Nekem az az érzésem hogy túl nagy (túl széles) lesz ez a lámpa ehhez az idomhoz(a teljes idomzathoz arányítva)és nagy buta eleje lesz a motornak.(nálam már a CBR lámpa+idom is határeset)
Ha a sportos vonalat szeretnéd megtartani akkor szerintem az FJR lámpa nem jó választás,mert az FJR kabátja minden tekintetben sokkal nagyobb mint az FZR-é.
Persze ha Te is túrahajót építesz és akkora dögöt akarsz magad alá mint amilyen az enyém lett,akkor jó az irány.
jólvan majd raktározom tovább már közelebb van a jó idő mint volt addig még szétnézzek mire motorozni lehet érte sokminden van blokkfelek hengerek,hengerfejek váltok főtengel, kuplung meg sokminden csak öröm elöszedni mert olyan jó helyt van
na ezeket találtam elég retkesek mert már elég régen nem voltak napvilágon de a féknek sajna nincs meg a belsö fele nem tudom hová let de a dugója az megvan karembátort is találtam 2db subertel de többi alaktrésze nincs meg de visszont nem kopot nagyon hátsó csillapitok nincsenek sajna
Hali nektek kéne nekem egy komoly szakember ki a mociát már szétszede darabokra (kivéve a blokk) mert hoztak be nekem egy 600 at német_böl ozt egy kicsit molyos volt én meg szét szettem de nincs dokumentáciom arrol hogy hogy kell összerakni .Biztos lessz pont ahol elakadok de csak lessz köztetek v ki aki segitene: elüöre is köszi nekek
A feleség odabújik a férjhez, és azt mondja neki:
- Drágám, súgj valami állati mocskosat a fülembe.
- Konyha...
Én meg már láttam olyat, aki látott MZ-t
Nekem is volt 250 es ETZ m,még a dobfékes első szériások.
Beletekertem elég sok Km -t,még a WC-re is azzal mentem.Használtam kb 5-6 évet télen-nyáron(-15fokban is)és nagyon szerettem.
1-2 évente henger fúrás,új főtengely stb,egy kis sufnyitunying,de strapabíró gépek voltak az biztos.Néha egy kis krossz az erdőben.
És megbízható és nem köpte az olajat,mint a 350 Jaffák!És jobban mentek!És jobb volt a hangja!és és és és és ...
De mi bajod volt vele? Szerintem mindennapi használhatóság terén teljesen jó gép.
Nekem annak idején volt szerencsém újonnan használni egyet és azt kell mondjam teljesen rendben volt.(mindaddig amíg arra használják amire gyártották)
A szétkókányolt szarok persze egy másik kategóriát képviselnek.
A mostani 150-est 11-12éve ~65e km-rel vettem főleg melóba járásra az első tulajdonosától(ismertem,nem öreg papától hanem egy fiatal sráctól aki sokat használta) belenyomtam kb:30e km-t,kellett szerelgetni is,de akkor sem bánom hogy megvan.
A féknyeregben néha befeszülnek a dugattyúk fékezéskor és nem engedi el teljesen a tárcsát és kicsit fog.(kicseréltem a karmantyúkat de már szét van kopva nyereg)
A karbinak meg már szét van kopva a súber furata és csörög-zörög már az egész.(már kb:100e km van a gépben és ezek még az eredeti alkatrészei)
Két erősebb 250-es hátsó teló sem ártana bele.
na én elmegyek aluszikálni mert bazira fáj a fejem majd holnap megnézzem mik vannak és este kiabálok csak este mert az ezredesnek is nekiláltam elsölámpa berobbantás
Ha a sportos vonalat szeretnéd megtartani akkor szerintem az FJR lámpa nem jó választás,mert az FJR kabátja minden tekintetben sokkal nagyobb mint az FZR-é.
Persze ha Te is túrahajót építesz és akkora dögöt akarsz magad alá mint amilyen az enyém lett,akkor jó az irány.