Sziasztok!1kérdés.Minden olajcsere alkalmával cserélitek a légszűrőbetétet is?Megint ért egy hidegzuhany(3ln 89' FZR250r 1HX-es motorkód)légszűrőbetét ára 15900ft.Nem tud valaki olyan helyet ahol esetleg olcsóbban lehet kapni?Az én gépembe a lapos kivitel kell.Felteszek majd egy ábrát róla.
Előre is köszi a segítséget.
Őszinte leszek csak a próba kedvéért raktam fel hogy érdeklődnek e íránta, az eredeti cél az volt hogy meghagyom és majd kivonatom forgalomból és szépen elrakom mint egy kuriózumot, csak a pénz hiány közbe szólt de ilyen 200-300 000 FT tuti nem adom el akkor inkább megtartom és szépítgetem még!:D 1.000.000FT-ba van cakum pakk mindennel együtt TUDOM HÜLYE VAGYOK DE BOLONDULOK A RÉGI GÉPEKÉRT! Az ÁLMOM egy FZR 1000 lenne 94-96 os kiadású!DE MÉG AMI NEKED VAN KÖRLÁMPÁS attól is el tudok menni a gatyába GYÖNYÖRŰŰ!Hiába kicsit mániákus apám szerint beteges felújító vagyok
Ezek még nem városba való araszolásra lettek kitalálva!De lekopogom a gyári hűtő minden tuning meg direkt kapcsoló nélkül állja a sarat nekem és ha bekapcsol a ventilátor nagyon hamar visszahűti!
Hello! Nekem is 88-as FZR 400-am van sztem ugyan az mint a tied az adatlapomon láthatod is , és teljesen normális jelenség ennél a motornál hogy felmegy a vízhőfok városba araszolva nekem is ezt szokta de ahogy automatikusan bekapcsol a ventilátor rögtön vissza is hűti és egyszer nem forrót fel még szóval a gyári ventilátor tökéletesen végzi a dolgát soha nem ment még pirosba nekem!Általában felvonulásokba és városba nekem is folyamatosan jár , ezért szoktak rakni ezekre a gépekre (már amelyiken nincs) egy direkt kapcsolót amivel a hűtőt kapcsolhatod ki-be amikor akarod!
Sziasztok egy 89 fzr 400asom van.olyan problémám van hogy nagy melegben városban nagyon felmegy a vizem.Ezzel kapcsolatban szeretném kérdezni h kinek mi a tapasztalata,vagy h érdemes lenne -e egy ventilátort felszerelni?
Nagyon szépen köszönöm a segítséget ábrus és daogyula amiket mondtatok mindegyik változatot ki fogom próbálni, hátha sikerrel járok!
Tehát amit ábrus te mondtál az az hogy szedjem le a karbiról az AC felől jövő benzincsövet , majd fordítsam függőleges írányba az AC-t és azt a csövet amit leszedtem a karbi felől lógassam bele egy kis üvegbe amibe benzint raktam majd ha ez meg van akkor vagy fogjam be a cső végét vagy törjem meg?ÉS a műveletek közben kapcsolgassam a RUN -t?
Daogyula te pedig azt mondod hogy cseréljem ki elsőnek a szűrőt és a benzincsöveket ez eddig oké menni fog, majd szedjem le az AC pumpát és a szívó résznél kompresszorral fújjak bele?Még egy fontos kérdés elég nagy nyomással tol a kompresszorunk nem lesz semmi baja az AC pumpának ha ekkora nyomással bele tolok?
Olivérnek meg annyit nekem 160/60-18 as van fenn,(adatlapomon)kicsit jobban fogja a hátulját,de esős úton élesebb kanyarban is stabil vele a gép!(tavaly őszi Pörbölyi túra!)140-est már nemigen találsz,kiment a divatból.
Csóközön mindenkinek!DR.Csonthoz lenne még egy kérdésem:vidit megnéztem és felmerült egy lehetséges probléma.Nekem akkor zörög ilyen hangosan a pumpa,ha el van zárva a benzincsap,és üresen jár a pumpa.Ha neked teljesen leürült a tank,akkor a kosz is lement,és eldugult (részben biztos)a szűrőd,vagy ha nincs,esetleg lyukas akkor meg valamelyik visszacsapó szelep alá szorult a kosz és nem zár le rendesen!Vedd le a két csövet,és a szívócsonkba(amelyik a csaphoz megy)kompresszorral vagy erős kézi pumpával fújj bele levegőt,talán kiviszi a beszorult koszt.És cseréld ki a szűrőt,vagy tegyél bele ha nincs.
