem vekony gyertyam lesz (CR9eix). jol gondolom?megerositest kerek:)

jut eszembe,most vettem iridiumos gyertyat 2260Ft-ert.
Explorer lakatolás érdekel? Majd gondolkozz el rajta, szitává van málva a kocsi, de van pénze a csávónak.
hülye mindíg saját kárán tanul
gyári, hengerfejtömítésen nem spórolok Egyszer akartam megtakarítani a hengertalp tömítést,és csak fölsőt vettem. Utána vehettem mindkettőt, mert gyöngyözött alul
Honnan és mennyiért szoktad beszerezni a hengerfejtömítést FZR-hez? (valami olcsó hely kéne mert Royal Sárgájába kell)
ne fárasszá quraj NGK bike catalog
Ott már néztem.Sajnan nincs.
ez jo otlet,de honnan? a nemeten nem talalom ezt az eszkozt, az amcsin meg a motoromat nem talalom:) meg nem adtam fel,keresem,csak gondoltam hatha valaki okosabb nalam, es fejbol vagja
Ok.Köszi.
holnap megnézem megvan-e, csak kompletten adom, nem akarom kerülgetni a nyesedéket
tőccsed le az NGK katalógusát és nézzed meg benne
Biker world
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy nincs e valakinek használaton kívüli hátsó fékolaj tartálya FZR 600-hoz.
Vagyis nem a tartály érdekelne, hanem a benne lévő gumik mert elvannak szakadva, és a teteje is repedt vagyis arra is vevő lennék.

Még egy kérdés: Az első főfékhengerhez hol kapok javító szettet?
megorulok!
konyorgom,arulja mar el valaki,hogy mi a kulonbseg az NGK SB05F, es az SD05F gyertyapipak kozott? mar egy oraja vadaszom a google-t,de nem talalok kulonbseget. amugy ti ajanlanatok ezt a pipat a 600-asomhoz?
kellemest a hasznossal
Srácok mekkora ötletek vannak a nagy világba