Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi a baja amugy folyat vagy mi?
féknyereg az ha jól tudom van de holnap megnézzem karembátorom meg asziszem csak 250 é de holnap megnézzem mik találhatok mert van régröl kb 40 kg alkatrészem
Nincs véletlenül elfekvőben egy ETZ féknyerged és egy nem kopott 125/150--es karburátorod?
Állat! Rámennék ha lenne pénzem.(és sorkettes tehát király)
Bagoly meg nem ért hozzá.
Ezen kijelentése ellen a leghatározottabban TILTAKOZOM!(ön nem igazi motoros többé a szememben)
ja és ami lényeges a legdrágább alkatrész sem került 20 ezernél többe nem is száguldott 200-al az is igaz de nem is voltak pénztemetök mind ezek a komolynak mondott japán motorjaink ha új ha régi már csak a kopo alaktrészek is annyiban vannak ,hogy abbol egy 250 es tz vel évekig lehet motorozni
jövök, de nem MZ-vel
beszótál? Gyeregyere..
nekem nagyon sok volt pedig a 125 töl 250 ig és nagyon sokfelé megjártam vele az országot és mindig haza vit persze a 250-es már joval erösebb és szerkezetileg is tartosabb volt kár let volna őket kihagynom sok jó élményt adott 11 éven keresztül mindennaposan használtam őket minden apro csavarját ismerem még mindig van egy 150 es darab a garázs mélyén de már 2 éve el sem inditottam
rohadjon el az összes MZ, mindegy ki mikor és hol gyártotta
Ez itt van nem messze. Szép. Ja, és : : : MMMZZZZZZZZZZZZZzzééééééé
Az nem elég, hogy bent van. A korától függően magától is lemerül (az öregebb hamarabb) Ez az önkisülés. Ha lemerül egy adott szint alá, fel sem lehet tölteni többé! 11V alatt ne legyen! Ezért havonta-kéthavonta fel kell rakni bármilyen akkutöltőre.
mlas: hogyan töltsem a télire eltett akksit? kiszedtem a mínuszok körül, azóta a 19-21 fokos házban csücsül. Mit tegyek? köszii
Jó, Itthon leszek, majd híjj Adunk a pofájának
az király.
Épphogy
Nekem is van éphogy akkum. Pénteken regemiafenéljük?
Na, ha már alig írtok motoros témában, beblogolom ide a 7végi eredményemet akksi regeneráló ügyben.
Kész, úgy tűnik, műxik. Sajna, hosszú próba még nem volt, mert 2 alkatrész is a vártnál jobban melegszik, módosítani kell rajta.
A paraméterek: egy 11,5V-ra (üresjárati fesz) merült akkut rákötve töltőáram impulzus 80A (!) másodpercenként 1000-szer, egy impulzus 0,1 msec-ig tart. Ezen (0,1msec) kell még rövidítenem, mert így a töltőáram átlagosan kb. 8A, ami sok, a fele-harmada kéne. De így brutálisan dolgozik, felnyomta az akkut 10 perc alatt
Figyeljetek a télire letett akksikra, mert az enyém elég jó, de 2 hónap alatt máris lement 11V-ra, tölteni kell.
Ha hagyjátok lemerülni, tavasszal kuka lesz !
sziasztok! valakinek nem ismerős ez az fz?
eladó 1994-95-ös yamaha fzr 1000 exup-hoz a képen látott alkatrészek, javítottak de használhatóak. sérülésről és javításokról bővebben telefonon a 0620/992- 4528-as számon ára fix 25000 ft.
Asszem ez a válság mélypontja. Nem elég, hogy a motorszerelők kénytelenek Ford szerelésbe fogni, még a motoros fórumon is ez a téma. Mácsak az hiányzik, hogy a fuxos fórumba rézláncokról beszéljenek. Gyerekek... Mi a faszért kell nekem állandóan a házat szerelnem, meg egytemen vizsgázgatni. Ma baker Debrecenben a kinti hőmérő 10.30-kor 20 fokot mutatott a napon... Simán motorosidő volt. Hallottam is a úton egy-két gázfröccsöt..