Nos tisztázzuk:az hogy hideg vagy meleg a motor az tökmindegy.
Annyi van hogy az AC "mágneskapcsolója" egy rúdon keresztül elkezdi rángatni a gumimembránt ami pumpálja a benzint,tehát a tank felől szív és a karbi felé nyom.Az AC-n belül van két visszacsapó szelep hogy a membrán ne tudjon visszadolgozni a tank felé(tehát csak a karbi felé dolgozzon)az még megeshet(ha nem levegős a rendszer)hogy ez a két visszacsapó szelep nem zár teljesen jól(mert egy kis kosz van valamelyik alatt)és nem marad meg a felépített nyomás leállítás után.
Húzd le a csövet a karbikról,és egy üvegbe(dobozba)nyomass valamennyi benzint úgy hogy függőlegesre állítod az AC-t,így biztos hogy nem marad benne levegő.
Ha ezzel megvagy akkor fogd be a cső végét(vagy törd meg ha puha a cső) és így járasd az AC-t addig amíg fel nem építi a nyomást a csőben és meg nem áll(nem időre hanem nyomásra)
Ha így sem áll meg akkor rossz valamelyik visszacsapó szelep vagy be van szakadva a membrán(de ha az utóbbi lenne akkor nem szállítana benzint) Ha gondolod próbáld meg
Tehát ugye a videón elindítom előszőr tehát telitolja bezinnel ez eddig oké is de ha leállítom és újra el akarom indítani ugyan ennyit teker az ac és mindig ennyit teker ha üzemmeleg ha hideg ha teli van a tank ha nincs és ez olyan volt régen hogyha üzemmelegen ráadtam a gyujtást az ac meg se szolalt!Ja és jut eszembe a videón is üzemmelegen indítottam el majdnem pirosba volt a höfokmutat óra nézd meg látszik a videón elötte mentem is vele és ahogy RUN-ra kapcsolok teker mint a meszes!Pedig teli van benzinnel már és ez így nem jó mert nem ilyen volt .....
Mert én még nem találkoztam vele,és nem is hallottam h bekapcsolt volna...
Előre is köszi a segítséget.
Tehát amit ábrus te mondtál az az hogy szedjem le a karbiról az AC felől jövő benzincsövet , majd fordítsam függőleges írányba az AC-t és azt a csövet amit leszedtem a karbi felől lógassam bele egy kis üvegbe amibe benzint raktam majd ha ez meg van akkor vagy fogjam be a cső végét vagy törjem meg?ÉS a műveletek közben kapcsolgassam a RUN -t?
Daogyula te pedig azt mondod hogy cseréljem ki elsőnek a szűrőt és a benzincsöveket ez eddig oké menni fog, majd szedjem le az AC pumpát és a szívó résznél kompresszorral fújjak bele?Még egy fontos kérdés elég nagy nyomással tol a kompresszorunk nem lesz semmi baja az AC pumpának ha ekkora nyomással bele tolok?
Annyi van hogy az AC "mágneskapcsolója" egy rúdon keresztül elkezdi rángatni a gumimembránt ami pumpálja a benzint,tehát a tank felől szív és a karbi felé nyom.Az AC-n belül van két visszacsapó szelep hogy a membrán ne tudjon visszadolgozni a tank felé(tehát csak a karbi felé dolgozzon)az még megeshet(ha nem levegős a rendszer)hogy ez a két visszacsapó szelep nem zár teljesen jól(mert egy kis kosz van valamelyik alatt)és nem marad meg a felépített nyomás leállítás után.
Húzd le a csövet a karbikról,és egy üvegbe(dobozba)nyomass valamennyi benzint úgy hogy függőlegesre állítod az AC-t,így biztos hogy nem marad benne levegő.
Ha ezzel megvagy akkor fogd be a cső végét(vagy törd meg ha puha a cső) és így járasd az AC-t addig amíg fel nem építi a nyomást a csőben és meg nem áll(nem időre hanem nyomásra)
Ha így sem áll meg akkor rossz valamelyik visszacsapó szelep vagy be van szakadva a membrán(de ha az utóbbi lenne akkor nem szállítana benzint) Ha gondolod próbáld meg
Lenne egy kérdésem a 600-ba be fér a 150/70R18 gumi ?Mert 140/70-es van most benne,de elég nehezen lehet ilyen gumit szerezni.